Aktuální rychlost doručení: 
AlzaBoxy
Prodejny
Partnerská odběrná místa
Doručení na adresu

0-1 den
0-1 den
1-2 dny
0-2 dny
Vánoční trháky Pečení? To dáme!
Access Excel OneNote Outlook PowerPoint Publisher Word

Alza NEO
Elektronika výhodně a bez starostí 
Pronajměte si nejnovější zařízení se zárukou a servisem

  • Snadné sjednání, vše rychle a online.
  • Výhodné podmínky. Během pronájmu zaplatíte pouze část ceny zařízení.
  • Rozšířená záruka proti rozbití a krádeži po celou dobu pronájmu.
  • Pronájem není úvěr. Nesnižuje vaši úvěryschopnost.

Jak na vyřízení pronájmu


1.

Na stránce přístroje, který jste si vybrali, klikněte na tlačítko Pronajmout a pokračujte jako při nákupu. Zaplatíte měsíční cenu a dokončenou objednávku odešlete. 

2.

My pomocí vašich údajů ověříme, že zvládnete za zařízení pravidelně platit. Do jednoho pracovního dne vám dáme vědět SMS a e-mailem. 

3.

Vaše zařízení je připravené na prodejně. K vyzvednutí budete potřebovat občanský průkaz, abychom zkontrolovali vaši totožnost.

4.

Na prodejně podepíšete předávací protokol a přístroj si odnesete domů.

Kompletní podmínky programu NEO najdete zde. Tyto podmínky Programu jsou platné a účinné od 9.9.2022.

Žádné provozní starosti.
Vy užíváte, my se staráme o servis a reklamace.


Přes kontaktní formulář nahlásíte rozbití, poruchu nebo krádež.

Garantujeme zpracování požadavku do
1 pracovního dne.

Nové zařízení si vyzvednete při vrácení starého.

Servis v ceně pronájmu  

  • Automaticky získáváte rozšířenou záruku proti  nechtěnému rozbití nebo krádeži po celou dobu pronájmu.
  • Bez čekání na opravu nebo reklamaci. Posouzení garantujeme do 1 pracovního dne.
  • Uznáváme více než 94 % nahlášených událostí
  • Obal na telefon a napájecí adaptér v ceně.

Máte už svůj přístroj v programu Alza NEO? Přečtěte si další užitečné informace.

  • Mám nový přístroj. Jak se mám chovat?

    Abyste si svůj přístroj co nejvíce užili, a nečekaly vás žádné výdaje navíc, bude nejlepší, když:

    - Se budete k přístroji chovat, jako by byl váš vlastní
    - Přístroj budete mít v obalu a s nalepeným sklem
  • Co mám dělat, pokud se přístroj pokazí, ukradnou mi ho nebo ho poškodím?

    Stačí, když nám popíšete jak došlo k rozbití nebo odcizení přes kontaktní formulář a my Vaši rozšířenou záruku posoudíme do 1 pracovního dne a následně Vás budeme kontaktovat s dalším postupem. V případě, že se přístroj porouchal, vyplňte prosím tento kontaktní formulář a my Vaši reklamaci do 1 pracovního dne zpracujeme a následně Vás budeme kontaktovat s dalším postupem.
  • Kdy mohu svůj přístroj vyměnit za nový model?

    Po uplynutí doby pronájmu nebo se s námi můžete dohodnout na předčasném ukončení.

Alza NEO naleznete na detailu zboží

Pokud zboží lze pronajmout přes Alza NEO, vidíte tuto možnost na konkrétních stránkách produktů.

Detail Alza NEO

Co je důležité vědět

  • Jaké jsou podmínky vstupu do programu?

    Podmínkou je dovršení věku 18 let. Zároveň je nutné mít na Alze registraci. U každého zákazníka, který má zájem o pronájem také pomocí zaslaných údajů prověřujeme, jestli zvládne za pronájem přístroje pravidelně platit.
  • Jak dlouho trvá smlouva?

    Smlouva v případě pronájmu mobilního telefonu nebo wearables trvá 24 měsíců. V případě notebooků, tabletů a PC sestav trvá smlouva 36 měsíců.
  • Mohu přístroj vrátit dřív a členství zrušit?

    Ano, můžete se s námi dohodnout na předčasném ukončení, v souladu s bodem 6.3 obchodních podmínek Programu.
  • Mohu si příště vzít dražší nebo levnější přístroj?

    Můžete si vzít naprosto jakýkoliv přístroj z aktuální nabídky na Alze. A vždy dostanete nový přístroj
  • Kolik a jak často budu platit?

    Za službu Alza NEO se platí 1x měsíčně, vždy v ten samý den, kdy jste zahájili pronájem.
  • Když vrátím starý přístroj, garantujete mi smazání dat?

    Ano, na všech přístrojích provádíme kompletní návrat do továrního nastavení přesně dle manuálu výrobce, při němž výrobce garantuje smazání dat.
  • Musím se vázat na nějakého mobilního operátora?

    Ne, členství je zcela nezávislé od operátorů. Můžete využívat kohokoliv. Přístroj není nijak blokován.
  • Mohu si přístroj odkoupit?

    To bohužel nejde. a přístroj po celou dobu patří Alze. Jde o formu služby (členství v programu Alza NEO), které Vám zajišťuje stále dostupný nejnovější model zařízení. Členství ale můžete ukončit a koupit si přístroj nový, nebo i zánovní.
  • Na webu jste změnili ceny, budu teď platit jinou cenu?

    Pokud už přístroj od nás máte, cena vám zůstává stále stejná, jakou platíte od začátku. Cena na webu platí jen pro nové zákazníky. Až si příště budete brát nový model zařízení, dostanete zase aktuální cenu, která je právě na webu.
  • Co když nebudu platit včas?

    Pokud za přístroj nebudete hradit pravidelné poplatky řádně a včas, tak:
    • Spácháte trestný čin zpronevěry a budeme na vás nuceni podat trestní oznámení. Vlastníkem přístroje je totiž po celou dobu naše společnost.
    • Předáme případ advokátovi k vymáhání.
    • Vedle doplacení kupní ceny po vás budeme navíc požadovat úhradu úroku z prodlení a náhradu nákladů za vedení soudního, popř. i exekučního řízení.
    • Budete zařazeni do registrů dlužníků vedených společnostmi Intrum Czech, s.r.o. (IČO 27221971), LogiCall Česká republika, s.r.o. (IČO 26849551), Intrum Slovakia, s.r.o. (IČO 35831154) a LogiCall Slovensko, s.r.o. (IČO 44151721).

Podělte se s ostatními

Zaujala vás nabídka? Tak proč si ji nechávat jen pro sebe. Udělejte radost známým.


0
Vytisknout
P-DC1-WEB30
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi
Na vašem soukromí nám záleží My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.
Více informací Méně informací