Od 10.5. jsou pro vás všechny  naše pobočky opět otevřeny. Máme pro vás tisíce produktů skladem a ihned k odběru, rychle a bezpečně.

Nakupování budoucnosti HP + média Přihraj si

Reklamace zboží značky Toshiba


 Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.

  • Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

Jak postupovat?

  • Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
  • Kontaktujte prosím autorizovaný servis viz informace níže a domluvte se na způsobu předání zboží.


Záruční opravy telefonů:

Název servisuTelefonE-mailodkaz
VSP Data
+420 381 489 800
toshiba@vspdata.czzde


Seznam dalších autorizovaných servisů na stránkách zastoupení Toshiba naleznete ZDE.

Případně zboží reklamovat přes Alza.cz a.s. Konkrétní postup, jak u nás zboží reklamovat naleznete ZDE


Notebooky - upozornění:

Baterie notebooku je spotřební materiál a má životnost minimálně 6 měsíců. Případná reklamace ztráty nebo poklesu kapacity po této době může být zamítnuta z důvodu překročení životnosti produktu.


Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu




Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Pro organizace Jak nakoupit
P-DC1-WEB18
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi