AlzaPlus+ AlzaPlus+

Aplikace ochrany displeje

Ochraňte svůj displej proti rozbití. Ochrana bude aplikována již před vaším rozbalením.

  • Ochranné sklo nebo fólie v ceně služby
  • Můžete si vybrat mezi ochrannou fólií a sklem s nejvyšší tvrdostí 9H a příjemný zaoblením 2.5D a 3D
  • Fólie kromě standardní ochrany má speciální funkci „Self healing“ - ochrana bez poškození či deformace fólie

mobilní zařízení s ochrannou fólií
Zpět na všechny služby

Jak to funguje?

  • Vyberete si produkt

    Vyberete si svůj telefon, chytré hodinky nebo další zařízení, na které lze aplikovat ochranné sklo nebo fólii.

  • Zvolíte si ochranu displeje

    V detailu produktu si vyberete možnost aplikovat ochranné sklo nebo fólii.

  • My nalepíme sklo / fólii

    Náš profesionálně vyškolený technik nalepí na vaše nové zařízení sklo nebo fólii.

  • Vy si zboží vyzvednete

    Vy dostanete své nové zařízení již s ochranným sklem nebo fólií.

V ceně služby je započítána práce technika a cená fólie / skla.
Včetně záruky neúmyslného poškrábání či poškození.

Kompletní podmínky služby

Aplikujeme nejvyšší kvalitu

Všechny ochranné fólie nebo skla, která aplikujeme na mobilní zařízení jsou nejvyšší možné kvality.

  • Oleofobní vrstva
  • 9H tvrzené sklo
  • Perfektní přilnavost
iPhone
  • Citlivý dotyk
  • Odolnost proti roztříštění
  • Kompletní průhlednost

Ochranné sklo CASE FRIENDLY na celý displej je jedinečné tvrzené sklo, které lze používat se všemi kryty, obaly a pouzdry na trhu. Sklo kryje velkou část displeje. Pokud máte v plánu pořídit ochranné sklo a kombinovat pak telefon s různými kryty a chcete si být jistí, že budou ochrany kompatibilní, ochranné sklo CASE FRIENDLY je ta správná volba.

Kde službu najdu?

Na detailu produktu zvolte možnost Aplikovat ochranné sklo nebo využijte služeb ihned při vyzvednutí produktu na vybraných prodejnách.
volba Aplikovat ochranné sklo na detailu produktu
Jít nakupovat

Často kladené dotazy

  • Jakou záruku poskytujeme?

    V případě neúmyslného poškození (odlepení, které není způsobeno zákazníkem nýbrž výrobní vadou skla/fólie) vám sklo/fólii vyměníme za nové.

  • Jak postupovat v případě, že se mi fólie či sklo odlepí?

    Fólii/sklo z produktu nesundávejte. Vytvořte fotodokumentaci poškození, kterou následně přiložte k reklamaci.

  • Jaký je postup při reklamaci služby?

    V případě reklamace je nutné mít vytvořenou fotodokumentaci. Reklamaci je možné provést na jakékoliv pobočce případně založit online na webu Alza.cz. Poté dojde k posouzení a dořešení reklamace formou výměny skla/fólie.

Vytisknout
P-DC1-WEB03
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi
Na vašem soukromí nám záleží My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.
Více informací Méně informací