Poškozená zásilka je taková, kde převezmete produkt s porušeným přepravním nebo obalovým materiálem a produkt uvnitř balení je mechanicky poškozený. Popřípadě na obalu není poškození vidět, ale produkt uvnitř poškozený je.
Například:
Dopravce dovezl mikrovlnnou troubu. Při převzetí jste si porušení obalu zkontrolovali a žádné jste neobjevili, ovšem doma jste po rozbalení zjistili, že sklo ve dvířkách je vysypané.
Vyzvedli jste si lednici, kterou jste doma rozbalili a zjistili jste, že na levém boku lednice je plech promáčknutý.
Jak postupovat?
Velmi nás mrzí, pokud došlo k poškození zboží během přepravy.
-
Klikněte na tlačítko
+Vytvořit reklamaci -
Následně vyberte produkt, kterého se poškození týká a zvolte možnost Dodáno poškozené/nekompletní/jiné.
-
Postupujte dle průvodce a nezapomeňte přiložit fotografie pro rychlé posouzení této situace.
-
Naši zaměstnanci vás budou kontaktovat s řešením.
Poškozený produkt lze také donést na prodejnu (spolu s prodejním nebo přepravním obalem) a vyřešit reklamaci s obsluhou na našich prodejnách.
Seznam prodejenJak pořídit fotodokumentaci?
Vyfoťte prosím:
Přepravní obal (obal ze všech stran a detailně místo, kde je na obalu vidět poškození).
Výplň uvnitř balení (detailně místo, kde je na výplni vidět poškození).
Značky jako např. křehké, neklopit a jiné štítky.
Poškozené zboží ze všech stran, aby byl na fotce vidět celý produkt (detailně pak místo na produktu, kde k poškození došlo).
Co se bude dít dál?
Budeme vás kontaktovat s návrhem řešení. Myslete však prosím na to, že bez popsané fotodokumentace nelze reklamaci řešit. Čím dříve nám tedy dokumentaci poskytnete, tím dříve bude situace vyřešena.