Aktuální rychlost doručení Alza prodejny Alzaboxy AlzaExpres Expresní doručení Partnerská odběrná místa Doručení na adresu
0-2 dny 0-2 dny 1-2 dny 0-1 den 2-4 dny 2-4 dny

Upozorňujeme na podvodné SMS, které lákají na nevyzvednuté výhry ze slosování. Více zde. 

Všechny dárky jako na dlani Galaxy Watch4

Reklamace zboží značky Samsung

Značka Samsung poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.


Jak postupovat?

  • Zavolejte na Samsung infolinku 800 726 786.
  • Připravíte si modelový kód a sériové číslo produktu.
  • V případě chytrého telefonu či tabletu si připravte IMEI (Stačí zapnout aplikaci Telefon, místo telefonního čísla zadat kód *#06# a potvrdit ho zeleným tlačítkem volat. Na displeji se objeví požadované informace.)
  • Můžete také využít službu Moje Galaxy. Řidič vyzvedne váš poškozený telefon zdarma u vás doma, nebo třeba v práci. Získejte opravu v co nejkratším čase a za použití originálních náhradních dílů.

Nevíte si rady a potřebujete poradit? Neváhejte napsat na Whatsapp na číslo 800 726 786, nebo se spojte s agentem Samsung na Live chatu.

Seznam autorizovaných servisních center naleznete na stránkách samsung.com/service-center.

5 důvodů, proč navštívit autorizované servisní centrum Samsung

Neztratíte záruku

Po zásahu neautorizovaného servisu Váš telefon ztrácí záruku. Proč? Použití neoriginálních dílů. Nedostatečná kvalifikace techniků, kteří nejsou školeni výrobcem, neznají správné postupy a technické specifikace. Nedostatečná technická vybavenost. To vše způsobuje poškození zařízení a následnou ztrátu Vaší záruky.

Zajištění originálních náhradních dílů

Autorizovaná zákaznická centra vám vždy poskytnou pouze originální náhradní díly Samsung. Jedině tak si zajistíte 100% kvalitu opravy. V opačném případě může dojít ke znehodnocení Vašeho zařízení a riskujete, že neoriginální díl nezajistí správnou funkci telefonu a způsobí další poruchy, např. ztrátu voděodolnosti, v extrémním případě může dojít až k újmě na zdraví, či škodě na majetku.

Technická vybavenost

Zákaznická centra jsou technicky vybavená na základně našich striktních požadavků (waterproof tester, speciální servisní přípravky např. pro demontáže a kompletace zařízení, radiofrekvenční testovací přístroje v prostředí, ve kterém jsou zařízení demontována a opravována a jsou chráněna proti poškození statickým výbojem – EPA). AC mají samozřejmě také k dispozici naší plnou technickou podporu.

Testování zařízení

Každý mobilní telefon v autorizovaném středisku, jak na vstupu, tak na výstupu, prochází napojením na servisní diagnostiku, která ověřuje veškeré funkce zařízení dle konkrétního modelu. Tak můžeme garantovat, že zařízení splňuje veškeré parametry, která splňovat má.

Opravy dle našich garantovaných servisních postupů

Technici během procesu opravy postupují přesně podle servisních norem, které jsou adaptované na dané produkty. Jsou pravidelně proškoleni a certifikováni ze strany výrovce, znají strukturu mobilního telefonu a všechny úkony, které jsou potřebné k zajištění kvalitní opravy.

Výhodné pořízení elektroniky bez provozních starostí.

Tisíce produktů ihned k odběru na našich pobočkách.

Rozbalené, zánovní a použité zboží

Nakup zboží ve více lidech a získej parádní slevu!

Zboží za lepší ceny a nadstandardní služby pro firmy

Kontaktujte nás na WhatsAppu

Kontaktujte nás na Messengeru


Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Alza pro Firmy Jak nakoupit
P-DC1-WEB03
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi