• Autor: Jakub Kuneš
Frostpunk 1886 bude nejenom vizuálním vylepšením, můžeme se těšit také na nový obsah a oficiální podporu módů.
zdroj: 11-bit studios
Loňské vydání Frostpunku 2 se nesetkalo s takovým úspěchem, v jaký tvůrci z 11-bit studios pravděpodobně doufali. V druhém dílu jsme okusili přežívání mrazu z dosti jiného úhlu, což bylo pro mnoho skalních fanoušků prvního Frostpunku zklamáním. Ačkoliv autoři na Frostpunk 2 ještě nezanevřeli a chystají vydání na konzole a 3 DLC, oznámili zároveň práce na předělávce prvního dílu pod názvem Frostpunk 1886, jež by měla dorazit během roku 2027. Podle dosavadní tvorby studia předpokládáme, že titul vyjde nejprve na PC a později na konzole PlayStation a Xbox.
Frostpunk 1886 | New Game Announcement
zdroj: 11-bit studios
Přes všechny plánované úpravy autoři zdůrazňují, že jádro hratelnosti včetně chmurné atmosféry chtějí zachovat.
Původní Liquid Engine nahradí Unreal Engine 5, který umožní především vizuální vylepšení a vyšší rozlišení. Vývojáři ale chtějí více než pouhou předělávku, a tak plánují přidat také nový obsah, mechaniky, události, technologie a budovy. Zároveň bychom se měli dočkat nové Purpose path (cesta účelu), vedle dosavadní víry a řádu.
Skvělou zprávou je také konečně oficiální podpora módů, po které mnozí dlouho volali, avšak i zde ukázal původní engine své limitace. V oznámení Frostpunku 1886 autoři sice nezmínili, zdali budou součástí i 3 původní rozšíření, už nyní ale hovoří o následné tvorbě dalších DLC. V každém případě, z dostupných informací jsme zatím nadšení a vypadá to, že mrazivá apokalypsa bude konečně tak epická, jak si mnoho z nás přeje.
• Zdroj: Steam
Mohlo by vás zajímat