Vyberte prvek na stránce, kterého se chyba týká

Využij dopravu zdarma! Vlož do košíku kód PLATIMONLINE při objednávce nad 1 000 Kč vč. DPH. Více informací zde

Oslavte s námi 25 let Šrotovné na pračky a sušičky
Zobrazit katalog

Mise a vize

Od obchodu k firmě 21. století

Internet umožnil evoluční skok. Obchod, jehož podstata byla stejná po tisíce let, se nyní může znovu vyvíjet. Chceme být inspirací, jak dělat business v této nové době a ukázat, že v ní klasický retail už nemá místo. Kdokoliv bude mít kvalitní produkt, bude ho moci snadno nabídnout všem zákazníkům Alzy. Máme vizi, že v dlouhodobém horizontu směřujeme k P2P platformě, kde může být zákazník současně dodavatelem.

Chceme tvořit svět bez byrokracie a většiny podnikatelských rizik. Přímá spolupráce i s nejmenšími producenty umožní ořezání mezičlánků, snížení cen i zrychlení dopravy. Současně lidem umožníme nabídnout nepotřebné zboží napříč světem se zachováním záruky a dalších služeb. Tímto směrem se vydáváme postupně od největších partnerů k nejmenším.

Bouráme status quo

Nejdeme cestou společností, které se při prvním úspěchu zakopávají ve svých pozicích a pod pohrůžkou ztráty pracovních míst tlačí takové legislativní změny, které jim umožní konzervovat současný stav. V Alze nestavíme mantinely. Klidně zbouráme celý náš model a postavíme jej znovu inovativním způsobem. Nečekáme, než to vyzkouší někdo jiný. Máme odvahu riskovat a uvádět na trh nové a originální produkty a služby jako jsou Třetinka a NEO. Chceme být inkubátorem pro synergické startupové projekty, které porostou s Alzou. HD Crypto je pilotní příklad.

Inovujeme pro růst, rosteme pro přežití

Růst je pohyb, který nás drží při životě. Požadavek na neustálý růst nás motivuje vymýšlet nové věci a hledat neprošlapané cesty namísto průměrných řešení. Růst je jedinou transparentní metrikou správnosti našich rozhodnutí, ať už jde o čísla nebo přesahy našich lidí a jejich know-how. Je to naše alfa i omega. Odměna za to, že děláme věci dobře. Nespokojíme se s průměrnými řešeními, protože ta nás nepřivedla do současné velikosti.

Hledáme v lidech originalitu a tvořivost

Dáváme lidem příležitost pro uplatnění své kreativity a prostor pro tvorbu inovativních řešení. Zaměstnáváme je proto na pozicích, které je baví a přináší možnosti seberealizace. Pro práci dáváme maximum svobody a žádáme převzetí zodpovědnosti. Neustálé vzdělávání je jediná cesta, jak jednotlivec může ustát růst společnosti. Jsme otevřeni každé technologii, která usnadní či zefektivní práci.

Jsme ten nejnáročnější zákazník

Zákazník pro nás není mýtická bytost ani prázdné marketingové heslo. Je to člověk jako jsme my a naši nejbližší. Řeší v životě stejné nepříjemnosti a uspokojuje stejné potřeby. Musíme se proto neustále dívat na svět očima nejnáročnějších zákazníků.

Přemýšlíme nad tím, co nás obtěžuje a zdržuje, co bychom naopak pokládali za užitečné a co by nám usnadnilo život. Nebojíme se při tom snít. Jen tak můžeme vytvořit služby, které ještě ani neexistují.

Neustále zjednodušujeme a zlepšujeme

Náš ideál je nákup myšlenkou a doručení teleportem. Proto potřebujeme tisíce inovací, z nichž každá další musí dělat nákup rychlejší či komfortnější. Hledáme nové užitečné služby související se zbožím v celé vertikále.

Zajímají nás rychlejší formy doručení a vyzvednutí. Inovujeme finanční služby tak, aby si zákazník mohl dopřát lepší zboží dříve a bez rizika nesplacení. Aby vše fungovalo podle našich představ, musíme být blízko už při vzniku produktu a mít tak vliv na jeho kvalitu a být i na konci řetězce, abychom měli jistotu, že je produkt zákazníkovi včas a komfortně doručen. Služby jako AlzaExpres a AlzaBox nebo projekty AlzaPower a Prodejny budoucnosti jsou jen začátkem naší cesty.

Rozumíme tomu, co prodáváme

Na trhu najdeme jak firmy, které prodávají vše, aniž by své zboží dobře znali, tak úzce specializované prodejce, kteří jsou naopak dokonalými odborníky. Alza musí být prvním skutečně velkým multisortimentním obchodníkem, který dokáže ke každému produktu nabídnout detailní informace a vysoce kvalitní poradenství.

To dokážeme díky technologiím jako je VendorExpert, VoxBox či Distribuované call centrum. Ty umožňují nabídnout zákazníkům rady stovek odborníků, kteří jsou navíc snadno dostupní v aplikaci, na webu, na telefonu, ale i na výdejních místech.

Jsme součástí světa i společnosti

Chceme zanechat stopu v historii a společnosti, ale nikoliv stopu ekologickou. Proto je projekt AlzaEko přirozeným směrem. Jelikož ukazujeme skutečné produkty a jejich vlastnosti, obaly pro nás ztrácí marketingovou funkci. Chceme je snadno rozbalitelné, z oddělitelných materiálů a kompostovatelné. V celé firmě maximálně využíváme elektromobilitu. Současně se aktivně zasazujeme o svobodnou společnost a podnikatelské prostředí s minimem byrokracie a omezení.

Věříme ve štíhlý stát, kde má každý jednotlivec maximum svobody i zodpovědnosti sám za sebe a své okolí. Pomáháme lidem s orientací v nových technologiích, edukujeme o smart zařízeních, čisté dopravě, umělé inteligenci i nových hračkách, které u dětí budí lásku k technice a pomáhají s jejich přípravou na úspěšný život v technologické 2. polovině 21. století. A nezapomínáme ani na historii; sbírku AlzaMuzea kontinuálně rozšiřujeme a i díky ní si uvědomujeme, v jak dynamické době žijeme.

0
Vytisknout
Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB22
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi