Nakupování budoucnosti Dny Marianne

Acer On-site, nová servisní podpora k vybraným produktům

Zobrazit katalog
Acer On-site, nová servisní podpora k vybraným produktům

Sponzorovaný článek

Aktualizováno

Společnost Acer od 1. června 2018 nabízí k vybraným produktům ze své nabídky nadstandardní servisní služby v podobě On-site servisu. Pokud bude mít zákazník technický dotaz na nastavení nebo bude potřebovat zásah technika, v rámci On-site servisu mu poradí kontaktní centrum Acer. A u složitějších závad nebo problému pak vyšle certifikovaného technika přímo k zákazníkovi ve smluvený čas třeba do zaměstnání.

Acer On-site servis

Profesionální On-site podpora po dobu záruční lhůty

Acer disponuje vlastním interním servisním centrem, a tak všem zákazníkům, kteří zakoupí od 1. června 2018 vybrané produkty, nabízí vysoce profesionální servisní podporu. Tu využijete v případě, kdy jako zákazník objevíte závadu, kterou požadujete v co nejkratším čase vyřešit, anebo potřebujete poradit s technickým problémem.

Stačí zavolat na speciální servisní linku společnosti Acer +420 531 027 777 (CZ), +421 233 331 027 (SK), kde se vám v pracovních dnech od 8:00 do 17:00 hodin bude věnovat kontaktní centrum. Zde nahlásíte svůj problém či závadu a operátoři se ji s vámi pokusí vyřešit. U složitějších případů, kdy nestačí technická rada, předá kontaktní centrum spojení na zákazníka certifikovanému technikovi společnosti Acer. Ten se ozve zákazníkovi nejpozději druhý den po nahlášení závady a domluví se s ním na termínu a místě opravy.

Acer On-site, logo

Jak postupovat v případě technického problému nebo závady na zařízení?

  1. V případě problému s nastavením zařízení doporučujeme navštívit stránky podpory Acer https://www.acer.com/ac/cs/CZ/content/support. Zde si vyfiltrujete dle kategorie a produktové řady svůj výrobek, a okamžitě se tak dostanete na stránku s rozšiřujícími programy, ovladači a v neposlední řadě také návody k zařízení v českém jazyce.
  2. On-site záruku není potřeba jakkoliv dodatečně aktivovat. Stačí nahlásit sériové číslo zařízení a podpora podle něj dohledá požadovaný produkt.
  3. Zavolejte na linku technické podpory, která je k dispozici jak pro Českou republiku +420 531 027 777, tak Slovensko +421 233 331 027. Na té vám ochotně poradí kontaktní centrum a vyřeší s vámi technické problémy s konfigurací zařízení.
  4. Pokud se jedná o závadu na zařízení, případně složitější technický problém, nejpozději do druhého dne od kontaktování servisní podpory se vám ozve certifikovaný technik.
  5. Technik se s vámi domluví na čase a místě opravy zařízení, která může proběhnout i u vás doma nebo v zaměstnání.
  6. Jestliže preferujete namísto telefonického hovoru jiný způsob kontaktování, můžete ke komunikaci využít také e-mail, případně chat se servisním centrem Acer.

Prémiová On-site záruka od Aceru se hodí pro náročné zákazníky, kteří si nemohou dovolit čekat na opravu zařízení. Servisní podpora zákazníkovi poradí s jeho problémem a v případě nutnosti osobního zásahu pak vyšle certifikovaného technika na místo určené zákazníkem.

0
Vytisknout
Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Pro organizace Jak nakoupit
P-DC1-WEB04
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi