Aplikace ochrany displeje
Ochraňte svůj displej proti rozbití. Ochrana bude aplikována již před vaším rozbalením.
- Ochranné sklo nebo fólie v ceně služby
- Můžete si vybrat mezi ochrannou fólií a sklem s nejvyšší tvrdostí 9H a příjemný zaoblením 2.5D a 3D
- Fólie kromě standardní ochrany má speciální funkci „Self healing“ - ochrana bez poškození či deformace fólie

Jak to funguje?
-
Vyberete si produkt
Vyberete si svůj telefon, chytré hodinky nebo další zařízení, na které lze aplikovat ochranné sklo nebo fólii.
-
Zvolíte si ochranu displeje
V detailu produktu si vyberete možnost aplikovat ochranné sklo nebo fólii.
-
My nalepíme sklo / fólii
Náš profesionálně vyškolený technik nalepí na vaše nové zařízení sklo nebo fólii.
-
Vy si zboží vyzvednete
Vy dostanete své nové zařízení již s ochranným sklem nebo fólií.
V ceně služby je započítána práce technika a cená fólie / skla.
Včetně záruky neúmyslného poškrábání či poškození.
Aplikujeme nejvyšší kvalitu
Všechny ochranné fólie nebo skla, která aplikujeme na mobilní zařízení jsou nejvyšší možné kvality.
- Oleofobní vrstva
- 9H tvrzené sklo
- Perfektní přilnavost

- Citlivý dotyk
- Odolnost proti roztříštění
- Kompletní průhlednost
Ochranné sklo CASE FRIENDLY na celý displej je jedinečné tvrzené sklo, které lze používat se všemi kryty, obaly a pouzdry na trhu. Sklo kryje velkou část displeje. Pokud máte v plánu pořídit ochranné sklo a kombinovat pak telefon s různými kryty a chcete si být jistí, že budou ochrany kompatibilní, ochranné sklo CASE FRIENDLY je ta správná volba.
Kde službu najdu?

Často kladené dotazy
-
Jakou záruku poskytujeme?
V případě neúmyslného poškození (odlepení, které není způsobeno zákazníkem nýbrž výrobní vadou skla/fólie) vám sklo/fólii vyměníme za nové.
-
Jak postupovat v případě, že se mi fólie či sklo odlepí?
Fólii/sklo z produktu nesundávejte. Vytvořte fotodokumentaci poškození, kterou následně přiložte k reklamaci.
-
Jaký je postup při reklamaci služby?
V případě reklamace je nutné mít vytvořenou fotodokumentaci. Reklamaci je možné provést na jakékoliv pobočce případně založit online na webu Alza.cz. Poté dojde k posouzení a dořešení reklamace formou výměny skla/fólie.
Podělte se s přáteli
Zaujala vás nabídka? Tak si ji nenechávejte jen pro sebe a řekněte o ni svým známým.