Vyberte prvek na stránce, kterého se chyba týká
Black Friday leden Začněte myslet na sebe!

Reklamace zboží značky De Longhi

 Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.

  • Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

Jak postupovat?

  • Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
  • Kontaktujte autorizovaný servis a domluvte se na způsobu předání zboží


Reklamace přístoje NESPRESSO

Kontaktovat Nespresso Club na bezplatné lince 800 26 33 33, dostupná 24 hodin denně. Naši odborníci provedou technickou diagnózu a navrhnou řešení:

  • Telefonická asistence při odstraňování problému
  • Objednávka náhradního dílu

Nespresso Club vyzvedne kávovar společností PPL v dohodnutou dobu, zorganizuje zapůjčení nového kávovaru a vrátí zákazníkův kávovar, jakmile bude opraven.

* Služba je zdarma, pokud je kávovar stále v záruce od výrobce. Pokud je kávovar po záruce, lze využít paušálních částek za opravu.

Ostatní zboží De Longhi

Název servisuTelefonE-mailProvozní dobaAdresa
Mechanika Praha222 591 244info@mechanika-servis.czPo, St, Čt:  8:00-16:00
Út: 8:00-17:00
Pá: 8:00-14:00
Lukášova 5
Praha 3
130 00

Vybrané zboží De Longhi

Název servisuTelefonE-mailodkazAdresa
PH Servis266 310 574servis@phservis.czzdeDarwinova 5/1808
Modřany, Praha 8, 14 300
 

Název servisuTelefonE-mailAdresa
Servis Lavamax
+420 222 200 777   
info@lavamax.czBudějovická 3/778
Praha 4, Pankrác
140 00

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu

 


Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB17
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi