XXL týdny Letní slevové týdny Samsung

Recenze Sencor SRD 215 W

Sencor SRD 215 W - Rádio

Recenze Sencor SRD 215 W

Zajímají Vás názory a recenze na Sencor SRD 215 W? U nás má zatím hodnocení 4,7 z 5 hvězdiček od 399 uživatelů. Níže na této stránce naleznete od ostatních zákazníků také jejich konkrétní zkušenosti s Sencor SRD 215 W. Určitě budeme ale rádi, když nám po koupi napíšete hodnocení na Sencor SRD 215 W i vy.
489,-
Máte otázku? Vyhledejte si odpověď.
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz?
Položit otázku
4,7
Hodnotilo 399 zákazníků
Napsat recenzi
5 308 ×
4 73 ×
3 12 ×
2 1 ×
1 5 ×
2 000+ zákazníků již zakoupilo
95 % zákazníků doporučuje

Ladislav, Ostrava Bartovice 15.03.2015
Provedl jsem souhrn recenzí: Tak jsem také čerstvým vlastníkem tohoto výrobku. A zde pár rad. Automatické ladění rádia se spouští tlačítkem PLAY při zapnutém rádiu. Vyhledá všechny stanice a šum v pásmu a uloží (mě kolem 40). Pořadí nelze měnit, ručně uložit také ne, vymazat také ne. Někdo radí ladit bez vytažené antény, kdy naladí pouze nejsilnější. Zkusil jsem a hned jsem měl kolem 30 stanic, ale pořádně. Dále jsem zjistil, že MP3 část má i ekvalizér a možnost hrát jednu skladbu nebo všechny. Delším mačkáním tlačítka MODE při přehrávání si lze vybrat z 5 druhů poslechu a delším podržením PLAY výběr jedné nebo všech skladeb. Dále lze při nabíjení poslouchat rádio i mp3 (výběr tl. MODE). Vybírat co přehrát nelze. Přehrává v pořadí jak je nahráno na kartě (od A do Z). Pokud je připojeno k PC, lze ho použít jako externí reproduktor. Dokonce tlačítky na rádiu ovládám hlasitost v OS a play/pause v přehrávači Winamp (možná půjde i s jiným). Chtělo by to ještě trochu upravit popis a návod. Za tu cenu dobrá kvalita zvuku a hodně funkcí. Rada k ladění stanic do předvolby: Někdo radí ladit bez vytažené antény, kdy naladí pouze nejsilnější stanice, včetně ruchových frekvencí. Takhle jsem naladil asi 34 frekvencí, ať žádoucích, či nikoliv. Systémem pokus/omyl jsem zkusil rádio obalit do alobalu, a tím snížit citlivost příjmu. Musí se zkoušet míra obalení, ale konečný výsledek po několika variantách byl dobrý - naladilo se 17 frekvencí, z toho 12 žádoucích. Na základě této skutečnosti jsem rádio vložil bokem do prázdné vyšší plechovky a povytáhl sklopenou anténu cca 8-10 cm nad okraj plechovky. U popisu není zdůrazněno, že flashka má být formátována jako FAT. Z toho asi vznikají mnohé reklamace. Jediný pan Matěj (Holešovice) to vystihl a ochotně mi ji přeformátoval. Díky! (Před tím jsem se přeptával několika dalších, a ti mě posílali na reklamace.)
dobrý zvuk
Adam, Praha 4 12.06.2014
Velice multifunkční zařízení! Neuvěřitelné - a ještě za hubičku. Myslím, že by si jej měl koupit téměř každý, kdo má rád hudbu a cestuje, protože:
Reproduktor má perfektní výkon a basy Rádio má skvělou citlivost Slouží jako hlasitý reproduktor (například k mobilu) Čte microSD karty Umí číst flashdisky Může nabíjet mobil přes USB! Funguje také jako čtečka microSD karet (po připojení k PC) Funguje jako USB zvuková karta (po připojení k PC) - vhodné např. pro DJ! Během nabíjení rádio funguje (ačkoliv v manuálu je napsán opak) Baterie je klasická "Nokiácká" BL-5C Umí se posouvat pouze po jedné mp3 (tam i zpět) - žádné složky
Zákazník 21.10.2014
Za tuto cenu asi jeden z nej tranzistorů
Perfektní provedení,naladí automaticky a v krátkém čase dvakrát více stanic,než u drahých kapesních rádii. I když je to analog. rádio,má super zvuk a pěkně basuje.Z mé strany poloprofíka super. Asi nic
Pavol 17.07.2016
Číta microSD karty. Nemá problém s kartou 16GB a ani 32GB. Overené na Kingston 32GB Class 4. Dôležité je mať u 16GB a32GB MicroSD Class 4 ! Číta flashdisky. MicroSD, FlashDisk a USB klúče aby sa mohli v tomto prístroji používať musia byť naformátované na formát FAT32. Nahraté skladby prehráva v abecednom poradí názvov priečinkov. Prehráva skladby vo formáte: MP3, WAV, WMA Rádio si pamätá časovú pozíciu prehrávanej skladby pred vypnutím. Po zapnutí pokračuje tou skladnou pri ktorej bol vypnutý (od začiatku skladby). Hrá aj stereo, samozrejme len na sluchátka. Má 2 skryté funkcie: Eqalizér, ktorý je ideálny pre počúvanie MP3 hudby. Má 6 predvolieb, ktoré sa aktivujú podžaním tlačítka MODE (rock, pop, jazz, classics, Cou, Normal ...). A má aj voľbu možnosti na prehrávanie ALL (všetky skladby v poradí) alebo ONE (jednu skladbu stále dookola), tieto vyvoláte podržaním tlačítka PAUSE. Slúži aj ako hlasitý reproduktor (napríklad k mobilu). Dokonca tlačidlami na rádiu môžete ovládať hlasitosť v OS a play/pause v prehrávači Winamp. Po pripojení k PC funguje aj ako čitačka microSD kariet. Po pripojení k PC funguje aj ako USB zvuková karta. Počas nabíjania externou nabíjačkou cez „Nabíjaci vstup MINI USB“ na pravoboku prístroja funguje prehrávanie rádia a aj prehrávanie MP3 - PERFEKTNÉ. Batérie je klasická "Nokia BL-5C“ - kúpil som si ešte jednu. Batérie fyzicky vymieňam a potom nabíjam v externej nabíjačke. Môžete nabíjať mobil cez USB! číslo prehrávanej skladby si pri vypnutí prístroja zapamätá asi 1x po desiatich vypnutiach. Spravidla sa spustí s chybou cca -60 až -2 skladby
Petr, Rokytnice nad Jizerou 30.01.2015
Nevěřil bych kdybych to neslyšel!!! Parádní zvuk a citlivost tuneru super.
Maximální spokojenost.Parádní zvuk a citlivost tuneru super. Jediná škoda, že nemá automatické vypnutí při uspávání.
Jiří, Losiná 11.08.2014
Používám v městském provozu a hraje čistě.
Tohle radio nemá chybu , takový prcek a hraje perfektně. Opravdu při nabíjení lze pustit radio i hudbu z micro SD karty. Několik uživatelů tu uvádí , že nelze hrát při nabíjení ale věřte , že to JDE .... nenašel jsem
Zákazník 23.12.2014
pro 10letého syna naprosto v pohodě, za ty peníze odpustím drobné nedostatky
rozměry, výdrž baterky, stabilita signálu, USB konektor po čase horší citlivost knoflíku na volbu frekvence, uvolněná anténa
Marie, Haluzice 21.03.2019
je možné naladit hodně stanic,super radijko za dobrou cenu mohu jen doporučit
Petr, Praha 3 10.02.2015
malé, ale výkonné rádio, baterie z mobilu je vynikající, reprodukce je kvalitní, ideál pro toho, kdo nechce požívat síťové zařízení, baterie se dá nabíjet nabíječkou SAMSUNG nemožnost výběru skladby z USB disku, rádio hraje z USB nebo karty Micro SD sekvenčně jako magnetofonová kazeta, nelze skočit na začátek USB ani karty Micro SD, vše lze zvládnout českou mazaností
Zákazník 19.03.2015
Užasne,malé,šikovné,na svoju velkosť aj hlasne.Všetky vlastnosti ako u MP3.Do prace super...
123 ...