Vyberte prvek na stránce, kterého se chyba týká

Na Velký pátek (10.4.) mají  naše pobočky otevřeno kromě Příbrami. V pondělí jsou však všechny zavřené.

Pro výdej již objednaného zboží jsou naše pobočky otevřeny. Přečtěte si aktuální doporučení k nákupu.
Vážení zákazníci, prosíme vás o porozumění v této mimořádné situaci. Ze všech sil pracujeme na včasném doručení objednávek. Děkujeme za pochopení.
Levé ucho - bezpečné a spolehlivé nákupy Nová TV s dopravou zdarma

Reklamace zboží značky Hoover

 Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.

  • Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

Jak postupovat?

  • Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
  • Kontaktujte autorizovaný servis a domluvte se na způsobu předání zboží

 

Název servisuTelefonAdresa
BMK servis
844 115 116
Mahenova 164/2
150 00  Praha 5

Formulář pro objednání opravy ZDE.

Kompletní informace o zákaznické podpoře značky Hoover najdete na https://www.alza.cz/zakaznicka-podpora-a-servis-candy-hoover.

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu


Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB14
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi