• Autor: Jakub Němec
Studio PlatinumGames se proslavilo řadou mlátiček, které si našly cestu k našemu srdci. Některé okouzlila čarodějka Bayonetta vládnoucí mimo jiné řadou palných a sečných zbraní, zatímco majitele Switche si kolem prstu omotal Astral Chain, který si v naší recenzi odnesl velmi slušné hodnocení. Práva na oba tituly jsou ovšem v držení smluvních vydavatelů, což japonské studio vedlo k vytvoření vlastní série, jež prozatím nese provizorní jméno Project G. G.
Japonské studio PlatinumGames stojící za úspěšnými značkami Bayonetta, NieR: Automata, Vanquish či Astral Chain se mimo vývoje rubačky Babylon's Fall rozhodlo rozjet další projekt, který by měl být podle slov Hideki Kamiye, šéfdesignéra PlatinumGames, splněným snem pro všechny vývojáře úspěšného týmu. Navíc si tzv. Project G. G. (zatím pouze pracovní název) chtějí sami vydat a to znamená, že nebudou omezeni přáním vydavatele, což se pravděpodobně dříve dělo, jinak by se o těchto detailech Kamiya nezmiňoval. Pokud tedy patříte k fanouškům tvorby tohoto studia, zbystřete, protože vypuštěný teaser slibuje velké, a možná ještě větší věci.
Project G.G. Teaser Trailer
Project G. G. o sobě v rámci krátkého teaseru moc neprozradil, ale přesto v nás vzbuzuje naději na kvalitní kaiju mlátičku.
Project G. G. se podle všeho vyhne klasickým bojovkám, v nichž se hrdina lidských parametrů střetává s rozličným zlem, jež musí být spravedlivě potrestáno. Krátká ukázka zveřejněná na oficiálním twitteru totiž naznačuje, že při bitkách ústředních postav se budou bortit budovy a možná celá města. Nikoho asi nepřekvapí, že je řeč o v Japonsku tolik oblíbeném kaiju žánru. V roli ochránce světa, jenž se dokáže proměnit v několikametrového robota (že by inspirace Ultramanem?), se postavíme čelem příšerám, které prozatím kopírují antagonisty ze snímků Godzilla či Pacific Rim.
Více o Projectu G. G. zatím nevíme, a samotné ohlasy ze studia naznačují, že vývoj je teprve v rané fázi, ale i tak se snad můžeme těšit na konečně pořádnou hru s monstry tyranizujícími celá města. Zatím se totiž titulům spoléhajícím na ultimátní souboje nebetyčných příšer nepovedlo příliš dobře zpracovat atmosféru monumentálních kolosů (vzpomínáte na Override: Mech City Brawl?), pro něž je lidský druh pouze mravencem v jejich cestě. Snad se o Projectu G. G. v brzké době dozvíme více informací, protože prozatím tápeme jak nad potenciálním vydáním (2021-2022?), tak nad podporovanými platformami.
• Zdroje: Twitter, four.platinumgames.com/02-GG/