Alzaboxy Stormred

Reklamace zboží značky Midea/Comfee

Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.  Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

Postup nahlášení reklamace:

  • Nahlášení na email: [email protected] 
    • Dodání fotky výrobního štítku (štítek se nachází na boční straně obalového materiálu/na zadní straně spotřebiče)
    • Číslo prodejního dokladu
    • Popis závady
  •   Po nahlášení závady bude zákazník nejpozději do 48 hod kontaktován autorizovaným servisem s domluvou na konkrétní termín opravy v místě bydliště.
  • V případě jakýchkoli dotazů se neváhejte obrátit na zákaznickou linku dostupnou 24 hodin denně 225 340 111 pro CZ a +421 2 5710 1800 pro SK 

  • Nejrychlejší a nejpohodlnější možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu

Výhodné pořízení elektroniky bez provozních starostí.

Tisíce produktů ihned k odběru na našich pobočkách.

Rozbalené, zánovní a použité zboží

Zboží za lepší ceny a nadstandardní služby pro firmy

Kontaktujte nás na WhatsAppu

Kontaktujte nás na Messengeru


P-DC1-WEB30
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi
Na vašem soukromí nám záleží My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.
Více informací Méně informací