Nakupování budoucnosti HP + média Sony WF-1000XM4

Reklamace zboží značky Genie

 Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.

  • Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

Jak postupovat?

  • Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
  • Kontaktujte prosím autorizovaný servis viz informace níže a domluvte se na způsobu předání zboží.

ZnačkaservisAdresa
Genie
Offia.cz
https://www.offia.cz/reklamace-zbozi-zakoupeneho-u-jineho-prodejce/

U produktů značky Genie lze pohodlně přes výše uvedený odkaz reklamovat přímo přes servis. Stačí nahrát snímek kupního dokladu, vyplnit popis závady (lze přiložit fotografie či video). Následně servis zašle instrukce k odeslání, zboží vyzvedne dopravce. U menších a levnějších produktů zákazník předá balíček na kterékoliv pobočce partnerského dopravce (velká síť v ČR).

Vyřízení reklamace je zpravidla velmi rychlé.


Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu


Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Pro organizace Jak nakoupit
P-DC1-WEB23
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi