Naše pobočky jsou otevřeny od pondělí do soboty jen pro výdej zboží. Při jejich návštěvě dbejte pokynů obsluhy.

Vyzkoušejte bezpečné doručení zboží do jednoho z našich 399 AlzaBoxů.

Služby reklamace a vrácení zboží fungují beze změny, od pondělí do soboty.

Milí zákazníci, velice nás těší váš velký zájem o nákupy ❤️. Prosíme vás o trpělivost při doručení objednávek, děláme vše pro to, abychom je doručili co nejdříve. Děkujeme, tým Alza.cz 👍🏻.

Diáře a kalendáře 2021 Adventní kalendáře

RECENZE: Thriller Mrazivá krutost

Po necelém roce od českého vydání debutu Malé sladké lži přichází Caz Frearová s volným pokračováním případu detektiva Cat Kinsellové s názvem Mrazivá krutost. V zahraničí se autorka oprávněně stala hvězdou na poli detektivních románů a sklízí obdiv nejen od čtenářů, ale i od odborné kritiky. Již Malé sladké lži zvítězily v literárních soutěžích a vyšly s úspěchem v mnoha zemích. S titulem Mrazivá krutost pak Caz Frearová posunula laťku ještě o kousek výš. Kniha Mrazivá krutost je totiž opravdu bonbonkem pro všechny čtenáře detektivek.

Mrazivá krutost

Hlavní postava knihy, mladá vyšetřovatelka Cat Kinsellová, se po malé pauze vrací zpět k týmu vražd. Případ, který řešila naposledy, plný malých sladkých lží, se jí dotýkal osobně a potřebovala na chvíli změnit prostředí. Ale i nový případ jí dává dost zabrat – především proto, že není jasné, kdo je vlastně podezřelý, kdo jen svědek, a kdo oběť. A hlavně – oběť čeho…

Sarkastická policistka, která věří v dobré konce

Jedna oběť je bohužel jasná. Je to mladá Australanka Naomi, která přijela do Londýna na zkušenou, ale byla zavražděna ve svém bytě. Neměla vlastně téměř žádné přátele, a i kolegy si držela od těla, takže je pro detektivy její život trochu hádanka. A pak se konečně vyjeví podezřelý, i když to hádanka být nepřestane – Cat Kinsellová se s ním totiž už setkala. Joseph Madden se na ni obrátil v kavárně a potřeboval její radu. Nechtěl sice prozradit, o co konkrétně se jedná, ale naznačoval, že jeho žena Rachel na něj připravuje past. Když pak Joseph Madden sedí ve vazbě a tvrdí, že je nevinný, je jasné, že v Cat i v jejích kolezích hlodá pochybnost, jestli opravdu vraždil on. Je tedy Joseph Madden jen obyčejným cizoložníkem, vrahem, nebo obětí? A jakou roli hraje jeho žena a celá jeho rodina? Jaké tajemství je všechny spojuje?

Caz Frearové se i v knize Mrazivá krutost podařila kriminálka, jak má být – propracovaná, plná zvratů a nekompromisní, se skvěle propracovanou psychologií postav a hlavní protagonistkou Cat, pečlivou a bystrou policistkou, která se obrnila sarkasmem, ale přesto nepřestala věřit v dobré konce. Jak trefně vystihla jedna ze zahraničních recenzentek: „Kdybych se někdy měla stát obětí vraždy, chci, aby to vyšetřovala Cat Kinsellová. A když se to nestane, chci s ní aspoň jít do hospody.“

Thriller Mrazivá krutost je k dispozici jako papírová kniha a e-kniha.

Mrazivá krutost - Kniha
-15%