Vyberte prvek na stránce, kterého se chyba týká

Prodloužili jsme pro vás otevírací dobu našich prodejen, abyste mohli dárky letos nakoupit v klidu a bez stresu.

Slevové tornádo Alza pro firmy

Slevové tornádo právě zlevnilo tisíce produktů ve všech kategoriích. Pospěšte si!

Reklamace zboží značky Gorenje

 Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.

  • Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

Jak postupovat?

  • Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
  • Kontaktujte autorizovaný servis a domluvte se na způsobu předání zboží

Asistenční služba: 800 105 505

Na Asistenční lince vám naší odborní pracovníci pomohou v pracovních dnech v době od 8,00 do 16,00 hod. rychle a profesionálně vyřešit záruční, případně pozáruční, opravy výrobků Gorenje.

Stránky podpory http://www.gorenje.cz/support/
Odkaz na formulář objednání opravy ZDE.
Vaše Informace, dotazy a připomínky ke kvalitě servisní sítě rádi uvítáme i písemnou formou na adrese info@gorenje.cz.

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu


Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
Tipy na vánoční dárky Zobrazit
P-DC1-WEB22
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi