Zboží značky BOURJOIS umíme doručit ještě v den objednávky! Většinu produktů máme skladem, takže nemusíte na nic čekat. Vytvořte objednávku z pohodlí domova a nechte si ji dovézt na vaši adresu, do AlzaBoxu nebo na jednu z našich poboček. Proč ještě nakupovat na Alza.cz?
Pokračovat7 důvodů, proč nakupovat produkty BOURJOIS na Alza.cz
- Máme širokou síť prodejen, kde dodržujeme veškerá hygienická opatření, a bezkontaktních Alzaboxů (odběrných míst) po celé České republice.
- U každého zboží hned vidíte, kdy si ho můžete vyzvednout. Nezapomeňte, že doručujeme i o víkendu.
- Přijímáme většinu typů plateb, včetně bezkontaktních a skrze kryptoměny.
- Vrácení nebo reklamaci můžete jednoduše provést také v našich Alzaboxech.
- Potřebujete poradit? Naše zákaznická podpora je tu pro vás 24 hodin denně.
- Sortiment doplňujeme nabídkou příslušenství i doplňkových služeb.
- U každého produktu najdete všechny důležité informace. U některých z nich i uživatelské recenze, které vám pomohou s výběrem.
Na co se zaměřit, vybíráte-li zboží značky BOURJOIS?
Při výběru nezapomeňte zohlednit pár aspektů, které pomohou ke zvolení toho správného produktu. V levém menu můžete využít parametrický filtr, a zúžit si tak nabídku šitou na míru vašim preferencím. Rovněž doporučujeme seřadit produkty BOURJOIS podle prodejnosti či ceny.
Zboží značky BOURJOIS, které najdete v naší nabídce
Skrýt popis
BOURJOIS
BOURJOIS
Rok vzniku: 1863
Místo vzniku: Paříž
Zakladatelé: Joseph-Albert Ponsin, Alexander-Napoleon Bourjois
• přes 150 let zkušeností s výrobou kosmetických produktů
• inovativní firma, která má na kontě řadu patentů
• efektivní, kreativní, osobitý styl samotné Paříže
• 90% procent zaměstnanců (od manažerů po skladníky) jsou ženy, které dokáží pochopit, co dnešní moderní žena potřebuje
Bourjois dnes
Již na počátku si kosmetika Bourjois stanovila cíl objevovat, navrhovat a vytvářet chytré produkty pro moderní ženy a jejich krásu. Přenést moderní styl z ulic Paříže do celého světa. Styl žen, které chtějí být přirozeně krásné, ale odmítají trávit líčením půlku svého volného času.
Historie značky
Divadelní herec Joseph-Albet Ponsin v roce 1863 vytvořil dekorativní voskové tyčinky na obličej, které měly sloužit jako pomůcka pro ostatní herce a herečky. Tyčinky nesly názvy jako Žárlivost nebo Láskychtivost. Jednotlivé barevné odstíny symbolizovaly určité psychické stavy.
Ve stejné době Alexandr-Napoleon Bourjois si nechává patentovat svůj nový postup na výrobu make-upu. Pokládá si důležitou otázku. Jak se dá dosáhnout velmi jemné transparentní a hedvábné textury, když je pudrový prášek tak sypký? Spojte pečlivě odměřené množství prášku a vody, dejte je do zaoblené formy a nechte v troubě péct!
Bylo jen otázkou času, kdy se tito dva vynálezci setkají a spojí své síly. Stalo se tak roku 1868. Kosmetické výrobky přijaly nápis: „Speciální produkt vyrobený pro krásu žen.“ a staly se hitem v celé Francii a následně po celém světě.
Během prvních deseti let továrny Bourjois vyrobily přes 2 miliony výrobků. Na konci 19. století značka exportovala do celého světa a návody k výrobkům byly přeloženy do 17 jazyků. V roce 1898 vznikl první kosmetický katalog Bourjois. Obsahoval přes 700 výrobků s obrázky a detailními popisky! V roce 1936 se přikládaly ke každému výrobku letáčky „Proč by ženy měly volit!“. Bourjois se tak snažila podpořit feministické hnutí a požadavek na volební právo žen. To bylo ve Francii zavedeno až v roce 1945.