Vyberte prvek na stránce, kterého se chyba týká

Využij dopravu zdarma! Vlož do košíku kód DOPRAVACZ při objednávce nad 1 000 Kč vč. DPH. Více informací zde

Doručení zdarma Pošli vedro k ledu

Reklamace zboží značky LG TV

 Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.

  • Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

Jak postupovat?

  • Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
  • Kontaktujte autorizovaný servis a domluvte se na způsobu předání zboží

LG zajišťuje pro spotřebitele a TV 37“ a větší „Servis o Vás doma“ kdy stačí nahlásit vadu na telefonním čísle 810 555 810 a budete zpět kontaktováni s časem návštěvy technika, který odstraní vadu přímo v místě, nebo přístroj odveze do opravy a poté opět na stejnou adresu doručí. Pro využití služby je třeba mít nákupní doklad a vyplněn záruční list. 

V případě nákupu na firmu nebo zájmu předat přístroj do opravy si prosím vyhledejte nejbližší servis.

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu

Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB14
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi