Garance výhodné ceny Vyneseme. Zapojíme.

Kompletní podmínky akce Výměna nevhodného dárku za poukaz

1. Základní ustanovení
 

Tyto podmínky upravují vztahy mezi smluvními stranami smlouvy o poskytování služby „Výměna nevhodného dárku“ (dále jen „služba“), kdy na jedné straně je společnost Alza.cz a.s., IČ 27082440, DIČ CZ27082440, se sídlem Jankovcova 1522/53, 170 00 Praha 7, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze v oddíle B, vložka 8573 jako poskytovatel (dále jen „poskytovatel“)  a na straně druhé je objednatel (dále jen „objednatel“), přičemž tyto podmínky se uplatní na veškeré transakce týkající se této služby.
Služba je k vybraným výrobkům od 27.10.2021 poskytována automaticky. Smlouva o poskytování služby je uzavřena v momentě, kdy je uzavřena kupní smlouva na vybraný výrobek.

2. Popis služby


Poskytovatel zaručuje objednateli, že mu umožní vrácení výrobku bez udání důvodu do 31. 1. 2022, a to za podmínek uvedených níže, pokud o toto vrácení objednatel požádá, tj. využije službu ve stanovené lhůtě. Objednatel – spotřebitel může službu využít nejdříve po uplynutí 14denní zákonné lhůty k odstoupení od kupní smlouvy – v prvních 14 dnech od převzetí zboží může spotřebitel využít svého zákonného práva odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží (více informací o odstoupení od smlouvy lze nalézt v článku IV. Všeobecných obchodních podmínek společnosti Alza).

3. Podmínky využití služby


Poskytovatel je povinen poskytnout službu, tedy poskytnout objednateli možnost vrácení zakoupeného výrobku bez udání důvodu do 31. 1. 2022, pouze pokud:

  • Objednatel neodstoupí od smlouvy na koupi výrobku, jehož se služba týká, před uplatněním služby;
  • Objednatel uplatní službu nejpozději 31. 1. 2022, a to k výrobku, na něž se služba vztahuje, na jedné z poboček poskytovatele, příp. poboček jeho smluvních partnerů, v rámci řádné otevírací doby, a to buď osobně, nebo prostřednictvím pošty/přepravní společnosti (uplatní-li objednatel službu prostřednictvím pošty/přepravní společnosti, je potřeba, aby nejpozději dne 31. 1. 2022 informace o uplatnění služby a výrobek dorazili na adresu poskytovatele);
  • Objednatel nijak nepoškodí identifikační štítky výrobku, jehož se služba týká, ani jinak neoprávněně (mj. v rozporu s pravidly řádného používání výrobku stanovené jeho výrobcem) nebude s výrobkem manipulovat;
  • Objednatel prokáže nárok na službu originálem daňového dokladu obsahujícího příslušný výrobek a s ním související službu;
  • Objednatel předloží poskytovateli výrobek alespoň ve stavu „dobré“ (viz definice níže);
  • Výrobky určené k péči o tělo nebo k hygieně musí být nepoužité s neporušeným obalem.


V případě, kdy objednatel splní podmínky, za kterých může službu využít, a vrátí poskytovateli zboží, které bylo zakoupeno jako zcela nové, ve stavu původního (originálního) a neporušeného obalu včetně veškerého dodaného příslušenství, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, bude mu vrácena celá kupní cena zboží formou poukazu dle těchto podmínek.
V případě, kdy objednatel splní podmínky, za kterých může službu využít a vrátí poskytovateli zboží, které bylo zakoupeno jako zcela nové, ve stavu rozbaleném (dobrém), má poskytovatel nárok na manipulační poplatek ve výši 10 % z kupní ceny zboží. Tento poplatek slouží k úhradě nákladů spojených v uvedením zboží do původního stavu a zpět do prodeje prodeje a bude započten proti kupní ceně zboží. Objednateli bude formou poukazu vrácena kupní cena zboží ponížená o manipulační poplatek. .
V případě, kdy objednatel splní podmínky, za kterých může službu využít a vrátí poskytovateli zboží, které bylo zakoupeno jako zcela nové, ve stavu špatné nebo znehodnocené, pak objednateli bude nabídnut pouze zpětný odběr zboží za sníženou cenu formou poukazu dle bodu 6. těchto podmínek, případně za 0,- Kč a převzetí zboží do ekologické likvidace.


Definice stavů výrobků, jehož se služba týká

Dobré

  • Výrobek má kompletní příslušenství, které bylo dodáno poskytovatelem spolu s ním (zejm. kabely, stojan, dálkové ovládání, manuál v českém/slovenském jazyce, ovladače/firmware/SW, poskytnuté dárky atd.); a
  • Výrobek nenese známky užívání; a
  • Výrobek je včetně obalového materiálu, který nese pouze známky běžného rozbalení zboží.
  • Výrobky určené k péči o tělo nebo k hygieně musí být nepoužité s neporušeným obalem.

Špatné

  • Výrobek nese známky užívání; a/nebo
  • Výrobek je nekompletní; a/nebo
  • Výrobek je nadměrně opotřebován a/nebo má poškození, které je snadno opravitelné a po této opravě může plnit svou funkci v plném rozsahu; a/nebo
  • Výrobek neobsahuje spotřební materiál v plné kapacitě.


Znehodnocené

  • Výrobek je poškozen a nemůže plnit svou funkci v plném rozsahu; a/nebo
  • Výrobek je zásadně nekompletní a nelze jej proto plně užívat

4. Čeho se služba netýká


Tato nabídka se týká pouze Zboží, u kterého je služba nabízena v rámci popisu produktu a v košíku, tedy v procesu zadávání a potvrzování objednávky. Nelze vrátit dárkové poukazy, licence, elektronický obsah, rychle se kazící zboží a zboží, u něhož nelze využít ani zákonného odstoupení. Nelze vrátit také zboží upravené na přání zákazníka (např. PC sestavy Alza Individual), zboží nakoupené na Třetinku ani služby/zboží, které byly se zbožím poskytnuty (např. aplikace ochranného skla).

5. Vrácení výrobku


Kupující bere na vědomí skutečnost, že jsou-li se zbožím poskytovány dárky, je darovací smlouva mezi Alzou a Kupujícím uzavřena s podmínkou, že dojde-li k využití práva odstoupit od kupní smlouvy, nebo k využití služby, darovací smlouva pozbývá účinnosti a spotřebitel je povinen spolu s vráceným zbožím vrátit i s ním související poskytnuté fyzické dárky. V případě, že tyto nebudou vráceny zpět, budou tyto hodnoty chápány jako bezdůvodné obohacení spotřebitele. Není-li vydání předmětu bezdůvodného obohacení dobře možné, má Alza právo na peněžitou náhradu ve výši obvyklé ceny. V případě odstoupení od darovací smlouvy nezaniká smlouva kupní a smlouvy jsou posuzovány z tohoto hlediska samostatně.

6. Vrácení ceny výrobku formou poukazu


V případě, kdy objednatel splní veškeré poskytovatelovy podmínky služby pro vrácení výrobku, poskytovatel vrátí bez zbytečného odkladu po splnění podmínek služby objednateli kupní cenu výrobku ve formě poukazu k nákupu zboží na některém z jím provozovaných internetových obchodů. Tento poukaz není směnitelný za peníze.


Pokud objednatel vrátí zboží, na jehož nákup použil poukaz, poskytovatel mu vrátí kupní cenu zboží opět ve formě poukazu k nákupu zboží na některém z jím provozovaných internetových obchodů. Ani tento poukaz není směnitelný za peníze. Doba platnosti poukazu je do 14. 02. 2022.

Hodnotu poukazu lze vyčerpat pouze jednorázovým nákupem. V případě, že hodnota zakoupeného zboží bude nižší než hodnota poukazu, poskytovatel objednateli nevrací žádné peníze.


7. Závěrečné ustanovení

Platnosti a účinnosti nabývají podmínky 15. 10. 2021, přičemž specifikace této služby je k dispozici jak v sídle společnosti poskytovatele, tak na webových stránkách jím provozovaných e-shopů.


V Praze, 15. 10. 2021

0
Vytisknout

Výhodné pořízení elektroniky bez provozních starostí.

Tisíce produktů ihned k odběru na našich pobočkách.

Rozbalené, zánovní a použité zboží

Zboží za lepší ceny a nadstandardní služby pro firmy

Kontaktujte nás na WhatsAppu

Kontaktujte nás na Messengeru


P-DC1-WEB17
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi
Na vašem soukromí nám záleží My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.
Více informací Méně informací