Pojištění zásilky
Expresní řešení v případě doručení poškozené zásilky.
- Přednostní vyřízení žádosti zaručeno
- Zboží poškozené při dopravě ihned vyměníme za nové
- Nebo Vám vrátíme peníze

Jak to funguje?
-
Zakupte si službu
Ujistěte se, že máte vybranou službu v Doprava a platby.
-
Ozvěte se nám
Jsme k dispozici na našich prodejnách nebo nás kontaktujte pomocí chatu, který naleznete ZDE.
-
Domluvíme se
Zboží Vám vyměníme nebo vyplatíme.
-
Vrácení vadného zboží
Po naší domluvě si zboží převezmeme.
Jak dlouho budete čekat? Čím dříve se nám ozvete, tím rychleji bude žádost řešena ne-li ihned. V každém případě se s Vámi max. do 24 hodin spojí náš zaměstnanec.
Službu si nelze zakoupit zpětně a lze uplatnit pouze po 14 dní od převzetí zásilky. Pro zrychlený režim vyřízení doporučujeme se ozvat do 3 dnů od převzetí zásilky. Kompletní podmínky služby
Kde službu najdu?
Služba se vztahuje na celou objednávku a lze ji zakoupit za 35 Kč v druhém kroku košíku Doprava a platba.
Pojištění zásilky naleznete v košíku po výběru Způsobu doručení a Platby.
Často kladené dotazy
-
Kde mám službu nahlásit?
Jsme k dispozici na našich prodejnách nebo nás můžete kontaktovat pomocí chatu, který naleznete ZDE.
-
Co když zboží už nebude skladem?
Domluvíme se na alternativním řešení, nebudete-li souhlasit, vrátíme Vám peníze.
-
Kolik dní mám na nahlášení?
Žádost lze uplatit do 14 dnů od převzetí zásilky. Pro zrychlený režim vyřízení doporučujeme se ozvat do 3 dnů od převzetí zásilky.
-
Kdy mohu očekávat nového zboží?
Čím dříve se nám ozvete, tím rychleji bude žádost řešena ne-li ihned. V každém případě se s Vámi max. do 24 hodin spojí náš zaměstnanec.
-
Jak probíhá svoz poškozeného zboží?
Nejrychlejší způsob je předat produkt na kteroukoliv naši prodejnu s obsluhou. V případě, že budete mít zájem o svoz poškozeného zboží, bude Vás po předchozí domluvě kontaktovat dopravce ohledně předání.
-
Musím platit znovu dopravu?
Ne, doprava je pochopitelně na nás. Spokojenost zákazníka je pro nás důležitá.