Nakupování budoucnosti HP + média Jack Daniel's

Reklamace zboží značky Sennheiser - sluchátka

 Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.

  • Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

Jak postupovat?

  • Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
  • Kontaktujte prosím autorizovaný servis viz informace níže a domluvte se na způsobu předání zboží.

Reklamace lze uplatnit na všech pobočkách prodávajícího a nebo předat či zaslat na naší adresu.

Název servisuTelefonE-mailAdresa
Panter s.r.o.
241 040 948
servis@panter-praha.czBohuslava Martinů 7, 140 00 Praha 4

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu


Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Pro organizace Jak nakoupit
P-DC1-WEB29
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi