Pojištění proti
krádeži
Kapsáři v MHD, vykradený byt – pokoušet štěstí se nevyplácí. S pojištěním proti krádeži se Vám bude lépe usínat.
- S pojištěním vás kapsáři nerozhodí, platí kdekoliv na světě.
- Neplatíte žádnou spoluúčast.
- Odcizené zboží Vám do 3 pracovních dnů od nahlášení vyměníme nebo vystavíme dobropis.
- Darujte telefon s pojištěním proti krádeži – služba je vázána na produkt, ne majitele.

Jak to funguje?
-
Pojistěte si proti krádeži
Ke zboží v Košíku zvolte Pojištění proti odcizení a vyberte délku trvání. Službu aktivujte zaplacením.
-
Jak uplatnit pojištění?
Krádež ohlašte na +420 225 340 777. Připravte si potřebné dokumenty včetně těch od Policie.
-
Uzavření pojistné události
Vaši pojistnou událost vyřídíme do 3 pracovních dnů po dodání všech potřebných dokumentů. Vyčkejte na reakci.
Cena služby je variabilní – odvíjí se od ceny samotného zboží.
Pojištění obsahuje i omezení krytí a výluky z pojištění, se kterými se seznamte v pojistných podmínkách, které jsou zde k dispozici.
Kdy se vyplatí pojistit proti krádeži?
Pojištění elektroniky proti krádeži se vyplatí u dražších zařízení, které často přenášíte a zároveň jsou relativně snadno zcizitelné. Typickým příkladem jsou mobilní telefony, notebooky nebo digitální fotoaparáty.
Jak se pojistit proti krádeži?

Často kladené dotazy
-
Jak mohu nahlásit krádež pojištěného zařízení?
Krádež nahlaste na +420 225 340 777 nebo e-mailem na [email protected].
Před oznámením krádeže si připravte:
- - číslo nákupního dokladu,
- - SN poškozeného výrobku,
- - přesný popis situace, za které k odcizení výrobku došlo.
Dále si nachystejte dokumenty od Policie, a to:
- - Usnesení o odložení případu,
- - Úřední záznam (ten může být i pod názvem Protokol, Výpověď nebo Nahlášení),
- - Potvrzení o blokaci IMEI (pokud se jedná o 3G/4G/5G zařízení).
Operátor si od vás výše uvedené informace poznamená a sdělí Vám číslo, pod kterým bude škoda evidována. Poškozený výrobek bez zbytečného odkladu osobně přineste na jakoukoli naši prodejnu.
-
Jak dlouho trvá vyřízení pojistné události?
Vyřešení vašeho nároku vyplývající z pojištění proti krádeži je velmi rychlé: garantujeme 3 pracovní dny od dodání všech potřebných dokumentů od Policie.
-
Jaká je výše spoluúčasti?
Vaše spoluúčast v případě pojištění proti krádeži činí 0 %.
-
Před čím mě pojištění proti krádeži chrání?
Pojištění proti odcizení vás chrání před:
- - krádeží věci, kterou máte přímo u sebe, např. kapsářství (včetně krádeže prosté, tj. bez překonání překážek),
- - loupeží věci,
- - krádeží věci z uzamčeného automobilu,
- - krádeží věci při spánku,
- - krádeží věci při vloupání do bytu/objektu určeného ke stálému bydlení, chaty či chalupy.
-
Mohu se pojistit proti krádeži i zpětně?
Ano, pojištění proti krádeži lze zakoupit zpětně do 3 dnů od vyzvednutí/dodání.
-
Jak se liší Pojištění proti krádeži a Pojištění proti rozbití a krádeži?
Pojištění proti krádeži Vás chrání výlučně vůči krádeži a loupeži, nepokrývá mechanické poškození vzniklé například z pádu či polití.
V případě Pojištění proti krádeži činí spoluúčast 0 % a pojistná událost je vyřízena do 3 pracovních dnů od dodání potřebných dokumentů. Oproti tomu spoluúčast u Pojištění proti rozbití a krádeži činí 10 % z kupní ceny a lhůta pro vyřízení je až 90 dnů.
- Kde naleznu starší podmínky pojištění?
-
Co mohu dělat v případě nesouhlasu s vyřízením pojistné události?
V případě nesouhlasu s vyřízením Vaší pojistné události Vám doporučujeme se obrátit na samostatného likvidátora pojistných událostí RG Consulting s.r.o. na emailovou adresu [email protected]. Obratem obdržíte zprávu o zahájeni šetření reklamace. To může trvat až 30 dnů, dle vytíženosti a složitosti případu.
Podělte se s přáteli
Zaujala vás nabídka? Tak si ji nenechávejte jen pro sebe a řekněte o ni svým známým.