Sdílej a ušetři HP Spousta zábavy až domů
Zobrazit katalog

Pojištění proti rozbití a krádeži

Někdo do Vás strčil a vypadnul Vám telefon z ruky, nebo jste si během práce polili notebook. Zdá se Vám to povědomé?

  • S pojištěním se chráníte před náhodným rozbitím nebo krádeži a to kdekoliv na světě.
  • Darovat třeba telefon s aktivní ochranou je běžná praxe - služba je vázána na produkt, ne na majitele.
  • Věděli jste, že 9 z 10 případů je u nás na Alze plněno ve prospěch zákazníka?
  • Spoluúčast je pouze 10% z kupní ceny zboží.
skupina elektroniky
Zpět na všechny služby

Jak to funguje?

  • Zakupte si službu

    Vyberte si zboží a k němu vybranou variantu pojištění. Zaplacením se služba aktivuje.

  • Jak uplatnit službu?

    Poruchu, rozbití nebo krádež nahlaste na: +420 225 340 777. V případě krádeže si připravte dokumenty od Policie.

  • Uzavření případu

    Vaše pojistná událost bude posouzena. Vyčkejte na reakci.

Cena služby je variabilní – odvíjí se od ceny samotného zboží.
Pojištění obsahuje i omezení krytí a výluky z pojištění, se kterými se seznamte v pojistných podmínkách, které jsou zde k dispozici.

Aktuální pojistné podmínky platné od 1. 9. 2020

Kde službu najdu?

Službu lze zakoupit ke všem produktům na které se služba vztahuje a vždy ji najdete v prvním kroku košíku.
výběr služby Pojištění proti rozbití a krádeži
Jít nakupovat

Často kladené dotazy


  • Jaké další případy jsou řešeny ve prospěch zákazníka?

    Namátkou jsou to tyto situace ze života: někdo do Vás strčí, telefonujete a vypadne Vám přístroj z ruky, vykradou Vám byt, dům nebo třeba chatu, polijete si svou nešikovností notebook, kapsáři Vám odcizí přístroj v MHD nebo např. Vám spadne telefon do toalety :) i to se stává.

  • Jaké případy jsou naopak zamítnuty?

    I tyto případy se mohou stát, ale na to se již bohužel pojištění nevztahuje: necháte přístroj v automobilu, zapomenete telefon na kapotě auta a rozjedete se, usnete na lavičce a někdo Vám odcizí přístroj, necháte si s přístrojem hrát malé dítě, rozbití přístroje během rizikových sportů, jedete na kole a vypadne Vám telefon ze zadní kapsy.

  • Jak probíhá vyřizování pojistné události?

    V případě poškození se výrobek nejprve zasílá do autorizovaného servisního střediska, kde provedeme diagnostiku a zjistíme možnosti opravy. Na základě cenového návrhu (vyčíslení nákladů na opravu) a dostupnosti náhradních dílů likvidátor pojišťovny rozhodne, zda je oprava rentabilní, nebo dojde k ukončení jiným způsobem (výměnou nebo dobropisem).

  • Jak dlouho může trvat řešení pojistné události?

    Každý případ se snažíme vyřídit do 45 dnů od předání produktu nebo od doručení potřebných dokumentů od Policie v případě odcizení. Tento termín je také u drtivé většiny případů dodržen. Avšak zákonem daný termín na vyřízení pojistné události je až 90 dnů, stejně tak je tato hodnota uvedena v pojistné smlouvě. Lhůta na vyřízení pojistné události počíná běžet okamžikem předání poškozeného výrobku nebo dodáním všech dokladů od Policie.

  • Jak nahlásím pojistnou událost?

    Poruchu, rozbití nebo krádež nahlaste na: +420 225 340 777 nebo na kterékoliv naší prodejně. Připravte si: číslo nákupního dokladu, SN poškozeného výrobku, příčinu škody (přesný popis situace, za které k poškození či odcizení výrobku došlo). V případě odcizení výrobku si navíc nachystejte: Usnesení o odložení případu, Úřední záznam (ten může být i pod názvem Protokol, Výpověď nebo Nahlášení), Potvrzení o blokaci IMEI (pokud se jedná o 3G/4G zařízení). Operátor si od vás tyto informace poznamená a sdělí vám číslo, pod kterým bude škoda evidována.Poškozený výrobek bez zbytečného odkladu osobně přineste na jakoukoli naší prodejnu

  • Bude po mně jako plátci DPH požadováno uhrazení DPH, tak jako v případě pojištění vozu?

    Ano, pokud bude případ řešen opravou. Bude po Vás jako plátci DPH požadováno uhrazení spoluúčasti ve výši 10% z kupní ceny produktu a zároveň je nutné uhradit DPH z ceny opravy (vztahuje se i na výměnu v servisním středisku za jiný kus). Dané DPH je však možné jako v jiných případech, požadovat po státu zpět.

  • Zapůjčíte mi náhradní výrobek po dobu opravy?

    Aktuálně neposkytujeme náhradní výrobky po dobu řešení pojistné události.

  • Kde naleznu starší podmínky pojištění?
  • Nesouhlasíte s vyřízením pojistné události?

    V případě nesouhlasu s vyřízením Vaší pojistné události Vám doporučujeme se obrátit na samostatného likvidátora pojistných událostí RG Consulting s.r.o. na emailovou adresu reklamace@rgconsulting.cz. Obratem obdržíte zprávu o zahájeni šetření reklamace. To může trvat až 30 dnů, dle vytíženosti a složitosti případu.

  • V případě nesouhlasu s vyřízením Vaší pojistné události Vám doporučujeme se obrátit na samostatného likvidátora pojistných událostí RG Consulting s.r.o. na emailovou adresu reklamace@rgconsulting.cz. Obratem obdržíte zprávu o zahájeni šetření reklamace. To může trvat až 30 dnů, dle vytíženosti a složitosti případu.

Online chat

Vážený zákazníku, pokud máte dotazy ke službe, můžete je s námi vyřešit online. V případě že chcete chat využít přihlaste se prosím.
Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Pro organizace Jak nakoupit
P-DC1-WEB18
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi