Zobrazit katalog

Pojištění proti
krádeži

Kapsáři v MHD nebo vykradený byt? S pojištěním proti krádeži se vám bude lépe usínat.

  • S pojištěním vás kapsáři nerozhodí, platí kdekoliv na světě.
  • Neplatíte žádnou spoluúčast.
  • Odcizené zboží vám do 3 pracovních dnů od nahlášení vyměníme nebo vám na účet zašleme finanční náhradu.
  • Darujte telefon s pojištěním proti krádeži – služba je vázána na produkt, ne majitele.
Pojištění proti krádeži
Zpět na všechny služby

Jak služba pomáhá zákazníkům?

Jak to funguje?

  • Pojistěte si proti krádeži

    Ke zboží v Košíku zvolte Pojištění proti odcizení a vyberte délku trvání. Službu aktivujte zaplacením.

  • Jak uplatnit pojištění?

    Krádež ohlašte na +420 225 340 777. Připravte si potřebné dokumenty včetně těch od Policie.

  • Uzavření pojistné události

    Vaši pojistnou událost vyřídíme do 3 pracovních dnů po dodání všech potřebných dokumentů. Vyčkejte na reakci.

Cena služby je variabilní – odvíjí se od ceny samotného zboží.
Pojištění obsahuje i omezení krytí a výluky z pojištění, se kterými se seznamte v pojistných podmínkách, které jsou zde k dispozici.

Aktuální pojistné podmínky platné od 1. 8. 2021

Kdy se vyplatí pojistit proti krádeži?

Pojištění elektroniky proti krádeži se vyplatí u dražších zařízení, které často přenášíte a zároveň jsou relativně snadno zcizitelné. Typickým příkladem jsou mobilní telefony, notebooky nebo digitální fotoaparáty.

Jak se pojistit proti krádeži?

Pojištění proti krádeži lze zakoupit ke všem produktům, na které se služba vztahuje, a to vždy v prvním kroku košíku. Zde si zároveň vyberete variantu pojištění, resp. délku trvání.
Pojištění proti odcizení
Jít nakupovat

Často kladené dotazy

  • Jak mohu nahlásit krádež pojištěného zařízení?

    Krádež nahlaste na +420 225 340 777 nebo e-mailem na [email protected].

    Před oznámením krádeže si připravte:

    • - číslo nákupního dokladu,
    • - SN poškozeného výrobku,
    • - přesný popis situace, za které k odcizení výrobku došlo.

    Dále si nachystejte dokumenty od Policie, a to:

    • - Usnesení o odložení případu,
    • - Úřední záznam (ten může být i pod názvem Protokol, Výpověď nebo Nahlášení),
    • - Potvrzení o blokaci IMEI (pokud se jedná o 3G/4G/5G zařízení).

    Operátor si od vás výše uvedené informace poznamená a sdělí vám číslo, pod kterým bude škoda evidována.

  • Jak dlouho trvá vyřízení pojistné události?

    Vyřešení vašeho nároku vyplývající z pojištění proti krádeži je velmi rychlé: garantujeme 3 pracovní dny od dodání všech potřebných dokumentů od Policie.

  • Jaká je výše spoluúčasti?

    Vaše spoluúčast v případě pojištění proti krádeži činí 0 %.

  • Před čím mě pojištění proti krádeži chrání?

    Pojištění proti odcizení vás chrání před:

    • - krádeží věci, kterou máte přímo u sebe, např. kapsářství (včetně krádeže prosté, tj. bez překonání překážek),
    • - loupeží věci,
    • - krádeží věci z uzamčeného automobilu,
    • - krádeží věci při spánku,
    • - krádeží věci při vloupání do bytu/objektu určeného ke stálému bydlení, chaty či chalupy.
  • Jak se vypočítá částka vrácená zákazníkovi na účet – dobropis a co je časová cena?

    V případě, kdy není k dispozici vhodné náhradní zboží, pošleme zákazníkovi peníze na účet (dobropis). Například zákazník si koupil pojištění na produkt za 10 000 Kč, který používal 10 měsíců, než mu byl ukraden. Pokud není k dispozici vhodné náhradní zboží, na účet mu pošleme 8 000 Kč. Tato částka se vypočítá takto: pořizovací cena mínus 2 % z pořizovací ceny za každý započatý měsíc používání jako srážka za opotřebení (časová cena). Výpočet vypadá následovně: 10 000 Kč – (10 x 200 Kč) = 8 000 Kč.

  • Mohu se pojistit proti krádeži i zpětně?

    Ano, pojištění proti krádeži lze zakoupit zpětně do 3 dnů od vyzvednutí/dodání.

  • Jak se liší Pojištění proti krádeži a Pojištění proti rozbití a krádeži?

    Pojištění proti krádeži vás chrání výlučně vůči krádeži a loupeži, nepokrývá mechanické poškození vzniklé například z pádu či polití.

    V případě Pojištění proti krádeži činí spoluúčast 0 % a pojistná událost je vyřízena do 3 pracovních dnů od dodání potřebných dokumentů. Oproti tomu spoluúčast u Pojištění proti rozbití a krádeži činí 10 % z kupní ceny a lhůta pro vyřízení je až 90 dnů.

  • Kde naleznu starší podmínky pojištění?
  • Co mohu dělat v případě nesouhlasu s vyřízením pojistné události?

    V případě nesouhlasu s vyřízením vaší pojistné události vám doporučujeme se obrátit na samostatného likvidátora pojistných událostí RG Consulting s.r.o. na emailovou adresu [email protected]. Obratem obdržíte zprávu o zahájeni šetření reklamace. To může trvat až 30 dnů, dle vytíženosti a složitosti případu.

Vytisknout
P-DC1-WEB26
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi
Zkuste naše cookies My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies a další údaje k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a dalších údajů vč. jejich předání pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.
Více informací Méně informací
Alzak icon