Vyberte prvek na stránce, kterého se chyba týká
Zobrazit katalog
Pojištění proti rozbití a krádeži

Pojištění proti rozbití a krádeži

Neobávejte se náhodného rozbití nebo krádeže. Buďte v klidu kdekoli na světě.
  Více než 90% hlášených škod je plněno ve prospěch zákazníka
  Službu již zakoupilo více než 100 000 zákazníků
  Spoluúčast činí pouhých 10 % z kupní ceny zboží
  Pojištění kryje náhodné poškození nebo zničení věci
  Pokrývá krádež věci (např. kapesní krádež) či vloupání do domácnosti, chaty či chalupy.
  Nezáleží na tom, ve které zemi ke škodě došlo
Zuzana Lošťáková
Zuzana Lošťáková
Hradec Králové

“Po cestě na výlet s dětma do ZOO jsem v tlačenici v autobuse přišla o peněženku i mobil. Aspoň, že ten mobil jsem dostala nový, protože to lítání po úřadech mne úplně zabilo a kdybych k tomu ještě nemohla volat...”

Andrej Parkányi
Andrej Parkányi
Brno

“Nedávno jsme se nastěhovali do nového domu a už nám z něj stihli ukrást mimo jiné televizi. Ještě, že jsme jí měli pojištěnou...”

tereza Pištěková
Tereza Pištěková
Zbuzany

“Nedávno jsme se trošku poťukali na křižovatce a kromě pomačkaných plechů se mi poškodil i tablet. Naštěstí jsem měla pojištěné auto i tablet, takže mi zbyl jen špatný zážitek :)”

Otázky a odpovědi

Jak dlouho může trvat řešení pojistné události?

Každý případ se snažíme vyřídit do 45 dnů od předání produktu nebo od doručení potřebných dokumentů od Policie v případě odcizení. Tento termín je také u 99% případů dodržen. Avšak zákonem daný termín na vyřízení pojistné události je až 90 dnů, stejně tak je tato hodnota uvedena v pojistné smlouvě.

Bude po mně, jako plátci DPH požadováno uhrazení DPH, tak jako v případě pojištění vozu?

Ano, pokud bude případ řešen opravou. Bude po Vás jako plátci DPH požadováno uhrazení spoluúčasti ve výši 10% z kupní ceny produktu a zároveň je nutné uhradit DPH z ceny opravy. Dané DPH je však možné jako v jiných případech, požadovat po státu zpět.

Jak probíhá vyřizování pojistné události?

V případě poškození se výrobek nejprve zasílá do autorizovaného servisního střediska, kde provedeme diagnostiku a možnosti opravy. Na základě cenového návrhu (vyčíslení nákladů na opravu) a dostupnosti náhradních dílů likvidátor pojišťovny rozhodne, zda je oprava rentabilní, nebo dojde k ukončení jiným způsobem.

Jak nahlásím pojistnou událost?

Zapůjčíte mi náhradní výrobek po dobu opravy?

Aktuálně neposkytujeme náhradní výrobky po dobu řešení pojistné události.

Kde naleznu podmínky pojištění?

Nesouhlasíte s vyřízením pojistné události?

V případě nesouhlasu s vyřízením Vaší pojistné události Vám doporučujeme se obrátit na samostatného likvidátora pojistných událostí RG Consulting s.r.o. na emailovou adresu reklamace@rgconsulting.cz. Obratem obdržíte zprávu o zahájeni šetření reklamace.
Nevíte si rady? Napište nám
Alza.cz není pojistným likvidátorem a nenese odpovědnost za to, jakým způsobem bude pojistná událost pojišťovnou řešena.

Online chat

Vážený zákazníku, pokud máte dotazy ke službe, můžete je s námi vyřešit online. V případě že chcete chat využít přihlaste se prosím.
Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB19