Omlouváme se, ale z technických důvodů se momentálně na pobočkách může vyzvednutí zboží časově protáhnout. Na opravě usilovně pracujeme. Děkujeme za pochopení.

PET PET

Reklamace zboží značky HP - tiskárny a periferie


 Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.

  • Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

Jak postupovat?

  • Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
  • Kontaktujte prosím autorizovaný servis viz informace níže a domluvte se na způsobu předání zboží.


Od 1.1.2011 začala společnost Hewlett-Packard nabízet nový servisní program Door-To-Door. Ten zákazníkům nabídne snazší a pohodlnější servis porouchaných tiskáren HP, které již nebude třeba dopravit do lokálního servisu.

Namísto toho si je vyzvedne autorizovaná kurýrní společnost, která je následně opravené doveze zpět. To platí pro Českou republiku i Slovensko. Více informací naleznete na odkazu zde.

I nadále je však možné využít servisních partnerů HP.


Název servisu Telefon E-mail Provozní doba Adresa
SWISS CZ

+420 239 016 398         

[email protected]
Po – Čt
8:00 – 17:00

Pátek 8:00 – 14:30

  

HP Inc. servisní středisko - SWISS CZ s.r.o, Pavlovická 272/18 779 00 Olomouc


Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu


P-DC1-WEB14
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi
Na vašem soukromí nám záleží My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.
Více informací Méně informací