Vyberte prvek na stránce, kterého se chyba týká

Využij dopravu zdarma! Vlož do košíku kód PLATIMONLINE při objednávce nad 1 000 Kč vč. DPH. Více informací zde

Velký soutěžní úlet Telefon za zlomek ceny?

Jak zrušit objednávku

Zobrazit katalog

Jak zrušit objednávku

Objednali jste si na našem e-shopu zboží, ale z jakéhokoliv důvodu potřebujete objednávku stornovat? Ať už jste zaregistrovaný uživatel či nikoli, zrušit objednávku zvládnete rychle a jednoduše.

Jak stornovat - přihlášený uživatel

Účet Moje Alza na našich webových stránkách má jednu obrovskou výhodu – uchovává v sobě přehledný seznam všech vašich objednávek, díky čemuž je jejich stornování a úprava velice rychlá.

1. Přihlášení

Přihlaste se do svého účtu Moje Alza
pomocí emailové adresy a hesla.

2. Storno v Moje Alza

Následně vyhledejte požadovanou aktivní objednávku,
klikněte na Podrobnosti a zvolte možnost Zrušit objednávku.

3. Hotovo

Nyní je objednávka v pořádku stornována a zařazena do již vyřízených objednávek ve vašem účtu Moje Alza.
Jak je to s refundací online platby a vrácením peněz za už zaplacené objednávky najdete níže v nejčastějších dotazech.

Jak stornovat - neregistrovaný uživatel

V případě že objednávka byla zpracována neregistrovaným uživatelem, je její zrušení podmíněno znalostí evidenčního čísla objednávky. Toto evidentní číslo spolu s přímým odkazem na storno objednávky vždy naleznete ve vaší elektronické poště.

Nyní je objednávka v pořádku stornovaná, což můžete ověřit na stránkách Alza.cz tak, že zadáte evidenční číslo objednávky. Jak je to s refundací online platby a vrácením peněz za už zaplacené objednávky najdete níže v nejčastějších dotazech.

Nejčastější dotazy

Objednávka byla předem zaplacena, kdy dostanu peníze zpět?

Pokud stornujete objednávku, která byla již předem zaplacena převodem anebo online platební kartou, o vrácení peněz se postaráme automaticky. Platby se snažíme vrátit v co nejkratším termínu, obvykle do 5 pracovních dnů. Nejpozději vám budou peníze vráceny do 14 dnů od zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy. V případě online platby kartou částku refundujeme k datu provedené transakce.

Jak funguje storno obědnávky s uplatněným slevovým kuponem?

Jestliže stornujete zboží, na které byl uplatněn slevový kupón, platnost kupónu zaniká spolu se zrušením objednávky. Kupón tak nebude možné uplatnit při další objednávce.

Můžu dodatečně upravit objednávku?

Objednávku lze editovat pouze do té doby, dokud není zpracovaná. Zpracování obvykle probíhá do 30 minut od založení objednávky. Přiobjednat zboží, prodloužit platnost objednávky a změnit způsob platby nebo dodací adresu můžete vždy v detailu objednávky v sekci Moje Alza nebo skrze email kliknutím na odkaz Upravit objednávku. Přímo v podrobnostech objednávky naleznete veškeré úpravy, které jsou s ohledem na stav objednávky ještě možné. V případě, že objednávku již nelze dále upravovat, doporučujeme objednávku stornovat a vytvořit novou.

i
Vrácení zboží do 14 dní bez udání důvodu

Může se stát, že objednávku nestihnete stornovat v čas, to však není žádný problém. Jakékoliv zboží lze vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od zakoupení. Zboží musí být nepoškozené a v originálním obalu. Více se o vrácení zboží dozvíte v sekci Jak odstoupit od smlouvy.

Co dělat v případě, že objednávka nelze stronovat?

Máte i po přečtení návodu stále problémy se stornováním objednávky? Neváhejte se obrátit na naši infolinku + 420 225 340 111, která je zákazníkům dostupná 24 hodin denně nebo nás informujte formoukontaktního formuláře.

0
Vytisknout
Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB22
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi