Pokud objednáte dnes, doručíme vám zítra. Prodejny máme otevřeny i v sobotu a v neděli.

Zobrazit katalog
Pojištění proti rozbití a krádeži

Pojištění proti rozbití a krádeži

Neobávejte se náhodného rozbití nebo krádeže. Buďte v klidu kdekoli na světě.
  Spoluúčast činí pouhých 10 % z kupní ceny zboží
  Pojištění kryje náhodné poškození nebo zničení věci
  Vztahuje se také na krádež věci, kterou měl zákazník na sobě nebo při sobě (např. kapesní krádež)
  Pokrývá i loupež, vloupání nebo vykradení objektu určeného k trvalému bydlení, chaty či chalupy
  Zboží opravíme, vyměníme nebo vystavíme dobropis
  Nezáleží na tom, ve které zemi ke škodě došlo
Zuzana Lošťáková
Zuzana Lošťáková
Hradec Králové

“Po cestě na výlet s dětma do ZOO jsem v tlačenici v autobuse přišla o peněženku i mobil. Aspoň, že ten mobil jsem dostala nový, protože to lítání po úřadech mne úplně zabilo a kdybych k tomu ještě nemohla volat...”

Andrej Parkányi
Andrej Parkányi
Brno

“Nedávno jsme se nastěhovali do nového domu a už nám z něj stihli ukrást mimo jiné televizi. Ještě, že jsme jí měli pojištěnou...”

tereza Pištěková
Tereza Pištěková
Zbuzany

“Nedávno jsme se trošku poťukali na křižovatce a kromě pomačkaných plechů se mi poškodil i tablet. Naštěstí jsem měla pojištěné auto i tablet, takže mi zbyl jen špatný zážitek :)”

Otázky a odpovědi

Jak dlouho může trvat řešení pojistné události?

U každého pojistného případu garantujeme vyřízení do 45 dnů od předání produktu nebo od doručení potřebných dokumentů od Policie v případě odcizení.

Jak probíhá vyřizování pojistné události?

V případě poškození se výrobek nejprve zasílá do autorizovaného servisního střediska, kde provedeme diagnostiku a možnosti opravy. Na základě cenového návrhu (vyčíslení nákladů na opravu) a dostupnosti náhradních dílů likvidátor pojišťovny rozhodne, zda je oprava rentabilní, nebo dojde k ukončení jiným způsobem.

Jak nahlásím pojistnou událost?

Zapůjčíte mi náhradní výrobek po dobu opravy?

Aktuálně neposkytujeme náhradní výrobky po dobu řešení pojistné události.

Kde naleznu podmínky pojištění?

Nesouhlasíte s vyřízením pojistné události?

V případě nesouhlasu s vyřízením Vaší pojistné události Vám doporučujeme se obrátit přímo na pojišťovnu.
Nevíte si rady? Napište nám
Alza.cz není pojistným likvidátorem a nenese odpovědnost za to, jakým způsobem bude pojistná událost pojišťovnou řešena.

Online chat

Vážený zákazníku, pokud máte dotazy ke službe, můžete je s námi vyřešit online. V případě že chcete chat využít přihlaste se prosím.
Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB5