Vyberte prvek na stránce, kterého se chyba týká

Doprava zdarma právě teď! Nepropásněte šanci ušetřit na vánočních dárcích.

Zobrazit katalog

Alza NEO

Neplaťte zbytečně plnou cenu, vybrané zboží si pronajměte.
  • Chcete pravidelně nový model zařízení?
  • Nechcete platit celou cenu najednou?
  • Chcete vyměnit zařízení za nové, pokud se nechtěně rozbije?
Mám zájem Ceny již od 699 Kč měsíčně
  • Žádný úvěr
  • Žádné splátky
  • Pouze měsíční nájemné

Jak to funguje?

Vyberete si produkt
nebo více produktů
Platíte jen měsíční
nájemné
Pravidelně si vybíráte
nové modely produktů
Již od 6. měsíce můžete
v programu skončit

Co si můžu pronajmout?

Je to na vás. Pronajmout si můžete téměř jakoukoliv elektroniku a příslušenství na Alza.cz. Kompletní podmínky programu Alza NEO Nabídka produktů

Výhody pronájmu Alza NEO

Nemusíte mít strach z poškození nebo krádeže. Nevlastníte, prostě používáte.
  • Pravidelně dostáváte nový model - již po roce nový telefon, po dvou letech nový notebook či tablet
  • V ceně pronájmu získáváte rozšířenou záruku proti nechtěnému rozbití nebo krádeži
  • Při poruše zařízení si přijdete ihned pro nové
  • Neplatíte žádnou zálohu, pouze pravidelné měsíční platby za pronájem
  • V ceně pronájmu nejsou žádné úroky ani skryté poplatky
  • Žádné čekání na opravu nebo reklamaci

Zkušenosti našich zákazníků

František Novák Plzeň Pro svou firmu využívám Alza NEO. Máme přes tento program už více jak 10 telefonů. Je to levnější, než u operátora.
Pavel Kameník Liberec Každý rok mi dají nejnovějšího miláška. Nemusím se o nic starat, o vše se postará Alza. Jsem nadšený!
Jiřina Davidová Jihlava Využívám tuto službu, mám notebook a telefon, platím jen zlomek ceny měsíčně a pravidelně dostanu nové modely.

Často kladené dotazy

  • Kdy a jak dostanu přístroj?

    U vybraných produktů na stránkách Alzy vyberete volbu koupě přes Alza NEO a vyplníte nezbytné informace v košíku, včetně samotné žádosti o vstup do programu. Do 2 dní se Vám ozveme a pokud splníte podmínky programu, vybraný přístroj Vás bude čekat na Vámi vybrané prodejně. Po úhradě prvního měsíčního poplatku (kartou v košíku či na prodejně) podepíšete předávací protokol a hned si jej můžete odnést.
  • Jaké jsou podmínky vstupu do programu?

    Pro fyzické osoby je podmínkou dovršení věku 18 let. Pak už jen zbývá podat žádost o členství, vyplnit zde pravdivé údaje a čekat, až Vás kontaktujeme a dohodneme si termín převzetí přístroje. Členství však není právně nárokové a Alza si vyhrazuje právo Vám členství v programu nenabídnout. Důvody bohužel sdělovat nemůžeme. I v tom případě si stále můžete vzít přístroj například na splátky a zakoupit k němu pojištění.
  • Mou žádost jste schválili, kdy přístroj dorazí na prodejnu?

    Pokud jsme žádost schválili dopoledne, tak by měl dorazit na prodejnu během příštího pracovního dne. Až bude na prodejně, dostanete od nás SMS a e-mail. V jiném případě se Vám ozveme na e-mail.
  • Kdy a jak mohu zařízení vyměnit?

    Mobilní telefon můžete vyměnit nejdříve po uplynutí 12 měsíců a nejpozději do 24 měsíců. Nemusíte měnit přístroj přesně po roce, můžete jej vyměnit, až vám to bude nejlépe vyhovovat. Stačí, když nám napíšete požadavek přes náš kontaktní formulář. Vrácení starého a přijetí nového přístroje bude probíhat najednou na naší prodejně, kterou si vyberete. Můžete také požádat o přenos dat do nového zařízení na prodejně.
  • Mohu přístroj vrátit a členství zrušit?

    Ano, přístroj můžete vrátit a členství v Alza NEO ukončit kdykoliv po uplynutí 6 měsíců u mobilního telefonu, resp. 18 měsíců u notebooku, PC a tabletu. Zrušení nahlásíte přes kontaktní formulář. Zařízení poté stačí přinést na kteroukoliv naši prodejnu.
  • Mohu si příště vzít dražší nebo levnější přístroj?

    Můžete si vzít naprosto jakýkoliv přístroj z aktuální nabídky na Alze.
  • Kdy budou v nabídce nové řady iPhonů, Samsungů a dalších značek?

    Přednost pro nové modely žádaných zařízení mají vždy stávající účastníci programu Alza NEO, jimž měníme přístroje. Ti si nové modely rezervují už více než dva měsíce a dostanou je jako první. Jsou-li dostupné skladové zásoby, nové modely lze pronajímat okamžitě po naskladnění.
  • Co mám dělat, pokud se přístroj pokazí?

    Dáme Vám do tří pracovních dnů náhradní přístroj stejných parametrů i barvy a opotřebení. Stačí, když nám poruchu nahlásíte přes kontaktní formulář. Informaci o poruše předem chceme proto, abychom mohli na prodejnu včas zaslat náhradní přístroj a ten na Vás již čekal.
  • Co pokud přístroj poškodím?

    Přístroj opravíme, nebo dostanete nový, nebo zánovní, stejných parametrů i barvy. Zavoláte nám (naše číslo je 225 340 777) a nahlásíte záruční událost. Pokud uznáme, že spadá do rozšířené záruky, do tří pracovních dní na Vás bude čekat na prodejně.
  • Co pokrývá rozšířená záruka - ochrana proti nechtěnému rozbití a krádeži?

    Krádež a nešťastnou náhodu s důsledkem rozbití zařízení. Pozor, z rozšířené záruky je vyloučeno například úmyslné poškození (například když hodíte přístroj o zem) nebo pokud jste mohli rozbití předcházet (např. měli jste ho bezpečně uložen v kapse. Během krádeže také nesmíte mít sníženou pozornost například vlivem alkoholu. Můžete uplatnit pouze jednu událost za celou dobu smlouvy. Přečtěte si prosím podrobné podmínky programu Alza NEO.
  • Když měním přístroj, dostanu nový kus?

    Ano, vždy dostanete nový kus.
  • Když vrátím starý přístroj, garantujete mi smazání dat?

    Ano, na všech přístrojích provádíme kompletní návrat do továrního nastavení přesně dle manuálu výrobce, při němž výrobce garantuje smazání dat.
  • Co se dál děje s vrácenými přístroji?

    Vrácené přístroje se buď prodávají jako použité, nebo repasují a prodávají jako repasované.
  • Musím se vázat na nějakého mobilního operátora?

    Ne, členství je zcela nezávislé od operátorů. Můžete využívat kohokoliv. Zařízení není nijak blokováno.
  • Mohu si přístroj odkoupit?

    Přístroj nelze odkoupit a přístroj po celou dobu patří Alze. Jde o formu služby (členství v programu Alza NEO), které Vám zajišťuje stále dostupný nejnovější model zařízení. Členství však můžete ukončit a koupit si přístroj nový, nebo i zánovní.
  • Jak funguje „klonování“ zařízení

    Při výměně přístroje Apple i Samsung garantuje Alza možnost přenosu dat buď pomocí iCloud nebo iTunes či obdobnou službou Samsung. Vždy před předáním přístroje na prodejně o této skutečnosti informujte prodejce.
  • Na webu jste změnili ceny, budu teď platit jinou cenu?

    Pokud už přístroj od nás máte, cena vám zůstává stále stejná, jakou platíte od začátku. Cena na webu platí jen pro nové zákazníky. Až si příště budete brát nový model zařízení, dostanete zase aktuální cenu, která je právě na webu.
  • Co když nebudu platit včas?

    Pokud za přístroj nebudete hradit pravidelné poplatky řádně a včas, tak:
    • Spácháte trestný čin zpronevěry a budeme na vás nuceni podat trestní oznámení. Vlastníkem přístroje je totiž po celou dobu naše společnost.
    • Předáme případ advokátovi k vymáhání.
    • Vedle doplacení kupní ceny po vás budeme navíc požadovat úhradu úroku z prodlení a náhradu nákladů za vedení soudního, popř. i exekučního řízení.
    • Budete zařazeni do registrů dlužníků vedených společnostmi Intrum Czech, s.r.o. (IČO 27221971), LogiCall Česká republika, s.r.o. (IČO 26849551), Intrum Slovakia, s.r.o. (IČO 35831154) a LogiCall Slovensko, s.r.o. (IČO 44151721).
Nevíte si rady? Napište nám
produkty

Pronajměte si své produkty ještě dnes

Nabídka produktů

Podělte se s ostatními

Zaujala vás nabídka? Tak proč si ji nechávat jen pro sebe. Udělejte radost známým.

0
Vytisknout
Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB19
Váš osobní asistent
Alza Premium
Rád pro vás zjistím stav objednávky či pomohu s výběrem zboží.
Napsat dotaz
Zavolejte mi
Nová konverzace
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi