Výhody služby


Nákup
za hotové

  • Musíte mít najednou celou hotovost
  • Velká a okamžitá investice
  • Účetně odepisujete několik let
  • Nepoužívaná elektronika leží na skladě a ztrácí hodnotu
  • Staráte se o odprodej starších kusů
  • V případě rozbití čekáte na opravu i několik týdnů
  • V případě krádeže nemáte nic
  • Případné pojištění musíte sjednat zvlášť za další náklady
  • Při krádeži obdržíte z pojištění pouze část ceny
Výhodné

Pronájem v programu
Alza NEO

  • Platíte jen měsíční fakturu za pronájem
  • Telefony vyměníte za nové již po 12 měsících
  • Notebooky vyměníte za nové již po 24 měsících
  • Náhrada při krádeži v ceně
  • Do 3 dnů dostanete náhradní zařízení
  • Velká flexibilita při vybírání i vracení přístrojů
  • Máte ve firmě přesně tolik elektroniky, kolik potřebujete
  • Neřešíte starosti s pozdějším vyřazováním ani prodejem
  • Fakturu za pronájem si můžete dát do  provozních nákladů
  • V součtu zaplatíte méně, než kdybyste kupovali nový přístroj
  • Při schválení můžete začít ihned
Mám zájem

Nákup
na splátky

  • Upíšete se k měsíční splátce, kterou nelze měnit podle potřeb
  • Platíte úroky
  • V průběhu splátek nemůžete vyměnit přístroj
  • Po splacení vám zůstane těžko prodejný přístroj
  • V případě rozbití čekáte na opravu i několik týdnů
  • V případě krádeže platíte přístroj, který už nemáte
  • Musíte řešit následný prodej a skladování
  • Případné pojištění sjednáváte zvlášť za další náklady
  • Musíte řešit skladování a následný prodej

Kompletní podmínky programu Alza NEO

Jak to funguje

Start v programu Alza NEO

Vyberete si z nabídky na Alza.cz a vyplníte formulář. Pokud vaši žádost schválíme, vyzvednete si zařízení na prodejně.

6. měsíc

Po uplynutí 6 měsíců nám můžete mobil kdykoli vrátit bez udání důvodu.

12. měsíc

Po roce si můžete vybrat nový telefon.

24. měsíc

Po dvou letech si můžete vybrat nový notebook.

Vybrat zařízení

Vstupte do programu Alza NEO ještě dnes!

Po vyplnění formuláře se s vámi spojí Key account managerka, který připraví cenovou nabídku a projde s vámi celý proces objednávky. Pro další dotazy nás kontaktujte.


Úspěšně odesláno, brzy vás budeme kontaktovat.

Často kladené dotazy

Najděte odpovědi na otázky, na které se nás nejčastěji ptáte.

Jaké jsou podmínky vstupu do programu?

Každou firmu posuzujeme individuálně, neváhejte nám zaslat svůj kontakt. Členství však není právně nárokové a Alza si vyhrazuje právo Vám členství v programu nenabídnout. Důvody bohužel sdělovat nemůžeme. I v tom případě si stále můžete vzít přístroj například na splátky a zakoupit k němu pojištění.

Mohu členství zrušit?

Ano, přístroj můžete vrátit a členství v Alza NEO ukončit kdykoliv po uplynutí 6 měsíců u mobilního telefonu, resp. 18 měsíců u notebooku, PC a tabletu. Zrušení nahlásíte přes tuto stránku. Zařízení poté stačí přinést na kteroukoliv naši prodejnu.

Koho mám kontaktovat, když chci přístroj vyměnit?

Pokud chcete přístroje vyměnit, kontaktujte prosím svého key account managera na alzaneoprofirmy@alza.cz

Kolik a jak často budu platit?

Za službu Alza NEO se platí 1x měsíčně, vždy v ten samý den, kdy jste zahájili pronájem. U jednotlivých produktů uvidíte také cenu rozpočítanou na den. IPhone 12 128 GB vás měsíčně vyjde na 1 441 Kč, nový Macbook Air 13" M1 2020 stojí měsíčně 730 Kč.

Co mám dělat, pokud se přístroj pokazí, ukradnou mi ho nebo ho poškodím?

Dáme Vám do tří pracovních dnů náhradní přístroj stejných parametrů i barvy a opotřebení. Stačí, když nám poruchu nahlásíte pomocí tohoto návodu. Informaci o poruše předem chceme proto, abychom mohli na prodejnu včas zaslat náhradní přístroj a ten na Vás již čekal. Při poškození přístroj opravíme, dostanete nový nebo zánovní, stejných parametrů i barvy. Zavoláte nám (naše číslo je 225 340 777) a nahlásíte záruční událost. Pokud uznáme, že spadá do rozšířené záruky, do tří pracovních dní na Vás bude čekat na prodejně.

Co pokrývá rozšířená záruka - ochrana proti nechtěnému rozbití a krádeži?

Krádež a nešťastnou náhodu s důsledkem rozbití zařízení. Pozor, z rozšířené záruky je vyloučeno například úmyslné poškození (například když hodíte přístroj o zem) nebo pokud jste mohli rozbití předcházet (např. měli jste ho bezpečně uložen v kapse. Během krádeže také nesmíte mít sníženou pozornost například vlivem alkoholu. Můžete uplatnit pouze jednu událost za celou dobu smlouvy. Přečtěte si prosím podrobné podmínky programu Alza NEO.

Musím si pronajmout nějaké minimální množství kusů?

Ne, služba Alza NEO není omezená pronájmem jakéhokoli počtu přístrojů. Zvládneme vám připravit jakoukoli zakázku.

Můžu si vybrat i jiné přístroje, než které máte na výběr v programu NEO na Alza.cz?

Ano, napište nám, o co máte zájem a v jakém množství. Připravíme pro Vás nabídku na míru.

Máte nějaké jiné vybavení než jen počítače a telefony?

Pokud potřebujete pronajmout jinou techniku, napište nám. Sestavíme Vám nabídku na míru.

Platí pro mě, jako pro firmu, ceny, které máte na webu?

Na webu vidíte standardní ceny pro koncové zákazníky. Pro firemní zakázky samozřejmě zohledňujeme do ceny množství poptávaných přístrojů.

Když vrátím starý přístroj, garantujete mi smazání dat?

Ano, na všech přístrojích provádíme kompletní návrat do továrního nastavení přesně dle manuálu výrobce, při němž výrobce garantuje smazání dat.

Musím se vázat na nějakého mobilního operátora?

Ne, členství je zcela nezávislé od operátorů. Můžete využívat kohokoliv. Zařízení není nijak blokováno.

Mohu si přístroj odkoupit?

Přístroj nelze odkoupit a přístroj po celou dobu patří Alze. Jde o formu služby (členství v programu Alza NEO), které Vám zajišťuje stále dostupný nejnovější model zařízení. Členství však můžete ukončit a koupit si přístroj nový, nebo i zánovní.

Co když nebudu platit včas?

Pokud za přístroj nebudete hradit pravidelné poplatky řádně a včas, tak:

  • Spácháte trestný čin zpronevěry a budeme na vás nuceni podat trestní oznámení. Vlastníkem přístroje je totiž po celou dobu naše společnost.
  • Předáme případ advokátovi k vymáhání.
  • Vedle doplacení kupní ceny po vás budeme navíc požadovat úhradu úroku z prodlení a náhradu nákladů za vedení soudního, popř. i exekučního řízení.
  • Budete zařazeni do registrů dlužníků vedených společnostmi Intrum Czech, s.r.o. (IČO 27221971), LogiCall Česká republika, s.r.o. (IČO 26849551), Intrum Slovakia, s.r.o. (IČO 35831154) a LogiCall Slovensko, s.r.o. (IČO 44151721).

Když měním přístroj, dostanu nový kus?

Ano, vždy dostanete nový kus.