Výhody služby


Nákup
za hotové

  • Velká a okamžitá investice
  • Účetně odepisujete několik let
  • Nepoužívaná elektronika leží na skladě a ztrácí hodnotu
  • Staráte se o odprodej starších kusů
  • V případě rozbití čekáte na opravu i několik týdnů
  • V případě krádeže nemáte nic
  • Případné pojištění musíte sjednat zvlášť za další náklady
  • Při krádeži obdržíte z pojištění pouze část ceny
Výhodné
Alza.cz NEO

Pronájem v programu
Alza NEO

  • Platíte jen měsíční fakturu za pronájem
  • Pronájem není úvěr. Nesnižuje vaši úvěryschopnost
  • Náhrada při krádeži v ceně
  • Reklamaci nebo rozbití posoudíme do 1 pracovního dne
  • Velká flexibilita při vybírání i vrácení přístrojů
  • Máte ve firmě přesně tolik elektroniky, kolik potřebujete
  • Neřešíte starosti s pozdějším vyřazováním ani prodejem
  • Fakturu za pronájem si můžete dát do  provozních nákladů
  • V součtu zaplatíte méně, než kdybyste kupovali nový přístroj
Mám zájem

Nákup
na splátky

  • Upíšete se k měsíční splátce, kterou nelze měnit podle potřeb
  • Platíte úroky
  • V průběhu splátek nemůžete vyměnit přístroj
  • Po splacení vám zůstane těžko prodejný přístroj
  • V případě rozbití čekáte na opravu i několik týdnů
  • V případě krádeže platíte přístroj, který už nemáte
  • Musíte řešit následný prodej a skladování
  • Případné pojištění sjednáváte zvlášť za další náklady

Kompletní podmínky programu Alza NEO. Tyto podmínky Programu jsou platné a účinné od 9.9.2022.

Vstupte do programu Alza NEO ještě dnes!

Po vyplnění formuláře se s vámi spojí naši kolegové, kteří připraví cenovou nabídku a projdou s vámi celý proces objednávky. Pro další dotazy nás kontaktujte.


Úspěšně odesláno, brzy vás budeme kontaktovat.

Často kladené dotazy

Najděte odpovědi na otázky, na které se nás nejčastěji ptáte.

Jaké jsou podmínky vstupu do programu?

Každou firmu posuzujeme individuálně, neváhejte nám zaslat svůj kontakt. Členství však není právně nárokové a Alza si vyhrazuje právo Vám členství v programu nenabídnout. Důvody bohužel sdělovat nemůžeme.

Mohu členství zrušit?

Ano, můžete se s námi dohodnout na předčasném ukončení, v souladu s bodem 6.3 obchodních podmínek Programu.

Koho mám kontaktovat, když chci přístroj vyměnit?

Pokud chcete přístroje vyměnit, kontaktujte prosím svého key account managera na [email protected]

Kolik a jak často budu platit?

Za službu Alza NEO se platí 1x měsíčně, vždy v ten samý den, kdy jste zahájili pronájem.

Co mám dělat, pokud se přístroj pokazí, ukradnou mi ho nebo ho poškodím?

Stačí, když nám popíšete jak došlo k rozbití nebo odcizení přes kontaktní formulář a my Vaši rozšířenou záruku posoudíme do 1 pracovního dne a následně Vás budeme kontaktovat s dalším postupem. V případě, že se přístroj porouchal, vyplňte prosím tento kontaktní formulář a my Vaši reklamaci do 1 pracovního dne zpracujeme a následně Vás budeme kontaktovat s dalším postupem.

Co pokrývá rozšířená záruka - ochrana proti nechtěnému rozbití a krádeži?

Krádež a nešťastnou náhodu s důsledkem rozbití zařízení. Pozor, z rozšířené záruky je vyloučeno například úmyslné poškození (například když hodíte přístroj o zem) nebo pokud jste mohli rozbití předcházet (např. měli jste ho bezpečně uložen v kapse. Během krádeže také nesmíte mít sníženou pozornost například vlivem alkoholu. Můžete uplatnit pouze jednu událost za celou dobu smlouvy..

Musím si pronajmout nějaké minimální množství kusů?

Ke každému zákazníkovi přistupujeme individuálně podle jeho potřeb, napište nám a i ve vašem případě se vám budeme s péčí věnovat.

Můžu si vybrat i jiné přístroje, než které máte na výběr v programu NEO na Alza.cz?

Ano, napište nám, o co máte zájem a v jakém množství. Připravíme pro Vás nabídku na míru.

Máte nějaké jiné vybavení než jen počítače a telefony?

Pokud potřebujete pronajmout jinou techniku, napište nám. Sestavíme Vám nabídku na míru.

Když vrátím starý přístroj, zařídíte mi smazání dat?

Ano, na všech přístrojích provádíme kompletní návrat do továrního nastavení přesně dle manuálu výrobce, při němž výrobce garantuje smazání dat.

Musím se vázat na nějakého mobilního operátora?

Ne, členství je zcela nezávislé od operátorů. Můžete využívat kohokoliv. Zařízení není nijak blokováno.

Mohu si přístroj odkoupit?

Přístroj nelze odkoupit a přístroj po celou dobu patří Alze. Jde o formu služby (členství v programu Alza NEO), které Vám zajišťuje stále dostupný nejnovější model zařízení. Členství však můžete ukončit a koupit si přístroj nový, nebo i zánovní.

Co když nebudu platit včas?

Pokud za přístroj nebudete hradit pravidelné poplatky řádně a včas, tak:

  • Podáme trestní oznámení kvůli podezření na spáchání trestného činu zpronevěry. Vlastníkem přístroje je po celou dobu naše společnost.
  • Předáme případ advokátovi a inkasní agentuře k vymáhání.
  • Vedle doplacení kupní ceny po vás budeme navíc požadovat úhradu úroku z prodlení a náhradu nákladů za vedení soudního, popř. i exekučního řízení.
  • Budete zařazeni do registrů dlužníků vedených společnostmi Intrum Czech, s.r.o. (IČO 27221971), LogiCall Česká republika, s.r.o. (IČO 26849551), Intrum Slovakia, s.r.o. (IČO 35831154) a LogiCall Slovensko, s.r.o. (IČO 44151721).

Když měním přístroj, dostanu nový kus?

Ano, vždy dostanete nový kus.