Na Velký pátek 29.3. budou pobočky Brno-Bystrc a Příbram zavřené. Na Velikonoční pondělí 1.4. budou uzavřeny všechny naše prodejny. Stále však můžete využít doručování do našich AlzaBoxů.

AlzaBoxy Q1 Aplikace

Reklamace zboží značky Whirlpool


Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji a nejpohodlněji. Doporučujeme tedy zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu. 

Pro nahlášení reklamace si připravte následující podklady:

  • Fotku výrobního štítku 
  • Číslo prodejního dokladu
  • Popis závady

  • Po nahlášení reklamace bude zákazník nejpozději do 48 hodin kontaktován autorizovaným servisem s domluvou na konkrétní termín opravy v místě bydliště.
  • Veškteré potřebné kontaktní údaje naleznete níže:



Název servisuTelefonTelefon
WHIRLPOOL servis

+420 251 001 001

(objednávky oprav)

251 001 001

zákaznická linka

Formulář pro objednání opravy je ZDE.





V záruční době je oprávněn opravovat výrobky pouze autorizovaný Značkový servis Whirlpool - tel. 840 11 13 12
Garantem servisu na výrobky Whirlpool, Ignis, Polar a Ikea from Whirlpool na území České republiky je Whirlpool CR spol. s r. o. Značková servisní síť je plně organizovaná síť servisních gestorů a jejich partnerů pro výkon záručních oprav, pozáručních oprav a oprav v prodloužené záruce na základě smluvního vztahu s Whirlpool CR spol. s r. o. a jsou pro uvedenou činnost plně kompetentní. Z pohledu servisu není podstatné, kde byl výrobek zakoupen. Všechny výrobky mají při zabezpečování oprav stejnou prioritu. v případě zjištění jiného přístupu volejte prosím Linku zákazníka Whirlpool.
Požadavek na vykonání opravy přijme centrální dispečink Whirlpool servis.
Kontakty najdete také na www.whirlpool.cz a informovat se můžete rovněž v prodejně, kde jste výrobek zakoupili.
Doporučujeme našim zákazníkům využívat k opravám a instalacím zásadně značkovou servisní síť, která má odborně vyškolené pracovníky a je povinna používat značkové náhradní díly, dodané společností Whirlpool.

http://www.whirlpool.cz/servis/zarucni-podminky


 


  • Nejrychlejší a nejpohodlnější možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu


 




P-DC1-WEB18
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi
Na vašem soukromí nám záleží My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.
Více informací Méně informací