Vyberte prvek na stránce, kterého se chyba týká

Využij dopravu zdarma! Vlož do košíku kód ZAPLATIMONLINE při objednávce nad 2 000 Kč vč. DPH. Více informací zde

Všechny dárky Nákupy OnaDnes

Reklamace zboží značky MIO

 Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.

  • Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

Jak postupovat?

  • Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
  • Kontaktujte autorizovaný servis a domluvte se na způsobu předání zboží

Název servisuTelefonE-mailProvozní dobaAdresa
VSP Data, a.s.381 489 888mio@vspdata.cz
Po-Pá: 8:00-16:00
Service Park
Průmyslová 1181
391 02 Sezimovo Ústí II

Lze také využít možnost zaslání do servisního centra v Táboře nebo předání zástupci VSP Data na Alza TechZone v Holešovicích - více ZDE.

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu


Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB14
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi