Vánoční rychlost doručení: | Prodejny | AlzaBoxy | Partnerská odběrná místa | Doručení na adresu | Více |
---|---|---|---|---|---|
0-2 dny | 0-2 dny | 1-3 pracovní dny | 1-3 pracovní dny |
Alza.cz není v oblasti beauty žádným nováčkem. Produkty jako dekorativní či vlasovou kosmetiku, hodinky, šperky nebo parfémy nabízí na svém webu již více než 4 roky a řečí čísel tvoří tento segment už jednotky procent z obratu celého e-shopu. Vybudování parfumerie je tak dalším krokem k tomu, aby se Alza zařadila mezi TOP prodejce i na poli krásy. Předcházel tomu také kompletní redesign webu.
„Dnešním otevřením světa vůní chceme dát jasně najevo, že to s beauty myslíme vážně. S novou expozicí se více přiblížíme zákazníkům, umožníme jim výrobky otestovat, přivonět si a poradíme s výběrem. Ruku v ruce s tím šla i úprava webových stránek tak, aby byly uživatelsky přívětivější. Stylově se odpoutaly od mateřského e-shopu a přináší zcela nové nákupní prostředí, jemuž dominuje zlatá barva a minimalistické rozhraní,“ popisuje klíčové změny obchodní ředitel Petr Bena s tím, že hlavní důraz je nyní kladen na vyobrazení produktů, zákaznické recenze i návody, jak správně vybrat. Alza s novým konceptem cílí na ženy i muže – poslední statistiky totiž ukazují, že u české internetové jedničky nakupují obě pohlaví téměř stejně často. Konkrétně za 1. pololetí 2019 činil poměr: muži 53 % vs. ženy 47 %.
Pro umístění parfumerie vybrala Alza svou nejfrekventovanější pobočku, která se návštěvností vyrovná i velkým nákupním centrům – holešovický showroom denně navštíví v průměru 3,5 tisíce zákazníků a před Vánocemi tudy projde každý den až 12 tisíc lidí. V nové stylové expozici mohou nyní otestovat celkem 78 značek vůní (42 dámských a 36 pánských). Přímo na webu pak lze vybírat celkově z 145 vůní od renomovaných značek. TOP 5 nejprodávanější jsou přitom značky: Hugo Boss, Calvin Klein, Giorgio Armani, Lancôme a Chloé.
Portfolio Alza Beauty zdaleka netvoří pouze parfémy, ačkoliv právě těm patří první příčka v prodejnosti v segmetu krásy. Druhé místo drží tělová kosmetika, následuje holení a depilace a péče o vlasy. A právě zde spočívá unikátnost celého konceptu – na rozdíl od online i kamenných parfumerií dokáže Alza Beauty udělat ženu či muže krásnými kompletně od hlavy po paty na jednom místě:
„Díky širokému sortimentu umíme propojit produkty napříč kategoriemi. Kromě standardního beauty sortimentu tak u nás mohou lidé nakoupit i přístroje a pomůcky pro krásu (např. kulmy, fény, epilátory), v nichž jsme jednička na trhu. Spolu se širokými možnostmi doručení to přináší obrovskou úsporu času,“ dodává projektová manažerka Ivana Škorvánková. Do budoucna se podle ní Alza Beauty ještě více zaměří na BIO a přírodní kosmetiku a také na prémiové produkty, což se již nyní projevuje v kategorii vlasové kosmetiky výrazným podílem profesionálních značek.
Více zde: https://www.alza.cz/beauty
O společnosti Alza.cz a.s.:
Lídr internetového trhu a udavatel trendů, taková je Alza. Svědčí o tom nejen rekordní obraty roku 2018, ve kterém Alza utržila 25 miliard Kč bez DPH, ale také řada inovací na poli e-commerce (unikátní samoobslužné Prodejny budoucnosti, doručování do tzv. Alza HomeBoxu, platba a prodej BTC a LTC ve vlastních platebních automatech, nabídka elektromobilů on-line, zavedení unikátních služeb Třetinka, Zkušebka, výuka na VŠE, výrobky vlastní značky AlzaPower, expanze do Maďarska, Rakouska a další). Alza doručuje své zboží i o víkendu, kdy jsou také otevřeny všechny její provozovny. Zákazníci si mohou své objednávky vyzvednout v široké síti samoobslužných AlzaBoxů. Firma také nabízí klubový program Alza Premium,. Za své úspěchy získala řadu ocenění. Nejdůležitější Alza milníky naleznete zde.
Na našem webu používáme:
Technické cookies
Ty jsou nezbytně nutné pro fungování webu a jeho funkcí, které se rozhodnete využívat. Bez nich by náš web nefungoval, např. by nebylo možné se přihlásit k uživatelskému účtu.Funkční cookies
Tyto cookies nám umožňují zapamatovat si Vaše základní volby a vylepšují uživatelský komfort. Jde například o zapamatování si jazyka či umožnění zůstat trvale přihlášen.Cookies sociálních sítí
Tyto cookies nám umožňují komfortně Vás propojit s Vaším profilem na sociálních sítích a například Vám umožnit sdílet produkty a služby s přáteli a rodinou.Personalizace obsahu
Tyto cookies nám umožní zobrazit Vám obsah a reklamy dle údajů, které jsou o Vás dostupné tak, abychom se co nejlépe strefili do Vašich potřeb. Jde zejména o to, jaký obsah jste si zobrazili, či na jakém zařízení na naše stránky přicházíte.Nepersonalizovaná reklama
Tyto cookies nám umožňují zobrazovat Vám obecnou reklamu na produkty a služby.Personalizovaná reklama
Díky těmto cookies Vám my a ?naši partneři? můžeme nabídnout relevantní produkty a služby na míru a to na základě Vašich nákupů, Vašeho chování a Vašich preferencí.Měření publika
Tyto cookies nám umožňují optimalizovat naše stránky pro Vaše komfortní používání a to na základě toho, jak je používáte. Cílem je zapamatovat si či předpokládat Vaše volby. Jde například o využívání funkcí, jejich umístění, chování na stránce.Cookies třetích stran
Tyto cookies jsou cookies třetích stran, přičemž Víc se o nich a o našich partnerech můžete dozvědět zde.Udělením souhlasu se zpracováním cookies budou na Váš přístroj, který k prohlížení webu používáte, nainstalovány výše uvedené cookies (kliknutím na tlačítko "Rozumím" obě kategorie, případně si můžete vybrat jen jednu z kategorií kliknutím na tlačítko "Nastavení"). Technické cookies instalujeme na Vaše zařízení vždy, tedy i bez Vašeho souhlasu, protože bez nich by náš web nefungoval.
Svůj souhlas se zpracováním cookies můžete odvolat. V souvislosti se zpracováním cookies ze strany naší společnosti máte dále práva na: přístup ke cookies, výmaz cookies, úpravu, doplnění a opravu cookies, omezení zpracování a právo podat stížnost k ÚOOÚ. Více o Vašich právech.
Ještě podrobnější informace o tom jak cookies zpracováváme naleznete v našich Podmínkách ochrany os. údajů.