WowME Kids 4G
Funkcemi nabité hodinky v extra odolném provedení. Vaše dítě bude s vámi ve spojení, ať se vydá kamkoliv.
- Telefonování pomocí vložené SIM
- Voděodolnost dle certifikace IP67
- Sledování polohy pomocí GPS
- Nastavení bezpečné zóny
- SOS tlačítko
- Varianty v černé, modré a růžové barvě


WowME Kids 4G Safe+
Funkcemi nabité hodinky v extra odolném provedení. Vaše dítě bude s vámi ve spojení, ať se vydá kamkoliv.
- Telefonování pomocí vložené SIM
- Voděodolnost dle certifikace IP67
- Sledování polohy pomocí GPS
- Nastavení bezpečné zóny
- SOS tlačítko
- Tepový senzor
- Přehrávač hudby přímo v hodinkách
- Varianty v černé, modré a růžové barvě
WowME Kids Play
Dětské chytré hodinky nabízející mimo standardní zdravotní a sportovní funkce i celou řadu her.
- 6 sportovních režimů a 8 her
- Dva barevné řemínky navíc přímo v balení jako dárek
- Připomínky pro denní režim (vstávání, kroužek, čištění zubů a další)
- Voděodolnost dle certifikace IP68
- Notifikace z telefonu přes Bluetooth
- Dotykový displej a ovládací tlačítko
- Dlouhá výdrž baterie až 15 dní
- Dvoubarevné tělo hodinek

WowME Kids Play Lite
Dostupnější verze oblíbeného modelu dětský herních hodinek WowME Kids Play
- 6 sportovních režimů a 4 hry
- Připomínky pro denní režim (vstávání, kroužek, čištění zubů a další)
- Voděodolnost dle certifikace IP68
- Kompletně dotykové ovládání bez tlačítka
- Dlouhá výdrž baterie až 15 dní
- Jednobarevné tělo hodinek
- Varianty v černé, modré, růžové a armádní zelené barvě

Naše články
Chcete si přičíst o produktech WowME víc? Nás AlzaMagazín pro vás připravil hned několik článků.
Odpovědi, které by vás mohly zajímat
- WowME Kids 4G
- WowME Kids 4G Safe+
- WowME Kids Play
- WowME Kids Play Lite
- O značce WowME
-
Nefunguje mi počítání kroků/krokoměr, co s tím?
Nastavení krokoměru je nutné zapnout v aplikaci WowME Tracker v části „Zdraví“ -> „Chůze“. V části zdraví je také možné sledovat naměřenou aktivitu.
-
Proč je zobrazení polohy nepřesné?
Přesnost zobrazení polohy záleži na typu využívané služby, její dostupnosti (GPS/ WiFi/ LBS) a na oblasti použití. Městská zástavba či pohyb v interiéru budovy může přesnost polohy snížit.
-
Proč hodinky nezobrazují polohu pravidelně ?
V nastavení je možné upřesnit v jakých časových intervalech se má poloha aktualizovat. Při neaktivitě dojde k přepnutí do pohotovostního režimu a údaje o poloze se neaktualizují. Zařízení opět začne sdílet polohu, pokud jsou hodinky nasazené na ruce a v pohybu.
-
Proč hodinky neurčují polohu pomocí GPS?
GPS signál je vázán na přímou viditelnost na družici. Pokud se hodinky nachází v interiéru, či oblastech, kde není signál GPS k dispozici určuje se poloha za pomoci jiných dostupných služeb, Wi-Fi nebo LBS
-
Mám s hodinkami neznámý problém. Jak zjistím co se děje?
S diagnostikou Vám rádi pomůžeme. Nejprve je třeba zkontrolovat, zda SIM vložená do zařízení má deaktivovaný PIN a aktivní připojení k internetu. Abychom mohli lépe určit Váš probém, je nutné poslat na hodinky SMS ve tvaru pw,123456,ts# a přijatou odpověď nám formou screenshotu spolu s krátkým popisem Vašeho problému zaslat přes kontaktní formulář zde: https://www.alza.cz/kontakt/objednavka.htm?qid=356.
-
Jak správně zprovoznit nové hodinky?
Podrobný návod na přípravu před uvedením do provozu, vložení SIM karty do zařízení i párování naleznete v manuálu k produktu. Manuál je dostupný na stránce produktu v sekci poradna a návody.
-
Moje zařízení je offline nebo mám jiný problém s připojením.
S problémem Vám rádi poradíme. Nejprve je třeba zkontrolovat, zda SIM vložená do zařízení má deaktivovaný PIN a aktivní připojení k internetu. Abychom mohli lépe určit Váš probém, je nutné poslat na hodinky SMS ve tvaru pw,123456,ts# a přijatou odpověď nám formou screenshotu spolu s krátkým popisem Vašeho problému zaslat přes kontaktní formulář zde: https://www.alza.cz/kontakt/objednavka.htm?qid=356.
-
Kde se ukládají data z hodinek?
Pro ukládání dat využívají hodinky cloudových služeb Amazon Web Services na území EU.
-
Jak dlouho vydrží baterie hodinek?
Běžná výdrž baterie se pohybuje okolo 48h, vždy však záleží na konkrétním nastavení hodinek a jejich používání. V případech časté aktualizace polohy, využívání chatu, videohovoru a dalších služeb může být výdrž menší než 1 den.
-
Mohu si k hodinkám koupit ochranné sklo?
Ochranná skla jsou k dispozici v naší nabídce vybírat můžete dle modelu zde: https://www.alza.cz/ochranna-skla-a-folie-na-chytre-hodinky-a-sporttestery/18864369.htm.
-
Může si dítě spárovat hodinky se svým telefonem?
Hodinky slouží jako samostatné telefoní zařízení, které de facto nahrazuje telefon. Systém je nastaven, tak aby rodiče měli vzdáleně přes aplikaci WowME Tracker možnost kontroly a komunikace.
-
Jak zjistím registrační kód hodinek?
Registrační kód je uveden na štítku přiloženém k zařízení. V případě, že štítek s registračním kódem nemůžete najít můžeme Vám pomoci kód zjistit. Nejprve prosím zkontrolujte, že SIM vložená ve Vašem zařízení má deaktivovaný PIN a aktivní připojení k mobilnímu internetu. Poté zašlete na hodinky SMS ve tvaru pw,123456,ts# a přijatou odpověď nám formou screenshotu spolu s krátkým popisem Vašeho problému zašlete přes kontaktní formulář zde: https://www.alza.cz/kontakt/objednavka.htm?qid=356.
-
Jak se může připojit více rodičů k aplikaci?
K hodinkám může být připojeno více zařízení. Pro párování dalšího účtu je nutná autorizace hlavním připojeným účtem.
-
Jak poznám který typ polohy hodinky využívají?
Podrobné informace, včetně typu používané polohy můžete nalézt v aplikaci WowME Tracker po kliknutí na mapu na hlavní obrazovce. Typ polohy je zobrazen ve spodní části obrazovky vedle data a času poslední aktualizace polohy.
-
Jak přidat kontakty?
Kontakty je možné přidat v aplikaci WowME Tracker v části telefonní seznam. Vybírat můžete z uložených kontaktů v mobilním telefonu, nebo přidat nový.
-
Mám aplikaci v angličtině a chci to změnit.
Změna jakyzu je možná ve spodní části přihlašovací obrazovky do aplikace WowME Tracker. Pokud již aplikaci používáte, je nutné se nejprve odhlásit.
-
Jaké aplikace jdou stáhnout do hodinek?
Do hodinek obvykle není možné instalovat aplikace třetích stran. V závislosti na typu hodinek a výrobní sérii se může stát, že bude dodatečné stažení aplikací povoleno. Tuto funkci však v popisu produktu neuvádíme, protože nemůžeme garantovat její plnou funkčnost.
-
Dostanu k hodinkám i SIM kartu?
Obvykle je k hodinkám dodávána SIM karta jako dárek. Tuto informaci vždy uvádíme na stránce produktu a je uvedena jako extra položka v košíku při objednání. V opačném případě není SIM karta součástí produktu.
-
Lze hodinky používat bez SIM karty?
Použití hodinek bez SIM karty nemůžeme doporučit. Havní funkce hodinek jsou vázány na připojení na vzdálený server, k čemuž je nutné internetové připojení. Hodinky mohou být připojeny i za pomoci Wi-Fi, je však třeba počítat s fungováním v omezeném režimu.
-
Jaký je rozdíl mezi hodinkami Kids 4G a Kids 4G Safe+?
Hodinky Kids 4G Safe+ jsou vylepšenou variantou modelu Kids 4G. Nabízí navíc senzor tepu, díky kterému je možné poznat, zda jsou hodinky nasazené na ruce.
-
Kde naleznu návod k použití?
Podrobný manuál si můžete kdykoliv stáhnout v elektronické podobě na stránce produktu v sekci poradna a návody.
-
Jak správně nastavit hodinky, aby ukazovaly přesnou polohu?
Pro první nastavení hodinek je nutné být venku v místě s dobrým signálem GPS, v opačném případě si zařízení uloží nepřesně zaznamenanou polohu a dle ní bude i nadále určovat polohu nepřesně.
-
Co znamená LBS a jak ho mohu vypnout?
LBS je jedním z využívaných způsobů určování polohy (dle signálu mobilní sítě). Zapne se automaticky pokud není k dispozici signál GPS, nebo WiFi. Není možné ho vypnout, lze však zobrazit poslední polohu zaznamenanou za pomoci GPS.
-
Lze nastavit režim nerušit pokud je dítě ve škole?
V aplikaci je možné nastavit časové rozmezí, kdy budou upozornění ztišena.
-
Nefunguje mi počítání kroků/krokoměr, co s tím?
Nastavení krokoměru je nutné zapnout v aplikaci WowME Tracker v části „Zdraví“ -> „Chůze“. V části zdraví je také možné sledovat naměřenou aktivitu.
-
Proč je zobrazení polohy nepřesné?
Přesnost zobrazení polohy záleži na typu využívané služby, její dostupnosti (GPS/ WiFi/ LBS) a na oblasti použití. Městská zástavba či pohyb v interiéru budovy může přesnost polohy snížit.
-
Proč hodinky nezobrazují polohu pravidelně ?
V nastavení je možné upřesnit v jakých časových intervalech se má poloha aktualizovat. Při neaktivitě dojde k přepnutí do pohotovostního režimu a údaje o poloze se neaktualizují. Zařízení opět začne sdílet polohu, pokud jsou hodinky nasazené na ruce a v pohybu.
-
Proč hodinky neurčují polohu pomocí GPS?
GPS signál je vázán na přímou viditelnost na družici. Pokud se hodinky nachází v interiéru, či oblastech, kde není signál GPS k dispozici určuje se poloha za pomoci jiných dostupných služeb, Wi-Fi nebo LBS.
-
Mám s hodinkami neznámý problém. Jak zjistím co se děje?
S diagnostikou Vám rádi pomůžeme. Nejprve je třeba zkontrolovat, zda SIM vložená do zařízení má deaktivovaný PIN a aktivní připojení k internetu. Abychom mohli lépe určit Váš probém, je nutné poslat na hodinky SMS ve tvaru pw,123456,ts# a přijatou odpověď nám formou screenshotu spolu s krátkým popisem Vašeho problému zaslat přes kontaktní formulář zde: https://www.alza.cz/kontakt/objednavka.htm?qid=356.
-
Jak správně zprovoznit nové hodinky?
Podrobný návod na přípravu před uvedením do provozu, vložení SIM karty do zařízení i párování naleznete v manuálu k produktu. Manuál je dostupný na stránce produktu v sekci poradna a návody.
-
Moje zařízení je offline nebo mám jiný problém s připojením.
S problémem Vám rádi poradíme. Nejprve je třeba zkontrolovat, zda SIM vložená do zařízení má deaktivovaný PIN a aktivní připojení k internetu. Abychom mohli lépe určit Váš probém, je nutné poslat na hodinky SMS ve tvaru pw,123456,ts# a přijatou odpověď nám formou screenshotu spolu s krátkým popisem Vašeho problému zaslat přes kontaktní formulář zde: https://www.alza.cz/kontakt/objednavka.htm?qid=356.
-
Kde se ukládají data z hodinek?
Pro ukládání dat využívají hodinky cloudových služeb Amazon Web Services na území EU.
-
Jak dlouho vydrží baterie hodinek?
Běžná výdrž baterie se pohybuje okolo 48h, vždy však záleží na konkrétním nastavení hodinek a jejich používání. V případech časté aktualizace polohy, využívání chatu, videohovoru a dalších služeb může být výdrž menší než 1 den.
-
Mohu si k hodinkám koupit ochranné sklo?
Ochranná skla jsou k dispozici v naší nabídce vybírat můžete dle modelu zde: https://www.alza.cz/ochranna-skla-a-folie-na-chytre-hodinky-a-sporttestery/18864369.htm.
-
Může si dítě spárovat hodinky se svým telefonem?
Hodinky slouží jako samostatné telefoní zařízení, které de facto nahrazuje telefon. Systém je nastaven, tak aby rodiče měli vzdáleně přes aplikaci WowME Tracker možnost kontroly a komunikace.
-
Jak zjistím registrační kód hodinek?
Registrační kód je uveden na štítku přiloženém k zařízení. V případě, že štítek s registračním kódem nemůžete najít můžeme Vám pomoci kód zjistit. Nejprve prosím zkontrolujte, že SIM vložená ve Vašem zařízení má deaktivovaný PIN a aktivní připojení k mobilnímu internetu. Poté zašlete na hodinky SMS ve tvaru pw,123456,ts# a přijatou odpověď nám formou screenshotu spolu s krátkým popisem Vašeho problému zašlete přes kontaktní formulář zde: https://www.alza.cz/kontakt/objednavka.htm?qid=356.
-
Jak se může připojit více rodičů k aplikaci?
K hodinkám může být připojeno více zařízení. Pro párování dalšího účtu je nutná autorizace hlavním připojeným účtem.
-
Jak poznám který typ polohy hodinky využívají?
Podrobné informace, včetně typu používané polohy můžete nalézt v aplikaci WowME Tracker po kliknutí na mapu na hlavní obrazovce. Typ polohy je zobrazen ve spodní části obrazovky vedle data a času poslední aktualizace polohy.
-
Jak přidat kontakty?
Kontakty je možné přidat v aplikaci WowME Tracker v části telefonní seznam. Vybírat můžete z uložených kontaktů v mobilním telefonu, nebo přidat nový.
-
Mám aplikaci v angličtině a chci to změnit.
Změna jakyzu je možná ve spodní části přihlašovací obrazovky do aplikace WowME Tracker. Pokud již aplikaci používáte, je nutné se nejprve odhlásit.
-
Jaké aplikace jdou stáhnout do hodinek?
Do hodinek obvykle není možné instalovat aplikace třetích stran. V závislosti na typu hodinek a výrobní sérii se může stát, že bude dodatečné stažení aplikací povoleno. Tuto funkci však v popisu produktu neuvádíme, protože nemůžeme garantovat její plnou funkčnost.
-
Dostanu k hodinkám i SIM kartu?
Obvykle je k hodinkám dodávána SIM karta jako dárek. Tuto informaci vždy uvádíme na stránce produktu a je uvedena jako extra položka v košíku při objednání. V opačném případě není SIM karta součástí produktu.
-
Lze hodinky používat bez SIM karty?
Použití hodinek bez SIM karty nemůžeme doporučit. Havní funkce hodinek jsou vázány na připojení na vzdálený server, k čemuž je nutné internetové připojení. Hodinky mohou být připojeny i za pomoci Wi-Fi, je však třeba počítat s fungováním v omezeném režimu.
-
Kde naleznu návod k použití?
Podrobný manuál si můžete kdykoliv stáhnout v elektronické podobě na stránce produktu v sekci poradna a návody.
-
Jak správně nastavit hodinky, aby ukazovaly přesnou polohu?
Pro první nastavení hodinek je nutné být venku v místě s dobrým signálem GPS, v opačném případě si zařízení uloží nepřesně zaznamenanou polohu a dle ní bude i nadále určovat polohu nepřesně.
-
Co znamená LBS a jak ho mohu vypnout?
LBS je jedním z využívaných způsobů určování polohy (dle signálu mobilní sítě). Zapne se automaticky pokud není k dispozici signál GPS, nebo WiFi. Není možné ho vypnout, lze však zobrazit poslední polohu zaznamenanou za pomoci GPS.
-
Lze nastavit režim nerušit pokud je dítě ve škole?
V aplikaci je možné nastavit časové rozmezí, kdy budou upozornění ztišena.
-
Jak zjistím stav své objednávky?
Stav objednávky, můžete zjistit zde.
-
Musím být u Vás registrovaný, abych mohl nakoupit?
Nemusíte. Nakoupit můžete i bez registrace.
-
Co znamená Koupit zrychleně?
Jde o zrychlený proces nákupu, který je zpřístupněn pouze registrovaným uživatelům.
-
Jak poznám, že si mohu objednávku vyzvednout?
Jakmile pro Vás bude zboží připravené, budeme Vás informovat pomocí SMS zprávy.
-
Objednávku si nestihnu vyzvednout, je možné prodloužit rezervaci objednávky?
Ano objednávku je možné prodloužit zde, kde nám můžete zaslat požadavek na prodloužení objednávky.
-
Mohu si k hodinkám koupit ochranné sklo?
Ochranná skla jsou k dispozici v naší nabídce vybírat můžete dle modelu: zde
-
Jak nastavím do pozadí ciferníku vlastní obrázek?
Vlastní obrázek na pozadí můžete nastavit přes aplikaci v sekci výběru ciferníku zvolíte možnost vytvořit vlastní a následně vybrat fotku z galerie.
-
Lze nastavit režim nerušit pokud je dítě ve škole?
V aplikaci je možné nastavit časové rozmezí, kdy budou upozornění ztišena.
-
Mají hodinky vyměnitelný řemínek?
Ano, řemínek lze snadno vyměnit za pomoci rychlupínací stěžejky. Přímo v balení jsou navíc 2 náhradní řemínky. Další řemínky můžete vybírat: zde
-
Může dítě s hodinkami volat?
Model Kids play funkci telefonování nenabízí. Telefonovat můžete s modely WowME Kids 4G a WowME Kids 4G Safe+, které mimo telefonování nabídnou i sledovaní polohy pomocí GPS.
-
Jak nastavím upozornění na příchozí zprávy?
Nastavění můžete zapnout v mobilní aplikaci, po spárování hodinek. Klikněte na profil uživatele a položku "Přijetí zprávy"
-
Musí mít dítě k hodinkám i telefon?
Mobilní telefon je nutný pouze pro spárování. Hodinky jsou tedy funkční i bez telefonu, doporučujeme je však pravidelně připojovat, aby došlo k synchronizaci času a stažení případných aktualizací.
-
Kde naleznu návod k použití?
Podrobný manuál si můžete kdykoliv stáhnout v elektronické podobě na stránce produktu v sekci poradna a návody.
-
Mohu si k hodinkám koupit ochranné sklo?
Ochranná skla jsou k dispozici v naší nabídce vybírat můžete dle modelu zde: https://www.alza.cz/ochranna-skla-a-folie-na-chytre-hodinky-a-sporttestery/18864369.htm#f&cst=null&cud=0&pg=1&prod=&parh17137=3943-17137-239773911
-
Jak nastavím do pozadí ciferníku vlastní obrázek ?
Vlastní obrázek na pozadí můžete nastavit přes aplikaci v sekci výběru ciferníku zvolíte možnost vytvořit vlastní a následně vybrat fotku z galerie.
-
Lze nastavit režim nerušit pokud je dítě ve škole?
V aplikaci je možné nastavit časové rozmezí, kdy budou upozornění ztišena.
-
Mají hodinky vyměnitelný řemínek ?
Ano, řemínek lze snadno vyměnit za pomoci rychlupínací stěžejky. Řemínky můžete vybírat zde: https://www.alza.cz/reminky-quick-release-20mm/18895113.htm#f&cst=null&cud=0&pg=1&prod=
-
Může dítě s hodinkami volat ?
Model Kids Play Lite funkci telefonování nenabízí. Telefonovat můžete s modely WowME Kids 4G a WowME Kids 4G Safe+, které mimo telefonování nabídnou i sledovaní polohy pomocí GPS
-
Jak nastavím upozornění na příchozí zprávy ?
Nastavení můžete zapnout v mobilní aplikaci, po spárování hodinek. Klikněte na profil uživatele a položku "Přijetí zprávy"
-
Musí mít dítě k hodinkám i telefon ?
Mobilní telefon je nutný pouze pro spárování. Hodinky jsou tedy funkční i bez telefonu, doporučujeme je však pravidelně připojovat, aby došlo k synchronizaci času a stažení případných aktualizací.
-
Kde naleznu návod k použití ?
Podrobný manuál si můžete kdykoliv stáhnout v elektronické podobě na stránce produktu v sekci poradna a návody.
-
Zakoupil jsem zboží a není funkční
Zboží vraťte v rámci 14 denní lhůty. Osobně nebo poštou (s průvodním dopisem) na některou z našich prodejen.
-
Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?
Ano, spotřebitel může vrátit zboží bez udání důvodu do 14 dnů od zakoupení. Při vrácení nesmí být produkt nijak poškozen. Podrobné podmínky pro vrácení zboží naleznete v odstavci IV. našich obchodních podmínek.
-
Jak mám zadat reklamaci?
V případě, že některý z našich výrobků nefunguje zcela korektně, je možné zboží reklamovat dle tohoto postupu: Nejprve doporučujeme ověřit, zda má vaše značka má české zastoupení autorizovaného servisu. Reklamace řešené autorizovaným servisem jsou standardně řešeny rychleji než u prodejce. Kontakt na servisy naleznete zde. Pokud české zastoupení chybí, nebo pokud chcete reklamaci řešit u prodejce, je možné reklamaci uplatnit na kterékoliv naší pobočce či reklamované zboží zaslat na naší adresu.
-
Kam mohu reklamované zboží zaslat?
Zboží můžete zaslat na adresu: Alza.cz - reklamace, Prologis Park - Gate B1 / Gate 40, Severní 255, 252 19 Chrášťany.
-
Co vše musím k reklamaci dodat?
K reklamaci je zapotřebí dodat: reklamované zboží včetně příslušenství, bez něhož reklamované zboží nelze používat a diagnostikovat (doporučujeme však k reklamovanému zboží přiložit kompletní příslušenství v každém případě). V případě, že zboží zasíláte poštou, tak i průvodní dopis, ve kterém bude popsaná závada a číslo nákupního dokladu. U televizorů vždy vezměte i stojan, samotná obrazovka by se mohla po cestě snadno poškodit.
-
Mám závadu na příslušenství, je potřeba k reklamaci přinést i hlavní výrobek?
Ano, obecně příslušenství není možné samostatně reklamovat, proto hlavní výrobek doporučujeme mít vždy s sebou.
-
Potřebuji originální obal od výrobku?
K reklamaci originální obal není třeba, ale je vhodné v něm zboží přenášet.
-
Jak dlouho budete reklamaci řešit?
Reklamace řešíme v co nejkratším možném termínu, nejdéle však do 30 dnů dle podmínek reklamačního řádu. Přesný termín vyřízení Vám bohužel nejsme schopni sdělit předem.
-
Lze reklamaci nějak urychlit?
V případě potřeby řešit reklamaci ihned je třeba mít ke zboží zakoupenu službu Okamžité výměny. V ostatních případech toto urychlení možné není.
-
Může reklamaci vyzvednout někdo jiný?
Ano, stačí nám nahlásit tuto osobu jako kontaktní. Nahlášení lze provést telefonicky, nebo přes kontaktní formulář. Zároveň je nutné, aby přebírající osoba měla u sebe originál příjmového dokladu o reklamaci.
Pokud jste firemní zákazník, případný dobropis předáme pouze osobě, která je uvedená v registraci. -
Přijdu o svá data v zařízení?
Je to velmi pravděpodobné. Podaří-li se přístroj opravit, standardně se ze servisu vrací v továrním nastavení, které eliminuje případný negativní vliv aplikací třetích stran. Doporučujeme pravidelnou zálohu dat nejen před podáním reklamace. V článku Záloha dat telefonu najdete podrobný návod, jak pohodlně zálohovat telefony různých značek.
-
Dostal jsem v servise protokol o neopravitelnosti, co mám dělat?
Stačí nám napsat přes kontaktní formulář. Nezapomeňte do přílohy nahrát čitelný sken nebo fotku protokolu. Po ověření protokolu u dodavatele Vám zašleme dobropis pro vrácení platby za zboží.
Návody
Nenašli jste odpověď? Přečtěte si návod přímo pro vaše hodinky. Dozvíte se v něm vše od zapnutí přes nastavení až po základy používání: