Aktuální rychlost doručení Alza prodejny Alzaboxy AlzaExpres Expresní doručení Partnerská odběrná místa Doručení na adresu
0-1 den 0-1 den 1-3 dny 0-1 den 2-3 dny 2-3 dny

Upozorňujeme na podvodné SMS, které lákají na nevyzvednuté výhry ze slosování. Více zde. 

Všechny dárky jako na dlani Vánoční trháky

Storno objednávky (PODROBNÝ NÁVOD)

Stornovat objednávku zvládne nyní registrovaný i neregistrovaný uživatel rychle a jednoduše. Jak na to? V našem článku ukážeme krok za krokem, jak objednávku stornovat, ale také zodpovíme všechny otázky, které se se stornem vážou.

Objednali jste si na našem e-shopu zboží, ale z jakéhokoliv důvodu potřebujete objednávku stornovat? Ať už jste zaregistrovaný uživatel či nikoli, zrušit objednávku zvládnete na našich stránkách za několik málo minut nebo dokonce vteřin. V článku naleznete podrobný návod, jak na to!

Storno objednávky – obsah

  1. Storno objednávky – přihlášený uživatel
  2. Storno objednávky – neregistrovaný uživatel
  3. Storno předem zaplacené objednávky – kdy dostanu peníze zpět?
  4. Storno objednávky s uplatněným slevovým kupónem
  5. Dodatečná úprava objednávky
  6. Co dělat v případě, že objednávka nelze stornovat?

Storno objednávky – přihlášený uživatel

Účet Moje Alza na našich webových stránkách má jednu obrovskou výhodu – uchovává v sobě přehledný seznam všech vašich objednávek, díky čemuž je jejich stornování a úprava velice rychlá. Pokud již máte uživatelský účet vytvořen, přihlaste se do něj pomocí emailové adresy a hesla na úvodní stránce Alza.cz.

alza; storno objednavky

Po přihlášení budete automaticky přesměrováni do sekce moje objednávky, kde naleznete přehled všech aktivních i vyřízených objednávek.

Alza; storno objednávky

Následně vyhledejte požadovanou aktivní objednávku, klikněte na Podrobnosti a zvolte možnost Zrušit objednávku.

Alza; storno objednávky

Nyní je objednávka v pořádku stornována a zařazena do již vyřízených objednávek ve vašem účtu Moje Alza. Jak je to s refundací online platby a vrácením peněz za už zaplacené objednávky se dozvíte v kapitole Storno předem zaplacené objednávky – kdy dostanu peníze zpět.

Alza, storno objednávky

Storno objednávky – neregistrovaný uživatel

V případě že objednávka byla zpracována neregistrovaným uživatelem, je její zrušení podmíněno znalostí evidenčního čísla objednávky. Jelikož pro dokončení objednávky na našem e-shopu je nutné uvést aktivní emailovou adresu, toto evidentní číslo spolu s přímým odkazem na storno objednávky vždy naleznete právě ve vaší elektronické poště.

Alza; storno objednávky

Potvrzující email obsahující evidenční číslo a odkaz na storno zpravidla dorazí několik minut po dokončení celé objednávky. Jakmile zprávu dohledáte, kliknutím na Stornovat objednávku budete odkázáni na stránku s podrobnostmi o objednávce, kde zvolte možnost Zrušit objednávku.

Alza; storno objednávky

Nyní je objednávka v pořádku stornovaná, což můžete ověřit na stránkách Alza.cz tak, že do vyhledávače zadáte evidenční číslo objednávky. Jak je to s refundací online platby a vrácením peněz za už zaplacené objednávky se dozvíte v kapitole Storno předem zaplacené objednávky – kdy dostanu peníze zpět.

Alza; storno objednávky

iZpůsob stornování objednávky přes elektronickou poštu může využít i registrovaný zákazník, avšak stornování v sekci Moje Alza bývá pro přihlášené zákazníky přehlednější a navíc nevyžaduje vyhledávání potvrzujícího emailu.

Storno předem zaplacené objednávky – kdy dostanu peníze zpět?

Pokud stornujete objednávku, která byla již předem zaplacena převodem anebo online platební kartou, o vrácení peněz se postaráme automaticky. Platby se snažíme vrátit v co nejkratším termínu, obvykle do 5 pracovních dnů. Nejpozději vám budou peníze vráceny do 14 dnů od zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy. V případě online platby kartou částku refundujeme k datu provedené transakce.

Storno objednávky s uplatněným slevovým kupónem

Jestliže stornujete zboží, na které byl uplatněn slevový kupón, platnost kupónu zaniká spolu se zrušením objednávky. Kupón tak nebude možné uplatnit při další objednávce.

Dodatečná úprava objednávky

Objednávku lze editovat pouze do té doby, dokud není zpracovaná. Zpracování obvykle probíhá do 30 minut od založení objednávky. Přiobjednat zboží, prodloužit platnost objednávky a změnit způsob platby nebo dodací adresu můžete vždy v detailu objednávky v sekci Moje Alza nebo skrze email kliknutím na odkaz Upravit objednávku. Přímo v podrobnostech objednávky naleznete veškeré úpravy, které jsou s ohledem na stav objednávky ještě možné. V případě, že objednávku již nelze dále upravovat, doporučujeme objednávku stornovat a vytvořit novou.

  i Vrácení zboží do 14 dní bez udání důvodu
Může se stát, že objednávku nestihnete stornovat včas, to však není žádný problém. Jakékoliv zboží lze vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od zakoupení. Zboží musí být nepoškozené a v originálním obalu. Více se o vrácení zboží dozvíte v sekci Jak odstoupit od smlouvy.

Co dělat v případě, že objednávka nelze stornovat?

Máte i po přečtení návodu stále problémy se stornováním objednávky? Neváhejte se obrátit na naši infolinku + 420 225 340 111, která je zákazníkům dostupná 24 hodin denně nebo nás informujte formou kontaktního formuláře.

0
Vytisknout

Výhodné pořízení elektroniky bez provozních starostí.

Tisíce produktů ihned k odběru na našich pobočkách.

Rozbalené, zánovní a použité zboží

Nakup zboží ve více lidech a získej parádní slevu!

Zboží za lepší ceny a nadstandardní služby pro firmy

Kontaktujte nás na WhatsAppu

Kontaktujte nás na Messengeru


Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Alza pro Firmy Jak nakoupit
P-DC1-WEB30
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi