Zobrazit katalog

Pojištění proti rozbití a krádeži

Při náhodném rozbití nebo krádeži vám produkt opravíme, vyměníme za nový, nebo vám pošleme peníze na účet.

  • Můžete uplatnit až dvě pojistné události ročně.
  • Pojištění kryje produkt doma, v práci či při cestování, kdekoli na světě.
  • Celou pojistnou událost vyřídíme za vás, škodu nám stačí nahlásit.
  • Uplatňujeme minimum výluk. V roce 2023 jsme s pojišťovnou vyřešili 92 % všech pojistných událostí ve prospěch zákazníka.
  • Vaše spoluúčast při pojistné události je pouze 10 % z pořizovací ceny zboží, zbytek hradí pojišťovna.
skupina elektroniky
Zpět na všechny služby

Jak služba pomáhá zákazníkům?

Proč se to opravdu vyplatí?

  • Zákazník si pořídil službu, která chrání v náhodných situacích

  • Reklamační proces se vždy řeší napřímo s Alzou

  • Zákazník ušetřil na opravě

  • Pojištění proti rozbití a krádeži se vyplatí

Jak to funguje?

  • Pojistěte se proti rozbití a krádeži

    Ke zboží v Košíku zvolte Pojištění proti rozbití a krádeži. Zaplacením službu aktivujete.

  • Jak uplatnit pojištění?

    Poruchu, rozbití nebo krádež ohlašte na +420 225 340 777. V případě krádeže si připravte dokumenty od Policie.

  • Uzavření pojistné události

    Vaši pojistnou událost vyřešíme co nejrychleji. Vyčkejte na reakci.

Cena služby je variabilní – odvíjí se od ceny samotného zboží.
Pojištění obsahuje i omezení krytí a výluky z pojištění, se kterými se seznamte v pojistných podmínkách, které jsou zde k dispozici.
K 01.08.2021 jsme zásadně upravili pojistné podmínky - výluky jako jsou děti či domácí mazlíčci u nás nehledejte.

Aktuální pojistné podmínky platné od 1. 8. 2021

U jakého zboží se pojištění nejvíce vyplatí?

Doporučujeme sjednat pojištění především u mobilních telefonů, notebooků, chytrých hodinek či televizí, a to hlavně kvůli displejům a obrazovkám. Vhodné je pojistit i fotoaparáty a to především kvůli častým krádežím.

Jak pojistit elektroniku?

Pojištění proti rozbití a krádeži lze zakoupit ke všem produktům, na které se služba vztahuje, a vždy ji najdete v prvním kroku košíku.
výběr služby Pojištění proti rozbití a krádeži
Jít nakupovat

Často kladené dotazy


  • Jaké případy jsou řešeny ve prospěch zákazníka?

    Pojištění proti rozbití a krádeži pokrývá širokou paletu životních situací. Namátkou:

    • - někdo do vás strčí, telefonujete a přístroj vám vypadne z ruky
    • - z vašeho bytu, domu nebo chaty vám ukradnou televizi
    • - svou nešikovností si polijete notebook
    • - kapsář vám v MHD odcizí mobilní telefon
    • - telefon vám spadne do toalety (ano, i to se stává)
    • - během dovolené vám ukradnou fotoaparát
    • - pejsek vám rozkousá klávesnici
    • - dítě vám shodí tablet ze stolu
  • Jaké případy jsou zamítnuty?

    I tyto případy mohou nastat, ale pojištění se na ně bohužel již nevztahuje:

    • - krádež přístroje z neuzamčeného automobilu
    • - telefon si odložíte v klubu na bar
    • - baterie notebooku začne rychle ztrácet na kapacitě, případně se nafoukne
    • - běžné opotřebení a poškrábání displeye
    • - odcizení telefonu v čase požívání alkoholu
    • - vady kryté zákonnou zárukou

    Úplný výčet výluk z pojištění naleznete v Pojistných podmínkách.

  • Jak probíhá vyřizování pojistné události?

    V případě poškození se výrobek nejprve zasílá do autorizovaného servisního střediska, kde provedeme diagnostiku a zjistíme možnosti opravy. Na základě cenového návrhu (vyčíslení nákladů na opravu) a dostupnosti náhradních dílů likvidátor pojišťovny rozhodne, zda je oprava rentabilní, nebo dojde k ukončení jiným způsobem (výměnou nebo finanční kompenzací na zákazníkův účet).

  • Jak dlouho může trvat řešení pojistné události?

    Jakmile obdržíme vaše oznámení o škodní události, šetření vašeho případu zahájíme bez zbytečného odkladu a ukončíme ho bez neopodstatněných průtahů. Dle zákona máme na vyřízení pojistné události až 90 dnů, což je také uvedeno v podmínkách vašeho pojištění. Většinu případů však vyřídíme do 45 dnů od nahlášení.

  • Jak nahlásím pojistnou událost?

    Poruchu, rozbití nebo krádež nahlaste na: +420 225 340 777 nebo e-mailem na [email protected]. Vznik škodní události můžete nahlásit také i samostatnému likvidátorovi pojistných událostí e-mailem na [email protected].

    Připravte si:

    • - číslo nákupního dokladu,
    • - SN poškozeného výrobku,
    • - příčinu škody (přesný popis situace, za které k poškození či odcizení výrobku došlo).

    V případě odcizení výrobku si navíc nachystejte:

    • - usnesení o odložení případu,
    • - úřední záznam (ten může být i pod názvem Protokol, Výpověď nebo Nahlášení),
    • - potvrzení o blokaci IMEI (pokud se jedná o 3G/4G zařízení).

    Operátor si od vás tyto informace poznamená a sdělí vám číslo, pod kterým bude škoda evidována. Poškozený výrobek bez zbytečného odkladu osobně přineste na jakoukoli naší prodejnu.

  • Jaká je výše spoluúčasti?

    Spoluúčast na pojištění proti rozbití a krádeži je 10 % z pořizovací ceny včetně DPH. Pokud jste plátcem DPH, spoluúčast je 10 % z pořizovací ceny bez DPH.

  • Jak se vypočítá částka vrácená zákazníkovi na účet – dobropis a co je časová cena?

    Pokud je škoda příliš vysoká a není k dispozici vhodné náhradní zboží, pošleme zákazníkovi peníze na účet (dobropis). Například zákazník si koupil pojištění na produkt za 10 000 Kč, který používal 10 měsíců, než ho neopravitelně poškodil. Na účet mu bylo posláno 7 000 Kč. Tato částka se vypočítá takto: pořizovací cena mínus 10 % spoluúčast z pořizovací ceny a mínus 2 % z pořizovací ceny za každý započatý měsíc používání jako srážka za opotřebení (časová cena). Výpočet vypadá následovně: 10 000 Kč – 1 000 Kč – (10 x 200 Kč) = 7 000 Kč.

  • Bude po mně jako plátci DPH požadováno uhrazení DPH, tak jako v případě pojištění vozu?

    Ano, pokud bude případ řešen opravou. Bude po vás jako plátci DPH požadováno uhrazení spoluúčasti ve výši 10 % z ppořizovací ceny produktu a zároveň je nutné uhradit DPH z ceny opravy (vztahuje se i na výměnu v servisním středisku za jiný kus). Dané DPH je však možné jako v jiných případech, požadovat po státu zpět.

  • Zapůjčíte mi náhradní výrobek po dobu opravy?

    Aktuálně neposkytujeme náhradní výrobky po dobu řešení pojistné události.

  • Kde naleznu starší podmínky pojištění?
  • Nesouhlasíte s vyřízením pojistné události?

    V případě nesouhlasu s vyřízením vaší pojistné události vám doporučujeme se obrátit na samostatného likvidátora pojistných událostí RG Consulting s.r.o. na emailovou adresu [email protected]. Obratem obdržíte zprávu o zahájeni šetření reklamace. To může trvat až 30 dnů, dle vytíženosti a složitosti případu.

P-DC1-WEB30
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi
Zkuste naše cookies My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies a další údaje k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a dalších údajů vč. jejich předání pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.
Více informací Méně informací
Alzak icon