Osvěžte se letní slevou na vše! 😎💥 Nakupte nad 2000 Kč, v košíku zadejte kód LETNIDVOUSTOVKA a objednávku vám zlevníme o 200 Kč. Akce platí jen do neděle!

Rychlé dárky do obálky Posily pro váš domácí tým Tefal
Zobrazit katalog

Pojištění proti
krádeži

Kapsáři v MHD, vykradený byt – pokoušet štěstí se nevyplácí. S pojištěním proti krádeži se Vám bude lépe usínat.

  • S pojištěním vás kapsáři nerozhodí, platí kdekoliv na světě.
  • Neplatíte žádnou spoluúčast.
  • Odcizené zboží Vám do 3 pracovních dnů od nahlášení vyměníme nebo vystavíme dobropis.
  • Darujte telefon s pojištěním proti krádeži – služba je vázána na produkt, ne majitele.
Pojištění proti krádeži
Zpět na všechny služby

Jak to funguje?

  • Pojistěte si proti krádeži

    Ke zboží v Košíku zvolte Pojištění proti odcizení a vyberte délku trvání. Službu aktivujte zaplacením.

  • Jak uplatnit pojištění?

    Krádež ohlašte na +420 225 340 777. Připravte si potřebné dokumenty včetně těch od Policie.

  • Uzavření pojistné události

    Vaši pojistnou událost vyřídíme do 3 pracovních dnů po dodání všech potřebných dokumentů. Vyčkejte na reakci.

Cena služby je variabilní – odvíjí se od ceny samotného zboží.
Pojištění obsahuje i omezení krytí a výluky z pojištění, se kterými se seznamte v pojistných podmínkách, které jsou zde k dispozici.

Aktuální pojistné podmínky platné od 1. 9. 2020

Kdy se vyplatí pojistit proti krádeži?

Pojištění elektroniky proti krádeži se vyplatí u dražších zařízení, které často přenášíte a zároveň jsou relativně snadno zcizitelné. Typickým příkladem jsou mobilní telefony, notebooky nebo digitální fotoaparáty.

Jak se pojistit proti krádeži?

Pojištění proti krádeži lze zakoupit ke všem produktům, na které se služba vztahuje, a to vždy v prvním kroku košíku. Zde si zároveň vyberete variantu pojištění, resp. délku trvání.
Pojištění proti odcizení
Jít nakupovat

Často kladené dotazy

  • Jak mohu nahlásit krádež pojištěného zařízení?

    Krádež nahlaste na +420 225 340 777 nebo e-mailem na sluzby.administrace@alza.cz.

    Před oznámením krádeže si připravte:

    • - číslo nákupního dokladu,
    • - SN poškozeného výrobku,
    • - přesný popis situace, za které k odcizení výrobku došlo.

    Dále si nachystejte dokumenty od Policie, a to:

    • - Usnesení o odložení případu,
    • - Úřední záznam (ten může být i pod názvem Protokol, Výpověď nebo Nahlášení),
    • - Potvrzení o blokaci IMEI (pokud se jedná o 3G/4G/5G zařízení).

    Operátor si od vás výše uvedené informace poznamená a sdělí Vám číslo, pod kterým bude škoda evidována. Poškozený výrobek bez zbytečného odkladu osobně přineste na jakoukoli naši prodejnu.

  • Jak dlouho trvá vyřízení pojistné události?

    Vyřešení vašeho nároku vyplývající z pojištění proti krádeži je velmi rychlé: garantujeme 3 pracovní dny od dodání všech potřebných dokumentů od Policie.

  • Jaká je výše spoluúčasti?

    Vaše spoluúčast v případě pojištění proti krádeži činí 0 %.

  • Před čím mě pojištění proti krádeži chrání?

    Pojištění proti odcizení vás chrání před:

    • - krádeží věci, kterou máte přímo u sebe, např. kapsářství (včetně krádeže prosté, tj. bez překonání překážek),
    • - loupeží věci,
    • - krádeží věci při vloupání do bytu/objektu určeného ke stálému bydlení, chaty či chalupy.
  • Mohu se pojistit proti krádeži i zpětně?

    Ano, pojištění proti krádeži lze zakoupit zpětně do 3 dnů od vyzvednutí/dodání.

  • Jak se liší Pojištění proti krádeži a Pojištění proti rozbití a krádeži?

    Pojištění proti krádeži Vás chrání výlučně vůči krádeži a loupeži, nepokrývá mechanické poškození vzniklé například z pádu či polití.

    V případě Pojištění proti krádeži činí spoluúčast 0 % a pojistná událost je vyřízena do 3 pracovních dnů od dodání potřebných dokumentů. Oproti tomu spoluúčast u Pojištění proti rozbití a krádeži činí 10 % z kupní ceny a lhůta pro vyřízení je až 90 dnů.

  • Kde naleznu starší podmínky pojištění?
  • Co mohu dělat v případě nesouhlasu s vyřízením pojistné události?

    V případě nesouhlasu s vyřízením Vaší pojistné události Vám doporučujeme se obrátit na samostatného likvidátora pojistných událostí RG Consulting s.r.o. na emailovou adresu reklamace@rgconsulting.cz. Obratem obdržíte zprávu o zahájeni šetření reklamace. To může trvat až 30 dnů, dle vytíženosti a složitosti případu.

Online chat

Vážený zákazníku, pokud máte dotazy ke službe, můžete je s námi vyřešit online. V případě že chcete chat využít přihlaste se prosím.
0
Vytisknout
Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Pro organizace Jak nakoupit
P-DC1-WEB12
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi