Emise pro AP+ v app - všechny segmenty Emise pro AP+ v app - všechny segmenty

Reklamace zboží značky Midea / Comfee

Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.


Postup nahlášení reklamace:


  • Zákazník musí kontaktovat nejprve Alzu, která zajišťuje opravu u aut. servisu.
  • Telefonicky, tel. linka: +420 225 340 111
  • Emailem: [email protected]


Předání zboží k reklamaci:


  • Velké spotřebiče (pračky, lednice, trouby apod.) - servis bude zákazníka kontaktovat s termínem opravy v místě bydliště. Nejprve je nutné nahlásit vadu skrze jeden z kontaktů uvedených výše, následně servis bude zákazníka kontaktovat s termínem opravy v místě bydliště.
  • Malé spotřebiče - Je nutné doručit zboží na nejbližší pobočku Alzy, poslat poštou nebo se přes Call centrum domluvit na svozu.


V případě jakýchkoli dotazů se neváhejte obrátit na zákaznickou linku +420 241 401 865, dostupnou ve všední dny mezi 9:00 a 17:00.



  • Nejrychlejší a nejpohodlnější možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu

P-DC1-WEB14
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi
Na vašem soukromí nám záleží My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.
Více informací Méně informací