Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.
Postup nahlášení reklamace:
- Zákazník musí kontaktovat nejprve Alzu, která zajišťuje opravu u aut. servisu.
- Telefonicky, tel. linka: +420 225 340 111
-
Emailem: [email protected]
Předání zboží k reklamaci:
- Velké spotřebiče (pračky, lednice, trouby apod.) - servis bude zákazníka kontaktovat s termínem opravy v místě bydliště. Nejprve je nutné nahlásit vadu skrze jeden z kontaktů uvedených výše, následně servis bude zákazníka kontaktovat s termínem opravy v místě bydliště.
- Malé spotřebiče - Je nutné doručit zboží na nejbližší pobočku Alzy, poslat poštou nebo se přes Call centrum domluvit na svozu.
V případě jakýchkoli dotazů se neváhejte obrátit na zákaznickou linku +420 241 401 865, dostupnou ve všední dny mezi 9:00 a 17:00.
- Nejrychlejší a nejpohodlnější možný způsob vyřízení reklamace
- Jistota odborné diagnostiky problému
- Nadstandardní služby autorizovaného servisu