Osvěžte se letní slevou na vše! 😎💥 Nakupte nad 2000 Kč, v košíku zadejte kód LETNIDVOUSTOVKA a objednávku vám zlevníme o 200 Kč. Akce platí jen do neděle!

Rychlé dárky do obálky Grilovací sezóna

Reklamace zboží značky Gorenje

 Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.

  • Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

Jak postupovat?

  • Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
  • Kontaktujte prosím autorizovaný servis viz informace níže a domluvte se na způsobu předání zboží.

Asistenční služba: 800 105 505

Na Asistenční lince vám naší odborní pracovníci pomohou v pracovních dnech v době od 8,00 do 16,00 hod. rychle a profesionálně vyřešit záruční, případně pozáruční, opravy výrobků Gorenje.

Stránky podpory http://www.gorenje.cz/support/
Odkaz na formulář objednání opravy ZDE.
Vaše Informace, dotazy a připomínky ke kvalitě servisní sítě rádi uvítáme i písemnou formou na adrese info@gorenje.cz.

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu


Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Pro organizace Jak nakoupit
P-DC1-WEB18
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi