Zobrazit katalog

Nový Samsung
každý rok

  • Chcete každý rok nový Samsung Galaxy?
  • Nechcete platit celou cenu najednou?
  • Chcete dostat nový telefon, pokud se rozbije?
  • Nechcete řešit prodej starého telefonu?
Mám zájem
cena od 690 Kč / měsíčně
  • žádný uvěr
  • žádné splátky

A teď nově A5 za 690 Kč

Samsung Galaxy A5 (2017)

Jak to funguje?

  • Každý rok dostanete nový model Samsung Galaxy
  • Telefon je chráněn proti rozbití i krádeži
  • Při poruše vám jej do hodiny opraví v Samsung servisech v Praze, Brně a Ostravě (pokud to závada umožňuje)
  • Při krádeži nebo rozbití vám do tří dnů dáme nový
  • Program lze kdykoliv ukončit a telefon vrátit (po 6 měsících)
  • Neplatíte žádné úroky ani skryté poplatky
  • Nečekáte při přechodu na nový model, opravě, ani reklamaci
Zajímají vás výhody pro firmy?

Výhody pro firmy

  • Žádné investice, žádné úroky, jasné cash-flow
  • Žádná administrativa s evidencí a odpisy
  • Žádné další náklady na pojištění a servisní náklady, žádné revize
  • Maximální zabezpečení dat
  • 100% klonování telefonu při výměně za nový model
  • Jde o provozní náklady, které můžete plně a ihned odečíst z daní
  • Elektronika rychle stárne, je vůbec nejhorší investicí.
    Šetřete čas i náklady a investujte je tam, kde je to potřeba!

Ceny

Samsung Galaxy A5 (2017)

+ Každý rok výměna za příští model černý zlatý růžový modrý
690 Kč
měsíčně

Samsung Galaxy S7

+ Každý rok výměna za příští model černý zlatý růžový bílý
890 Kč
měsíčně

Samsung Galaxy S7 edge

+ Každý rok výměna za příští model černý stříbrný zlatý růžový bílý
nově v nabídce i blankytně modrý
990 Kč
měsíčně
Všechny ceny jsou včetně DPH a rozšířené záruky.

Zkušenosti našich zákazníků

David Bláha Kladno

Pracuji dvanáct hodin denně. A tak nechci řešit nějaké telefony. Nákupy, prodeje, rozbití, servisy, účetnictví… ať se o vše postará Alza.

Silvie Fischerová Praha

Mým zaměstnancům chci dopřát co nejlepší telefony. Ale nechci za ně platit statisíce!

Dalibor Šmok Hradec Králové

Líbí se mi, že náklady se dají hned odečíst z daní. Nebudu státu ani o korunu víc, než je nutné.

Petr Mareš Mladá Boleslav

Firemní telefony jsme nikdy nekupovali v hotovosti. Brali jsme je od operátora za paušál. Ale v Alze to teď vychází levněji.

Buďte chytřejší než ostatní

Vašek má po dvou letech již třetí nový Samsung.

1. rok
2. rok

Miloš má po dvou letech stále stejný, starý a rozbitý Samsung.

1. rok
2. rok

Přijďte si pro nový Samsung

Vyplňte tento formulář a  ještě dnes nebo zítra se vám ozveme.
Nový Samsung vás poté bude čekat na prodejně, kterou si zvolíte.

  • Pro domácnosti
  • Pro firmy
  Odebrat telefon
  Přidat další telefon

A ještě pár údajů o vás

Kontaktní osoba

Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů a potvrzuji,
že jsem se seznámil s Podrobnými podmínkami členství Podrobnými podmínkami členství pro firmy.

Otázky a odpovědi

Kdy a jak dostanu telefon?

Vyplníte žádost na této stránce a do tří dnů se vám ozveme. Pokud splníte podmínky programu, vybraný telefon vás bude čekat na vámi vybrané prodejně. Tam zaplatíte první měsíční poplatek, podepíšete předávací protokol a hned si jej můžete odnést. Měsíční poplatek můžete samozřejmě uhradit i předem, jakoukoliv formou: například kartou online, z elektronického bankovnictví nebo převodem na účet.

Co mám dělat, pokud se telefon pokazí?

Dáme vám do tří dnů náhradní telefon stejných parametrů i barvy. Stačí, když nám poruchu nahlásíte předem přes náš Kontaktní formulář. Toto info předem chceme proto, abychom mohli na prodejnu včas zaslat náhradní telefon. Samsung poskytuje prémiovou péči Moje S7, kterou můžete samozřejmě také využít. Nahlašte nám to však prosím.

Co pokud telefon poškodím?

Telefon do tří dnů opravíme, nebo dostanete nový, nebo zánovní, stejných parametrů i barvy. Zavoláte nám na 225 340 777 a nahlásíte, co se stalo. Pokud uznáme, že spadá do rozšířené záruky, do tří pracovních dní na vás bude čekat nový telefon.

Co pokrývá rozšířená záruka telefonu - ochrana proti krádeži a rozbití?

Krádež a nešťastnou náhodu. Pozor, z rozšířené záruky je vyloučena například krádež z auta, nebo úmyslné poškození (například když hodíte telefon o zem). Během krádeže byste také neměli mít sníženou pozornost například vlivem alkoholu. Můžete uplatnit pouze jednu událost za celou dobu smlouvy. Přečtěte si prosím podrobné podmínky.

Až vyjde nový model, kdy jej dostanu?

Napíšeme vám e-mail. Obecně se ale budeme snažit mít pro vás telefon v prvních dnech po vydání. O výměnu telefonu žádáte přes náš Kontaktní formulář

Kdy a jak hradím poplatek za členství?

První poplatek hradíte před převzetím telefonu, každý další poplatek hradíte vždy měsíčně předem. Fakturu vám zašleme měsíčně e-mailem a najdete ji v Moje Alza. Zaplatit můžete kteroukoliv platební metodou, doporučujeme platbu kartou, protože je nejpohodlnější.

Kdy mohu telefon vyměnit?

Telefon můžete vyměnit nejdříve po uplynutí 12 měsíců a nejpozději po dvou letech. Nemusíte měnit telefon přesně po roce: můžete jej vyměnit, až vám to bude nejlépe vyhovovat. Stačí, když nám napíšete požadavek přes náš Kontaktní formulář. Vrácení starého a přijetí nového telefonu bude probíhat najednou na naší prodejně, kterou si vyberete.

Mohu telefon vrátit a členství zrušit?

Ano, telefon můžete vrátit a členství ukončit kdykoliv po uplynutí 6 měsíců. Zrušení nahlásíte přes Kontaktní formulář. Telefon poté stačí přinést na kteroukoliv naši prodejnu. Pozor, nový telefon můžete dostat nejdříve po 12 měsících od vyzvednutí předešlého.

Mohu si příště vzít dražší nebo levnější telefon?

Můžete si vzít naprosto jakýkoliv telefon, který je v nabídce daného programu.

Když měním telefon, dostanu nový kus?

Ano, vždy dostanete nový kus.

Když vrátím starý telefon, garantujete mi smazání dat?

Ano, na všech telefonech provádíme kompletní návrat do továrního nastavení přesně dle manuálu výrobce, při němž výrobce garantuje smazání dat.

Co se dál děje s vrácenými telefony?

Vrácené telefony se buď prodávají jako použité, nebo repasují a prodávají jako repasované.

Musím se vázat na nějakého mobilního operátora?

Ne, členství je zcela nezávislé od operátorů. Můžete telefonovat přes kohokoliv. Ani telefon není nijak blokován.

Mohu si telefon odkoupit?

Telefon nelze odkoupit. Jde o formu služby (členství v Programu), které vám zajišťuje stále dostupný nejnovější model. Členství však můžete ukončit a koupit si telefon nový, nebo i zánovní.

Jaké jsou podmínky vstupu do programu?

Podmínkou pro fyzické osoby je dovršení věku 18 let. Pak už jen zbývá podat žádost o členství, vyplnit zde pravdivé údaje a čekat, zda vás kontaktujeme a dohodneme si termín převzetí telefonu.

Může se stát, že moji žádost zamítnete?

Ano, to se může stát, na vznik členství nemáte právní nárok. Důvody bohužel sdělovat nesmíme. I v tom případě si stále můžete vzít telefon například na splátky a zakoupit k němu pojištění. Získáte tak podobný produkt.

Mou žádost jste schválili: kdy přístroj dorazí na prodejnu?

Pokud jsme žádost schválili dopoledne, tak by měl dorazit na prodejnu během přístího pracovního dne. Až bude na prodejně, dostanete od nás SMS a e-mail.

Jak funguje „klonování“ Samsungu?

Při výměně telefonu Samsung garantuje přenos dat, aplikací i nastavení pomocí aplikace Smart Switch pro telefon nebo pro počítač s Windows nebo MacOS. Podrobný návod

Ve kterých zemích je program dostupný?

Momentálně jen v České Republice. Připravujeme spuštění ve Slovenské republice, přesný termín zatím neznáme.
Nevíte si rady? Napište nám
0
Vytisknout
Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB8