Alza.cz
CZ
Zobrazit katalog

Autorizovaný servis

Reklamace v autorizovaném servisu přináší spoustu výhod

Stát se to může kdykoliv a komukoliv. I ten sebelepší spotřebič se kvůli výrobní vadě může porouchat. Nastává otázka, co teď s tím? Asi každý zákazník chce mít proces servisu, jeho provedení a návrat funkčního zboží zpět co nejrychleji hotový. My si ukážeme, jak tyto procesy co nejvíce zkrátit, jak vůbec servisním procesem správně projít a proč je dobré reklamovat přímo v autorizovaném servisu.



Článek

Autor: Redakce 

Reklamace v autorizovaném servisu přináší spoustu výhod – OBSAH

Jak a proč reklamovat v autorizovaném servisu

V případě té nemilé skutečnosti, kdy spotřebič vykazuje nesprávné chování či vadu, která nejde odstranit běžným způsobem uvedeným v manuálu (např. vyčistit odtok kondenzované vody v lednici, vypnout a zapnout mobilní telefon apod.), je nutné a doporučované obrátit se na odborníky. Zákazník má ze zákona právo na uplatnění záruky v době platnosti 24 měsíců od převzetí zboží, pokud není uvedeno jinak.

Jako první vás napadne kontaktovat prodejce. Tedy po nákupu na Alze se můžete obrátit na nás, a to dle pokynů na stránce Chci reklamovat zboží. Tam vás jako první odkážeme na autorizovaný servis, ten je totiž možností vůbec nejrychlejší. Alza navíc v mnoha případech sama posílá předmět reklamace přímo na autorizovaný servis, takže slouží spíše jako prostředník. Proč tedy nejednat napřímo se servisem a nezkrátit si celý proces?

Reklamace v autorizovaném servisu, objednání servisu

V případě rozměrnějších spotřebičů jako lednice, myčka, pračka aj. může autorizovaný servis klidně poslat technika k vám, čímž bude proces suverénně nejjednodušší a nejrychlejší. Nezapomeňte na to, že i při vynechání Alzy z celého procesu servisu se Alza tímto nijak nezbavuje zákonných povinností a její zákaznická podpora vám vždy ráda poradí.

Výhody reklamace v autorizovaném servisu

Již jsme si nastínili, proč je nejlepší volbou kontaktovat autorizovaný servis napřímo. Jaké jsou všechny důvody k tomu, aby se právě ten stal vždy tou první variantou při vašem rozhodování?

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší varianta reklamace, servisní středisko se o reklamaci dozví ihned a domluví servisní zásah / přepravu rozměrného spotřebiče.
  • Možnost naplánovat buď svoz většího a těžšího zboží přímo z vaší domácnosti, či dokonce opravu na místě.
  • Není nutné s větším spotřebičem manipulovat, převážet ho, čímž se eliminuje riziko poškození.
  • Okamžitě se vám věnují odborníci na danou značku a problematiku.
Reklamace v autorizovaném servisu, oprava

i

Podívejte se na kompletní seznam autorizovaných servisů.

Jak tedy ve zkratce správně reklamovat, aby byl proces nejrychlejší a pro všechny strany i nejpohodlnější?

  1. Projeví se závada na spotřebiči, který jste si koupili na Alze.
  2. Na stránce alza.cz/servisy snadno najdete kontakt na autorizovaný servis podle značky daného spotřebiče.
  3. Ideálně s připraveným dokladem o koupi (kde je např. sériové číslo spotřebiče) kontaktujte autorizovaný servis.
  4. Po nahlášení případu se vám ozývá servis, který je nejblíže místu vašeho bydliště a domlouvá se s Vámi na předání spotřebiče.
  5. Po opravě získáváte zboží zpět a k němu servisní protokol.

Co když...? aneb odpovídáme na otázky

Mohu vždy využít služeb autorizovaného servisu?

Pokud je uveden na stránce alza.cz/servisy, tak určitě můžete.

Je třeba hlásit opravu Alze?

Není to potřeba. Pokud vše řešíte s autorizovaným servisem, předejte jim nákupní doklad z Alzy a vše lze s nimi řešit napřímo. Pokud i přesto bude potřeba cokoliv ze strany Alzy, neváhejte nás kontaktovat.

Kde najdete fakturu potřebnou pro vyřízení reklamace v autorizovaném servisu?

Po přihlášení do svého účtu na Alze či přes mobilní aplikaci vždy uvidíte všechny své nákupy a k nim fakturu.

Mám přikoupeno Pojištění prodloužené záruky, proplatí Alza pozáruční opravu?

Pokud ke spotřebiči máte přikoupenou službu Pojištění prodloužené záruky, autorizovaný servis vám po dobu platnosti této prodloužené záruční lhůty vystaví fakturu na úhradu opravy. Vy opravu uhradíte a tuto fakturu následně doložíte Alze. Ta částku proplatí na váš účet.

Máte další dotazy týkající se kontaktování autorizovaného servisu při procesu reklamace? Pokud v tomto článku nenalézáte odpověď na některou svou otázku, neváhejte nás kontaktovat.

i Mohlo by vás zajímat
Vytisknout
P-DC1-WEB24
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi
Zkuste naše cookies My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies a další údaje k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a dalších údajů vč. jejich předání pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.
Více informací Méně informací
Alzak icon