Nákupy Ona Dnes Přihraj si novou televizi

Reklamace zboží značky Midea / Comfee

Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.  Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.


Postup nahlášení reklamace:


  • Nahlášení na email: [email protected]
    • Velké spotřebiče (pračky, lednice, trouby apod.)
      • Dodání fotky výrobního štítku.
      • Číslo prodejního dokladu.
      • Popis závady
    • Malé spotřebiče - není nutné hlásit.


  • Předání zboží k reklamaci:
    • Velké spotřebiče (pračky, lednice, trouby apod.) - servis bude zákazníka kontaktovat s termínem opravu v místě bydliště.
    • Malé spotřebiče - Je nutné doručit zboží na nejbližší pobočku Alzy, poslat poštou nebo se přes Call centrum domluvit na svozu.


  • V případě jakýchkoli dotazů se neváhejte obrátit na zákaznickou linku dostupnou 24 hodin denně 225 340 111 pro CZ a +421 2 5710 1800 pro SK 



  • Nejrychlejší a nejpohodlnější možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu

Výhodné pořízení elektroniky bez provozních starostí.

Tisíce produktů ihned k odběru na našich pobočkách.

Rozbalené, zánovní a použité zboží

Zboží za lepší ceny a nadstandardní služby pro firmy

Kontaktujte nás na WhatsAppu

Kontaktujte nás na Messengeru


P-DC1-WEB08
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi
Na vašem soukromí nám záleží My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.
Více informací Méně informací