Vyberte prvek na stránce, kterého se chyba týká

Využij dopravu zdarma! Vlož do košíku kód ZAPLATIMONLINE při objednávce nad 2 000 Kč vč. DPH. Více informací zde

Vážení zákazníci, varujeme před podvodnou SMS, která informuje o losování výhry. Tato SMS není zasílána společností Alza.cz. Prosíme, na tuto SMS nereagujte.

Doručení zdarma Kávovary šrotovné

Reklamace zboží značky HP Pavilion/Presario

 Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.

  • Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

Jak postupovat?

  • Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
  • Kontaktujte autorizovaný servis a domluvte se na způsobu předání zboží

Název servisuTelefonProvozní doba
HPObjednání svozu:
+420 225 376 437

Po - Pá 8:30 - 18 hod.

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu


Bude Vám nabídnuta služba Home and Pick-up delivery, která Vám zajistí svoz a zpětné doručení Vašeho opraveného zařízení přímo na adresu, kterou si sami určíte.

Poznámka: reklamovaný výrobek musí být podán do reklamace s kompletním příslušenstvím.


Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB9
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi