Vyberte prvek na stránce, kterého se chyba týká

Využij dopravu zdarma! Vlož do košíku kód PLATIMONLINE při objednávce nad 1 000 Kč vč. DPH. Více informací zde

Velký soutěžní úlet Tisícovka ucho
Zobrazit katalog
Otevíráme novou prodejnu budoucnosti na Praze 1 - metro Můstek Kde nás najdete?

Prodejny budoucnosti

  • Zboží k vyzvednutí 24/7
  • Expresní doručení a rychlé vyzvednutí
  • Vybrané produkty ihned k odběru
  • 100% samoobslužná prodejna

Jak to funguje?

V Prodejně budoucnosti, která je otevřena 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, můžete kdykoliv samoosblužně nebo s pomocí videooperátora nakoupit zboží, které je na prodejně skladem anebo si doručené zboží pouze vyzvednout.

Nakoupíte přímo na prodejně

  • Vyberte si zboží přímo na prodejně a zvolíte dopravu do Prodejny budoucnosti.
  • Zadáte kód,
    který vám přijde v SMS.
  • Na místě zaplatíte
    platební kartou.
  • Otevřou se dveře a světla vás navedou k Vaší schránce, kde ihned dostáváte své zboží.
nebo

Nakoupíte na webu a na prodejně vyzvednete

Prodejnu budoucnosti lze také využít jako nonstop výdejní místo.
V tomto případě uskutečníte klasickou objednávku na Alza.cz s dopravou do vybrané Prodejny budoucnosti a vyčkáte na potvrzovací SMS.

Jít nakupovat

Kde najdete prodejny budoucnosti?

  • P1 - Můstek
  • P3 - Flora
  • P4 - A. Staška
Jungmannovo náměstí, vestibul metra "B" Můstek, 110 00 Praha 1
Jičínská 10, Praha 3 - Flora
Antala Staška 1073/71a, Praha 4 – Krč

Jak to u nás vypadá?

Napsali o nás

Tisková zpráva

Alza spouští pilot unikátního projektu 2020 – prodejny budoucnosti

Praha, 10. 1. 2018 – Lídr internetového trhu přichází s jedinečným konceptem prodejen budoucnosti – kompletně samoobslužných obchůdků, kde si zákazník vybrané zboží sám (či s pomocí odborníků na videochatu) na místě objedná a ihned také vyzvedne. Unikátní inovace přišla na 5 milionů korun, k dispozici skladem přímo na místě bude několik stovek nejatraktivnějších položek. Prodejna budoucnosti se otevírá dnešním dnem, má 60 m2 a nachází se přímo u výstupu metra Flora, na rohu ulic Vinohradská a Jičínská (naproti OC Flora).

Cílem projektu je přiblížit se maximálně individuálním požadavkům zákazníků a vyjít jim vstříc zejména časově. Samoobslužné prodejny budoucnosti ukazují technologický pokrok a nabízejí možnost objednání zboží přímo na místě. Zájemce vybere doručení prodejna budoucnosti a okamžitě si zboží vyzvedne. Nemusí stát frontu, ani čekat, vše vyřídí v teple na pár kliků během okamžiku. A to 365 dní v roce, 24/7. Objednat a vyzvednout zboží si tak lze třeba i ve dvě ráno – leckdo by mohl ocenit nabíječky, powerbanky, paměťové karty, ale třeba i základní hygienické potřeby. Pilotní provoz odstartuje v provozovně na Floře a poběží několik týdnů, v plánu jsou však další pilotní provozovny na stanicích metra Můstek a Budějovická.

„V Alze pracují nesmírně kreativní mladí lidé, proto jim dáváme prostor a důvěru a necháváme je tvořit. Díky tomuto přístupu, který se nám již mnohokrát osvědčil, pak přicházejí skvělé nápady, které přivádíme společnými silami k reálnému životu. Projekt 2020 se může stát pomyslným odrazovým můstkem pro další zajímavé nápady – už nyní máme desítky vylepšení tohoto konceptu, která budeme postupně realizovat. Uvidíme, kam nás budoucnost zavede,“ řekl Jan Moudřík, ředitel expanze a facility v Alza.cz.

Komfortní samoobslužný shop navzdory své velikosti zvládne obsloužit přes 1 000 zákazníků denně a ušetří jim spoustu času. Vše funguje velmi jednoduše: v malé vstupní místnosti si uživatel na vestavěném počítači sám nebo s pomocí a radou odborníků na on-line videochatu dostupném 24/7 objedná požadované zboží. To ihned zaplatí kartou nebo on-line. Po uhrazení částky se automaticky otevírají prosklené dveře do další místnosti, na podlaze se rozsvítí návodné světelné LED diody ukazující směr vydání. V místnosti jsou ve 40 sloupcích stovky výdejních schránek různých velikostí vycházejících z ideálních výpočtů napříč sortimentem. Odnést okamžitě si tak lze například i velkou televizi s úhlopříčkou 150cm, počítače, mobilní telefon iPhone X, který bude skladem, ale i jiné telefony či parfémy.

Celou technologii programovali experti Alzy. Vývoj a realizace trvala rok. Provozovna je vybavena poličkami na míru, vstupní skla jsou ze speciálního tvrzeného materiálu odolného běžným nárazům, podlaha je pokryta kaučukem. Zásobována bude pravidelně 2x denně. Pokud se po vyhodnocení projekt ukáže jako smysluplný, připraví se další provozovny budoucnosti i v sousedních zemích, kde má Alza pobočky – Slovensko, Maďarsko, Rakousko.

Celá tisková zpráva

Často kladené dotazy

  • Kdo konkrétně projekt prodejny budoucnosti vymyslel?

    Aleš Zavoral, zakladatel a předseda představenstva Alza.cz.
  • Jak dlouho trvala realizace a kolik prostředků do prodejen Alza investovala?

    Realizace projektu prodejny budoucnosti trvala jeden rok a do každé prodejny Alza investovala zhruba 5 milionů Kč.
  • Proč jste přistoupili k realizaci tohoto projektu?

    Naším cílem byla inovace, technologický pokrok a snížení personálních nákladů.
  • Jak velká je plocha prodejny v metrech čtverečních?

    Plocha prodejny činí 60 m2
  • Plánujete další prodejny tohoto typu?

    Ano, plánujeme další takovou prodejnu zhruba o stejné velikost u stanice metra Můstek.
  • Kolik vám tyto prodejny ušetří pracovních míst?

    Odhadujeme, že ušetříme 6 pracovních míst na každou prodejnu.
  • Budou tyto prodejny v budoucnosti nahrazovat stávající pobočky?

    Běžné pobočky pochopitelně zachováme. Na přímém kontaktu se zákazníkem si zakládáme.
  • Jaký je hlavní důvod, proč by si zákazník měl zvolit právě prodejnu tohoto typu?

    Především jsou prodejny budoucnosti otevřeny nonstop – 24 hodin, sedm dní v týdnu a rovněž o svátcích. Kromě toho tyto prodejny minimalizují ztrátu času zákazníka, zvyšují úsporu peněz a nabízejí komfortní vybavení.
  • Jaký bude hlavní rozdíl mezi takovouto prodejnou a Alzaboxem, když si také do ní mohu nechat doručit zboží?

    O poznání větší komfort vyzvednutí zakázky, množství zboží skladem či možnost videohovoru s péčí o zákazníky. Nachází se zde několikanásobně vyšší počet boxů (schránek), které díky své větší velikosti umožňují vyzvednutí objemnějšího zboží (takže zde můžete vyzvedávat např. TV či větší notebooky atd.)
  • Jaké zboží zákazník v boxech najde?

    Na prodejně zatím v současné době není skladová zásoba. Obsahuje pouze zboží, které si tam zákazník objedná s cílem je vyzvednout. V plánu je však mít velkoobrátkové zboží skladem připravené k okamžitému odběru.
  • Existuje na webu seznam zboží, které je na prodejnách tohoto typu skladem?

    Prozatím ne, avšak již brzy půjde tato možnost vyfiltrovat přímo na našem e-shopu.
  • Obslouží provozovna i cizince?

    Ano, samoobslužné panely poskytují vícejazyková rozhraní.
  • Mohou cizinci využívat rovněž videochat se zákaznickou podporou?

    Ano, je to možné.
  • Existuje nějaký manuál k obsluze či provozní řád?

    Manuál je k dispozici ve formě videonávodu na našich stránkách alza.cz.
  • Jak přesně bude videochat fungovat? Skutečně bude někdo přítomný 24/7 ve vašem call centru?

    Plánujeme směny po 12 hodinách a v případě zájmu tuto službu rádi rozšíříme i na 24/7.
  • Jak je to se zabezpečením? Nemůže se stát, že se otevře jiný box?

    Nikoli, to je vyloučené.
  • Jak jste připravení na vandaly? Co když se nějací nenechavci rozhodnou ukrást monitor či jiné zařízení ze vstupní haly?

    V prodejně je nainstalovaný alarm a kamerový dohled, jenž je napojený online na pult centrální kontroly. Dodatečná ochrana bude eventuálně řešena na základě událostí v ostrém provozu a v závislosti na dané lokalitě.
  • Bude na těchto prodejnách levnější zboží o x %, když odpadají personální náklady?

    Ne, takovouto možnost v současnosti neplánujeme.
  • Očekáváte velký zájem, vzhledem k tomuto poměrně inovativnímu kroku? Myslíte si, že čeští zákazníci jsou připraveni? Nebudou spíš nedůvěřiví?

    Věříme, že touto cestou se ubírá trend nakupování. Zákazník nechce být omezován otevírací dobou a současný úspěšný projekt Alzabox to jen potvrzuje.
  • Domníváte se, že tyto prodejny ve vzdálené budoucnosti zcela vytlačí klasické obchody s obsluhou?

    Zcela určitě ne. Věříme, že při kontaktu se zákazníkem bude vždy potřeba lidský faktor.
  • Internetové obchody více a více odosobňují nákupy zboží. Je tohle další úroveň v podle vás nezadržitelném vývoji?

    Jde spíše o úhel pohledu. Vidíme to tak, že tento princip šetří čas a současně přináší komfort při nakupování. Vývoj lze sledovat např. u oblíbenosti nakupování přes aplikaci namísto webu jako takového.

Podělte se s přáteli

Zaujala vás nabídka? Řekněte o tom svým známým!

0
Vytisknout
Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Jak nakoupit
WEB14
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi