Vyberte prvek na stránce, kterého se chyba týká
Pro výdej již objednaného zboží jsou naše pobočky otevřeny. Přečtěte si aktuální doporučení k nákupu.
Vážení zákazníci, prosíme vás o porozumění v této mimořádné situaci. Ze všech sil pracujeme na včasném doručení objednávek. Děkujeme za pochopení.
Levé ucho - bezpečné a spolehlivé nákupy Nový projekt

Reklamace zboží značky Hyundai TV, velké a malé bílé

 Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.

  • Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

Jak postupovat?

  • Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
  • Kontaktujte autorizovaný servis a domluvte se na způsobu předání zboží

Kromě níže uvedeného pražského servisu můžete také využít další servisy, viz odkaz https://www.hyundai-electronics.cz/podpora/servisni-mista/

Název servisuTelefonE-mailProvozní dobaAdresa
A.V. Kovoslužba 241 714 442 servis@kovosluzba.cz Po-Pá: 9:00-18:00Cílkova 9
Praha 4, Lhotka

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu


 


Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB9
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi