Nakupování budoucnosti Zpátky do školy

Recenze ELITE SCREENS, roleta 119"(1:1)

ELITE SCREENS, roleta 119"(1:1) - Projekční plátno

Recenze ELITE SCREENS, roleta 119"(1:1)

Zajímají Vás názory a recenze na ELITE SCREENS, roleta 119"(1:1)? U nás má zatím hodnocení 4,4 z 5 hvězdiček od 104 uživatelů. Níže na této stránce naleznete od ostatních zákazníků také jejich konkrétní zkušenosti s ELITE SCREENS, roleta 119"(1:1). Určitě budeme ale rádi, když nám po koupi napíšete hodnocení na ELITE SCREENS, roleta 119"(1:1) i vy.
3 289,-
Skladem 4 ks u partnera
Máte otázku? Vyhledejte si odpověď.
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz?
Položit otázku
4,4
Hodnotilo 104 zákazníků
Napsat recenzi
5 60 ×
4 23 ×
3 15 ×
2 6 ×
1 0 ×
20+ zákazníků již zakoupilo
79 % zákazníků doporučuje

Jan, Lázně Bohdaneč 11.11.2013
Jednoduchá montáž na zeď nebo na strop Kovová konzole rolety Příznivá cena Slušná odrazivost povrchu s jasovým ziskem Jednoduché řešení pro prostory, kde nemůže být pevné plátno Největším problémem je kroucení plátna. To je zvlněné jednak vodorovně od toho, jak je natočené na roletě, druhak svisle ve tvaru "V" od horních okrajů ke středu. Zvlnění značně ovlivňuje obraz a roviny nebo svislice jsou pak nekoukatelné. Podle výrobce se po rozvinutí plátno za několik dní vyrovná samovolně, což je pravda, ale úplně rovné není a otázkou je, co se stane, až se znovu navine na roletu, zda trpí paměťovým efektem. Po prvním rozvinutí poměrně intenzivní chemický zápach, který vyvane za pár dní Absence technických a montážních listů (rozměrů) v popisu zboží - uvádí se jen plocha plátna, ale ne velikost konzole atd. - nutno hledat na webu výrobce.
Stani 30.11.2012
Mám ho skoro dva roky a jsem sním maximalně spokojen.

Stanislav 16.09.2015
Dobre, velke... Okraje su trochu ohnute. Ked sa platno roztiahne, okraje su vytocene do vnutra... Neviem cim to je.
Vlastislav, Černošice 27.07.2016
  Po dvou letech měním hodnocení na pouhé 2*, důvody: Plátno je zvlněné a to všude. Ze začátku byly ohnuté pouze okraje, nyní již několik vln po celé ploše. Pro projektory s dobrou svítivostí a full HD rozlišením mi přijde povrch plátna nekvalitní - při světlých scénách se leskne a navíc je příliš vidět struktura plátna, takže nevyužijete jemné rozlišení promítaného obrazu.
Zákazník 15.02.2012
splňuje požadavky - je to prostě bílé promítací plátno

Zákazník 20.04.2011