Rychlé dárky do obálky Sony WF-1000XM4

Reklamace zboží značky Asus

Notebooky, LCD, PC komponenty, mobily a tablety :


Hlavní výhody reklamace přímo v tomto autorizovaném servisu: 

  • Rychlost odbavení reklamace. Odpadá zde čas potřebný na zpracováni reklamace dealerem. Momentálně jsou schopni opravovat cca 93% zakázek do 5 pracovních dní.
  • Lepší komunikace servisu se zákazníkem v případě, že se vada neprojevuje – přímá konzultace projevu vady.
  • Pro výrobky ASUS zakoupené v České Republice a na Slovensku je možnost vyzvednutí a doručení reklamovaného zboží na adrese, kterou si vyberete. Tuto službu lze sjednat pouze přes webový formulář a u záručních oprav je zdarma.
  • Zákazník může sám kontrolovat stav opravy online

Jak sjednat reklamaci ?

Odkaz na webový formulář a další informace najdete zde.

Název servisuTelefonOtevírací dobaAdresa
Asus
+420 552 302 313

Po-Pá

8:00-12:00

12:30-16:30

Hrušovská 2678/20
Moravská Ostrava a Přívoz
702 00

Kvalita LCD displejů je určována normou ISO 13406-2. Jelikož se každý LCD displej skládá z minimálně 2,35 milionů subpixelů nebo tranzistorů (15"), není z hlediska výrobních technologií prakticky možné předcházet ztrátám pixelů. Do prodeje mohou být dány LCD s maximálně deseti vadnými pixely. Norma dělí LCD displeje do čtyř tříd, vadné pixely pak do tří typů a dvou frekvenčních kritérií.

Vadné pixely se mohou vyskytnout jako zářivé pixely, černé pixely nebo ztráta subpixelů (případně blikající pixely). Frekvenční kritéria rozlišují zaprvé počet bílých nebo černých pixelů vyskytujících se v konkrétní oblasti (klastru) a zadruhé ztráty subpixelů nebo blikající pixely vyskytující se v klastru.
Čtyři třídy určují maximální povolený počet chyb u každého typu vadných pixelů. LCD displeje značky ADI, SONY, NEOVO a většina dalších LCD na našem trhu jsou zařazeny do třídy II. To znamená, jestliže je počet těchto vadných bodů menší než deset (2x typ 1, 2x typ 2 a 5x typ 3 = 2 černé body + 2 bílé body + 5 barevných bodů = max. 9 vadných), nevzniká zákazníkovi nárok na výměnu nebo reklamaci LCD displeje. V případě většího počtu vadných pixelů kontaktujte autorizovaný servis Vašeho LCD, případně prodejce.

Ostatní zboží nakoupené na Alza a.s. a zboží do 500 Kč reklamovat u nás.


Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Pro organizace Jak nakoupit
P-DC1-WEB03
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi