Záruka okamžité výměny
V případě závady na nic nečekejte a přijďte si rovnou pro nové zboží.
- Vadný produkt vám vyměníme za nový.
- Výměna za produkt či zařízení shodných nebo lepších parametrů.
- Pokud produkt nepůjde vyměnit, vrátíme vám peníze za službu zpět.
- Touto službou není dotknuté právo spotřebitele na odstoupení od smlouvy podle platných právních předpisů.
- Produkt vám vyměníme jednou po dobu záruční doby.

Jak to funguje?
-
Zakupte si službu
Vyberte si produkt a k němu zvolte službu Záruka okamžité výměny.
-
Služba je vaše
Uhrazením objednávky se služba aktivuje a můžete ji využít 1x po dobu zákonné záruky.
-
Zboží přestalo fungovat?
Podejte reklamaci online přes Moje Alza a následně zboží přineste na pobočku či odešlete přes AlzaBox nebo přepravní společnost. V případě nepoškozeného zboží vám jej do 48 hodin od doručení vyměníme.
Cena služby je variabilní – odvíjí se od ceny samotného zboží. Jedná se o poměrnou část z ceny.
Ve většině případů je to 12% z ceny produktu.
Na jaké zboží se služba hodí
Kde službu najdu?

Často kladené dotazy
-
Dostanu produkt obratem, když donesu svůj nefunkční na reklamaci?
Pokud je adekvátní zboží na dané prodejně skladem, tak ano. V opačném případě technik náhradu zajistí a do dvou dní budete mít nové zboží na pobočce.
-
Dojde k výměně, i když je zboží mechanicky poškozené?
Ne. Pokud je zboží mechanicky poškozené, tak není možné službu využít. Zároveň v tomto případě nevzniká nárok na vrácení finančních prostředků za službu.
-
Co když zboží již není dostupné?
Pokud nemáme Váš model skladem, rádi Vám nabídneme alternativu produktu v cenové hladině +-5% z ceny původního modelu.
-
Je možné doplatit rozdíl pokud je alternativní produkt dražší než 5% z ceny původního modelu?
Ne. Doplatek není možný. Stejně jako není možné si vybrat produkt levnější než -5% z ceny původního modelu a rozdíl si nechat vyplatit
-
Je možné Okamžitou výměnu dokoupit dodatečně?
Ano je, do 14 dnů od zakoupení zboží.
-
Do kdy je možné odstoupit od kupní smlouvy?
Od služby můžete odstoupit do 14 dnů od vyzvednutí
-
Od kdy mohu uplatnit okamžitou výměnu?
Okamžitou výměnu je možné uplatit po 14 dnech od vyzvednutí.
-
Jak uplatnit službu Okamžité výměny?
Reklamaci můžete uplatnit na kterékoliv pobočce Alza.cz. Případně můžete reklamaci také podat online přes Moje Alza a následně zboží přinést na pobočku či odeslat přes AlzaBox nebo přepravní společnost.
-
Jak funguje reklamace přes Alzabox?
Založíte si reklamaci online přes Moje Alza a poté donesete zboží do kteréhokoliv Alzaboxu. Po doručení zboží na oddělení reklamací, zkontrolujeme stav zboží a spojíme se s vámi ohledně doručení nového produktu. Lhůta 48 hodin na vyřízení okamžité výměny běží od doručení produktu na reklamační oddělení. Detailní podmínky zde Servis Alza
-
Vztahuje se okamžitá výměna i na sníženou kapacitu baterie?
Ne. Služba se na sníženou kapacitu baterií nevztahuje a nebude ji v těchto případech možné využít.