Alza.cz
CZ

Pojištění zásilky

Expresní řešení v případě doručení poškozené zásilky.

  • Přednostní vyřízení žádosti zaručeno
  • Zboží poškozené při dopravě ihned vyměníme za nové
  • Nebo Vám vrátíme peníze

mobilní zařízení s ochrannou fólií
Zpět na všechny služby

Jak to funguje?

  • Zakupte si službu

    Ujistěte se, že máte vybranou službu v Doprava a platby.

  • Ozvěte se nám

    Jsme k dispozici na našich prodejnách nebo nás kontaktujte pomocí chatu, který naleznete ZDE.

  • Domluvíme se

    Zboží Vám vyměníme nebo vyplatíme.

  • Vrácení vadného zboží

    Po naší domluvě si zboží převezmeme.

Jak dlouho budete čekat? Čím dříve se nám ozvete, tím rychleji bude žádost řešena ne-li ihned. V každém případě se s Vámi max. do 24 hodin spojí náš zaměstnanec.

Službu si nelze zakoupit zpětně a lze uplatnit pouze po 14 dní od převzetí zásilky. Pro zrychlený režim vyřízení doporučujeme se ozvat do 3 dnů od převzetí zásilky. Kompletní podmínky služby

Kde službu najdu?

Služba se vztahuje na celou objednávku a lze ji zakoupit za 35 Kč v druhém kroku košíku Doprava a platba
Pojištění zásilky naleznete v košíku po výběru Způsobu doručení a Platby.

Jít nakupovat

Často kladené dotazy

  • Kde mám službu nahlásit?

    Jsme k dispozici na našich prodejnách nebo nás můžete kontaktovat pomocí chatu, který naleznete ZDE.

  • Co když zboží už nebude skladem?

    Domluvíme se na alternativním řešení, nebudete-li souhlasit, vrátíme Vám peníze.

  • Kolik dní mám na nahlášení?

    Žádost lze uplatit do 14 dnů od převzetí zásilky. Pro zrychlený režim vyřízení doporučujeme se ozvat do 3 dnů od převzetí zásilky.

  • Kdy mohu očekávat nového zboží?

    Čím dříve se nám ozvete, tím rychleji bude žádost řešena ne-li ihned. V každém případě se s Vámi max. do 24 hodin spojí náš zaměstnanec.

  • Jak probíhá svoz poškozeného zboží?

    Nejrychlejší způsob je předat produkt na kteroukoliv naši prodejnu s obsluhou. V případě, že budete mít zájem o svoz poškozeného zboží, bude Vás po předchozí domluvě kontaktovat dopravce ohledně předání.

  • Musím platit znovu dopravu?

    Ne, doprava je pochopitelně na nás. Spokojenost zákazníka je pro nás důležitá.

Vytisknout
P-DC1-WEB18
Zkuste naše cookies My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies a další údaje k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a dalších údajů vč. jejich předání pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.
Více informací Méně informací
Alzak icon