Pojištění proti rozbití a krádeži
Při náhodném rozbití nebo krádeži vám produkt opravíme, vyměníme za nový, nebo vystavíme dobropis.
- Pojištění kryje produkt doma, v práci či při cestování, kdekoli na světě.
- Celou pojistnou událost vyřídíme za vás, škodu nám stačí nahlásit.
- Nové obchodní podmínky s minimem výluk: v první půlce roku 2022 jsme s pojišťovnou vyřešili 94 % všech pojistných událostí ve prospěch zákazníka.

Jak služba pomáhá zákazníkům?
-
Mobilni telefon iPhone SE 128GB
- Zakazník si pořídil telefon v hodnotě 11 975 Kč.
- K telefonu si zakoupil pojištění proti rozbití a krádeži.
- Telefon mu spadl na zem a rozbil se displej.
- Díky pojištění získal zákazník nárok na kompenzaci opravy ve výši 7 364 Kč (61% pořizovací ceny).
-
MacBook Air 13" Retina CZ Zlatý 2020
- Zákazník si pořídil notebook za 28 091 Kč.
- K notebooku si zakoupil pojištění proti rozbití a krádeži.
- Notebook mu upadnul a došlo k prasknutí obrazovky.
- Díky pojištění získal zákazník nárok na kompenzaci opravy ve výši 11 196 Kč (40 % pořizovací ceny).
-
Varná deska ELECTROLUX 300 EHF65451FK
- Zákazník si pořídil sklokeramickou desku za 10 736 Kč.
- K desce si zakoupil pojištění proti rozbití a krádeži.
- Na desku spadl hrnek a rozbil ji.
- Díky pojištění obdržel zákazník dobropis na 7 085 Kč. U pojištění je spoluúčast vždy 10 % z pořizovací ceny. Odečítají se 2 % měsíčně (zde po 12 měsících).
Proč se to opravdu vyplatí?
-
Zákazník si pořídil službu, která chrání v náhodných situacích
-
Reklamační proces se vždy řeší napřímo s Alzou
-
Zákazník ušetřil na opravě
-
Pojištění proti rozbití a krádeži se vyplatí
Jak to funguje?
-
Pojistěte se proti rozbití a krádeži
Ke zboží v Košíku zvolte Pojištění proti rozbití a krádeži. Zaplacením službu aktivujete.
-
Jak uplatnit pojištění?
Poruchu, rozbití nebo krádež ohlašte na +420 225 340 777. V případě krádeže si připravte dokumenty od Policie.
-
Uzavření pojistné události
Vaši pojistnou událost vyřešíme co nejrychleji. Vyčkejte na reakci.
Cena služby je variabilní – odvíjí se od ceny samotného zboží.
Pojištění obsahuje i omezení krytí a výluky z pojištění, se kterými se seznamte v pojistných podmínkách, které jsou zde k dispozici.
K 01.08.2021 jsme zásadně upravili pojistné podmínky - výluky jako jsou děti či domácí mazlíčci u nás nehledejte.
U jakého zboží se pojištění nejvíce vyplatí?
Doporučujeme sjednat pojištění především u mobilních telefonů, notebooků, chytrých hodinek či televizí, a to hlavně kvůli displejům a obrazovkám. Vhodné je pojistit i fotoaparáty a to především kvůli častým krádežím.
Jak pojistit elektroniku?

Často kladené dotazy
-
Jaké případy jsou řešeny ve prospěch zákazníka?
Pojištění proti rozbití a krádeži pokrývá širokou paletu životních situací. Namátkou:
- - někdo do Vás strčí, telefonujete a přístroj Vám vypadne z ruky
- - z Vašeho bytu, domu nebo chaty Vám ukradnou televizi
- - svou nešikovností si polijete notebook
- - kapsář Vám v MHD odcizí mobilní telefon
- - telefon Vám spadne do toalety (ano, i to se stává)
- - během dovolené Vám ukradnou fotoaparát
- - pejsek Vám rozkousá klávesnici
- - dítě Vám shodí tablet ze stolu
-
Jaké případy jsou zamítnuty?
I tyto případy mohou nastat, ale pojištění se na ně bohužel již nevztahuje:
- - krádež přístroje z neuzamčeného automobilu
- - telefon si odložíte v klubu na bar
- - baterie notebooku začne rychle ztrácet na kapacitě, případně se nafoukne
- - běžné opotřebení a poškrábání displeye
- - odcizení telefonu v čase požívání alkoholu
- - vady kryté zákonnou zárukou
Úplný výčet výluk z pojištění naleznete v Pojistných podmínkách.
-
Jak probíhá vyřizování pojistné události?
V případě poškození se výrobek nejprve zasílá do autorizovaného servisního střediska, kde provedeme diagnostiku a zjistíme možnosti opravy. Na základě cenového návrhu (vyčíslení nákladů na opravu) a dostupnosti náhradních dílů likvidátor pojišťovny rozhodne, zda je oprava rentabilní, nebo dojde k ukončení jiným způsobem (výměnou nebo dobropisem poníženým na časovou cenu).
-
Jak dlouho může trvat řešení pojistné události?
Každý případ se snažíme vyřídit do 45 dnů od předání produktu nebo od doručení potřebných dokumentů od Policie v případě odcizení. Tento termín je také u drtivé většiny případů dodržen. Avšak zákonem daný termín na vyřízení pojistné události je až 90 dnů, stejně tak je tato hodnota uvedena v pojistné smlouvě. Lhůta na vyřízení pojistné události počíná běžet okamžikem předání poškozeného výrobku nebo dodáním všech dokladů od Policie.
-
Jak nahlásím pojistnou událost?
Poruchu, rozbití nebo krádež nahlaste na: +420 225 340 777 nebo e-mailem na [email protected]. Vznik škodní události můžete nahlásit také i samostatnému likvidátorovi pojistných událostí e-mailem na [email protected].
Připravte si:
- - číslo nákupního dokladu,
- - SN poškozeného výrobku,
- - příčinu škody (přesný popis situace, za které k poškození či odcizení výrobku došlo).
V případě odcizení výrobku si navíc nachystejte:
- - usnesení o odložení případu,
- - úřední záznam (ten může být i pod názvem Protokol, Výpověď nebo Nahlášení),
- - potvrzení o blokaci IMEI (pokud se jedná o 3G/4G zařízení).
Operátor si od vás tyto informace poznamená a sdělí vám číslo, pod kterým bude škoda evidována. Poškozený výrobek bez zbytečného odkladu osobně přineste na jakoukoli naší prodejnu.
-
Bude po mně jako plátci DPH požadováno uhrazení DPH, tak jako v případě pojištění vozu?
Ano, pokud bude případ řešen opravou. Bude po Vás jako plátci DPH požadováno uhrazení spoluúčasti ve výši 10% z kupní ceny produktu a zároveň je nutné uhradit DPH z ceny opravy (vztahuje se i na výměnu v servisním středisku za jiný kus). Dané DPH je však možné jako v jiných případech, požadovat po státu zpět.
-
Zapůjčíte mi náhradní výrobek po dobu opravy?
Aktuálně neposkytujeme náhradní výrobky po dobu řešení pojistné události.
- Kde naleznu starší podmínky pojištění?
-
Nesouhlasíte s vyřízením pojistné události?
V případě nesouhlasu s vyřízením Vaší pojistné události Vám doporučujeme se obrátit na samostatného likvidátora pojistných událostí RG Consulting s.r.o. na emailovou adresu [email protected]. Obratem obdržíte zprávu o zahájeni šetření reklamace. To může trvat až 30 dnů, dle vytíženosti a složitosti případu.
Podělte se s přáteli
Zaujala vás nabídka? Tak si ji nenechávejte jen pro sebe a řekněte o ni svým známým.