Vážený zákazníku, děkujeme vám za zakoupení našeho produktu. Před prvním použitím si prosím pečlivě přečtěte následující pokyny a uschovejte si tento návod k použití pro budoucí použití. Zvláštní pozornost věnujte bezpečnostním pokynům. Pokud máte k přístroji jakékoli dotazy nebo připomínky, obraťte se na zákaznickou linku.
Hodinky zapnete dlouhým stisknutím bočního tlačítka. Poté si z obchodu s aplikacemi v telefonu stáhněte aplikaci "Da Fit". Případně můžete naskenovat následující QR kód a aplikaci stáhnout.
Poté zapněte Bluetooth v telefonu, otevřete aplikaci Da Fit a klepnutím na "Přidat zařízení" připojte telefon k zařízení. Poté na svém zařízení zapněte nabídku telefonu. Poté přejděte do nabídky "O zařízení" na hodinkách a zkontrolujte poslední čtyři číslice adresy MAC. Poté přejděte do nastavení Bluetooth v telefonu a připojte se k zařízení Bluetooth, které končí těmito čtyřmi číslicemi. V níže uvedeném příkladu končí adresa MAC zařízení číslicí 5994.
Funkce
Hlavní rozhraní
Zapnutí napájení: Dlouze stiskněte boční tlačítko na tři sekundy.
Vypnutí napájení: Na hlavním rozhraní stiskněte boční tlačítko na tři sekundy a poté hodinky vypněte kliknutím na zaškrtávací políčko.
Design hlavního rozhraní přepínače: Dlouze stiskněte hlavní rozhraní, dokud se rozhraní trochu nezmenší. Můžete přepínat mezi různými rozhraními. Čtvrtý ciferník lze ručně nahradit uživatelem definovaným obrázkem nebo fotografií v aplikaci.
Nabídka funkcí
Vyskakovací nabídka
Chcete-li se dostat do kontextové nabídky, posuňte obrazovku z hlavního rozhraní dolů.
Ve vyskakovacím menu máte několik možností:
Divadelní režim
Nastavení jasu
Režim vibrací nebo ztišení
Informace o počasí
Nastavení (stopky, budík, odpočítávání, jas, probuzení hodinek zatřesením, zapnutí/vypnutí, divadlo, reset, vypnutí, informace o zařízení, kód aplikace)
Funkce v aplikaci Da Fit
1. | Synchronizace dat
Všechny naměřené údaje se synchronizují s mobilním telefonem pomocí aplikace Da Fit.
2. | Přizpůsobení hlavního rozhraní
Zde si můžete ciferníky přizpůsobit podle svých představ.
3. | Oznámení
Zde si můžete přizpůsobit, které aplikace mají oprávnění zobrazovat vyskakovací oznámení na hodinkách (např. Facebook, Twitter atd.).
4. | Budík
Zde si můžete nastavit budík.
5. | Spoušť
6. | Ostatní
7. | Najít moje hodinky
Po zapnutí funkce budou hodinky po připojení Bluetooth vibrovat.
8. | Formát času
Dvě možnosti 12hodinového a 24hodinového systému.
9. | Režim Nerušit
10. | Připomenutí sedavého stavu
Platí od 10:00 do 22:00.
11. | Celodenní monitor srdečního tepu
Pokud je funkce zapnutá, zjišťuje vaši tepovou frekvenci po celý den.
12. | Obrazovka rychlého zobrazení
Probuďte obrazovku.
13. | Připomínka k pití vody
14. | Počasí
Zvolte si město, které chcete, nebo nechte hodinky automaticky zjistit vaši polohu.
15. | Připomenutí fyziologického cyklu
Běžné problémy
Co mám dělat, když mám problémy s připojením nebo oznámeními?
Zkuste obnovit připojení zařízení podle následujících pokynů:
Zrušte připojení zařízení v aplikaci Da Fit a u zařízení se systémem iOS zrušte připojení také v nastavení Bluetooth.
Odinstalujte aplikaci Da Fit z telefonu.
Resetujte hodinky v nastavení zařízení.
Znovu si do telefonu nainstalujte aplikaci Da Fit.
V aplikaci Da Fit hodinky opět svážete.
Proč nedostávám oznámení z některých aplikací?
Mohou se vyskytnout dva problémy:
Oznámení nejsou pro konkrétní aplikaci povolena. Přejděte do nastavení zařízení v aplikaci Da Fit v telefonu a zapněte oznámení pro vybranou aplikaci nebo zapněte oznámení pro "ostatní". V zařízeních se systémem iOS bude možná nutné restartovat telefon, aby byla zajištěna správná funkce.
V zařízení se systémem Android může telefon automaticky zavřít aplikaci Da Fit, pokud je spuštěna na pozadí. Když je aplikace Da Fit zavřená, nemůže komunikovat s hodinkami. Změňte prosím nastavení úspory baterie v telefonu, aby aplikace mohla běžet na pozadí.
Proč nemohu zařízení najít?
Protože zařízení není ve vysílání Bluetooth nalezen, ujistěte se, že je zařízení v napájení a aktivováno a není připojeno k žádnému jinému telefonu. Poté přiložte zařízení k telefonu. Pokud stále nefunguje, restartujte mobilní telefon.
Proč by se měl náramek při měření tepové frekvence nosit pevněji?
Náramek využívá principu odrazu světla, proniká světelným zdrojem do kůže a sbírá signál odražený do snímače, který vypočítá vaši tepovou frekvenci. Pokud jej nebudete nosit pevně, bude do snímače pronikat okolní světlo, což ovlivní přesnost měření.
Je náramek vodotěsný?
Zařízení podporuje certifikační standard IP67. To znamená, že zařízení můžete ponořit na 30 minut do hloubky jednoho metru. V praxi to znamená, že toto zařízení vydrží lehký déšť nebo mytí rukou. Zařízení s touto certifikací není vodotěsné v proudech vody, proti vysokému tlaku nebo vodě o vysoké teplotě.
Musí být připojení Bluetooth neustále zapnuté? Jsou po odpojení k dispozici nějaká data?
Před synchronizací se data uchovávají v hostitelském náramku (lze uchovávat data po dobu sedmi dnů). Jakmile dojde k úspěšnému spojení náramku a mobilního telefonu pomocí Bluetooth, data z náramku se automaticky nahrají do mobilního telefonu. Data do mobilního telefonu synchronizujte pravidelně.
Záruční podmínky
Na nový výrobek zakoupený v prodejní síti Alza.cz se vztahuje záruka 2 roky. V případě potřeby opravy nebo jiného servisu v záruční době se obraťte přímo na prodejce výrobku, je nutné předložit originální doklad o koupi s datem nákupu.
Za rozpor se záručními podmínkami, pro který nelze reklamaci uznat, se považují následující skutečnosti:
Používání výrobku k jinému účelu, než pro který je výrobek určen, nebo nedodržování pokynů pro údržbu, provoz a servis výrobku.
Poškození výrobku živelnou pohromou, zásahem neoprávněné osoby nebo mechanicky vinou kupujícího (např. při přepravě, čištění nevhodnými prostředky apod.).
Přirozené opotřebení a stárnutí spotřebního materiálu nebo součástí během používání (např. baterií atd.).
Působení nepříznivých vnějších vlivů, jako je sluneční záření a jiné záření nebo elektromagnetické pole, vniknutí kapaliny, vniknutí předmětu, přepětí v síti, elektrostatický výboj (včetně blesku), vadné napájecí nebo vstupní napětí a nevhodná polarita tohoto napětí, chemické procesy, např. použité zdroje atd.
Pokud někdo provedl úpravy, modifikace, změny konstrukce nebo adaptace za účelem změny nebo rozšíření funkcí výrobku oproti zakoupené konstrukci nebo použití neoriginálních součástí.
We care about your privacyAlza.cz a. s., Company identification number 27082440, uses cookies to ensure the functionality of the website and with your consent also to personalisage the content of our website. By clicking on the “I understand“ button, you agree to the use of cookies and the transfer of data regarding the behavior on the website for displaying targeted advertising on social networks and advertising networks on other websites.
More informationLess info
We use 8 categories of cookies on our website:
Technical cookies
These are strictly necessary for the functioning of the website and the features you choose to use. Without them, our website would not work; you wouldn't be able to log in to your user account, for example.
Functionality cookies
These cookies allow us to remember your basic choices and improve the user experience. These include remembering your preferred language or allowing you to stay logged in permanently.
Social media cookies
These cookies allow us to easily link you to your social media profile and, for example, allow you to share products and services with your friends and family.
Content personalisation
These cookies allow us to show you content and ads according to the information we have about you to best meet your needs. This includes what content you have viewed, or on what device you are accessing our website.
Non-personalised advertising
These cookies allow us to show you general ads for products and services.
Personalised advertising
Thanks to these cookies, we and our partners can offer you relevant products and services based on your purchases, your shopping behaviour and your preferences.
Audience metrics
These cookies allow us to optimise our site for your convenience based on how you use it. The aim is to remember or anticipate your choices. This includes, for example, the use of features, their location, or the behaviour on the page.
Third party cookies
These are third party cookies, and you can find out more about them and our partners here.
By giving your consent to the processing of cookies, functionality and analytical cookies will be installed on the device you use to browse the website (click on the "I understand" button for both categories, or you can select only one of the categories by clicking on the "Settings" button). We always install technical cookies on your device, even without your explicit consent, because without them our website would simply not work.
You can revoke your consent to the processing of cookies. In connection with our company's cookie processing, you also have the following rights: the right to access cookies, delete, modify, supplement and correct them, restrict processing and the right to lodge a complaint with the Office for Personal Data Protection. Read more about your rights.