Alza.cz
CZ

BEZSTAROSTNÝ SERVIS

VŠE VYŘÍDÍTE Z POHODLÍ DOMOVA

Vítejte v servisu!

Proč je bez starostí?

Všechno vyřídíte z pohodlí domova

Servis objednáte několika kliky ve vašem PC nebo telefonu. Nemusíte nikam chodit ani telefonovat.

Ušetříte čas i peníze

Díky službě Pick up and Return vyšleme kurýra před vaše dveře, ten tovar převezme a po opravení vrátí zpět k Vám domů. Vy neplatíte ani korunu, ASUS hradí všechny náklady na dopravu.

Je to snadné a rychlé

Dle statistik je až 90 % záručních oprav vyřízeno do 5 pracovních dní, pokud má servis skladem potřebné díly.

Stav servisu můžete kontrolovat online

Jednoduše klikněte na „Zkontrolovat stav opravy“ v spodní části stránky www.asus.com/cz nebo načtením QR kódu na vašem mobilním telefonu.

Chci servis bez starostí

NENAŠLI JSTE ODPOVĚĎ NA SVŮJ DOTAZ?

MRKNĚTE SEM. NA TYTO OTÁZKY SE ZÁKAZNÍCÍ PTAJÍ NEJČASTĚJI

Co je to PickUp and Return služba?

Společnost ASUS nabízí službu PickUp and Return jako službu nad rámec běžného objednávání oprav u prodejce, kde byl výrobek zakoupen. Jde o vyzvednutí výrobku kurýrní společností u zákazníka a návrat výrobku po opravě stejnou cestou k zákazníkovi. Zákazník v tomto případě nemusí kontaktovat prodejce.

Pro které výrobky je možno sjednat opravu formou PickUp and Return?

Tato služba platí pro notebooky, mobilní telefony, tablety, LCD monitory, All-in-One počítače a desktopy od společnosti ASUS zakoupené v České Republice a na Slovensku. Sériové číslo zadané do formuláře je ihned ověřeno pro možnost sjednání opravy formou PickUp and Return. Pokud výrobek nespadá mezi ty, pro které je možno takto sjednat opravu, pak je objednávající upozorněn, že je třeba pro sjednání opravy kontaktovat prodejce.

Jak sjednat reklamaci formou služby PickUp and Return?

Reklamaci je možno sjednat pomocí formuláře na stránce www.asus.com/cz pod položkou „Reklamace a opravy“ nebo přímým odkazem zde https://rma.asus-europe.eu/cz či načtením QR kódu na Vašem mobilním telefonu.

Je možno sjednat tuto opravu telefonicky?

Je nám líto, ale toto možné není. Službu PickUp and Return je možno sjednat výhradně pomocí formuláře pro požadavek na opravu.

Kdo určuje, kdy proběhne svoz výrobku?

Zákazník si sám vybere, který pracovní den má svoz proběhnout.

Kdo platí tento převoz?

V rámci záruční opravy je tato služba placena společností ASUS a zákazník tedy nic neplatí.

Je možno nechat výrobek vyzvednout či zaslat na adresu do zahraničí?

Bohužel ne. Přeprava je realizována pouze na území České Republiky a Slovenska.

Je možno sledovat stav opravy?

Ano, je to možné pomocí odkazu „Zkontrolovat stav opravy“ na stránce www.asus.com/cz nebo načtením QR kódu na Vašem mobilním telefonu.

Lze takto uplatnit rozšířenou záruku sjednanou u prodejce?

Informujte se u svého prodejce na podmínky pro uplatnění sjednané rozšířené záruky, prosím.

Stále hledáte odpovědi?

Možná je najdete tady

Zavolejte nám na telefonní číslo +420 552 302 313 nebo klikněte sem.

Vytisknout
P-DC1-WEB11
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi
Zkuste naše cookies My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies a další údaje k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a dalších údajů vč. jejich předání pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.
Více informací Méně informací
Alzak icon