Během svátku 28.9. jsou uzavřeny pobočky Děčín, Kladno, Brno-Lískovec a Frýdek-Místek. Všechny ostatní pobočky zůstávají otevřené pro výdej objednávek.
Nakupování budoucnosti Namočte se do slev

Reklamace zboží značky LG - velké bílé elektro

Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji a nejpohodlněji. Doporučujeme tedy zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu. 

Pro nahlášení reklamace si připravte následující podklady:

  • Fotku výrobního štítku 
  • Číslo prodejního dokladu
  • Popis závady

  • Po nahlášení reklamace bude zákazník nejpozději do 48 hodin kontaktován autorizovaným servisem s domluvou na konkrétní termín opravy v místě bydliště.
  • Veškteré potřebné kontaktní údaje naleznete níže:

Objednávka opravy na místě ZDE.

Odkaz na seznam servisů ZDE.

Infolinka LG pro zákazníky v ČR na tel. čísle 810 555 810 nebo infolinku LG pro zákazníky ze SR na tel. čísle 0850 111 154, kde vám naši pracovníci pomohou najít nejbližší autorizovaný servis LG v ČR nebo SR. Pro vyhledání servisu LG v ČR můžete také použít vyhledávací formulář.

  • Nejrychlejší a nejpohodlnější možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu


Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Pro organizace Jak nakoupit
P-DC1-WEB07
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi