Nakupování budoucnosti HP + média Samsung na splátky bez navýšení

Reklamace zboží značky Bestway - bazény, filtrace, vířivky a vysavače 


 Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.

  • Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

Jak postupovat?

  • Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
  • Kontaktujte prosím autorizovaný servis viz informace níže a domluvte se na způsobu předání zboží.


Název servisu
E-mail
Provozní doba
Telefon
BESTWAY CORP
pomocservis@bestwaycorp.cz

Od dubna do září  PO-PÁ 9:00 - 17:00

Od října do března PO-PÁ 8:30 - 16:00

+420 210 012640


  • Reklamaci prosím nahlašte přímo u servisu ZDE. Pokud bude reklamace servisem předběžně uznána, tak Vám může být zaslán nový díl, bez zaslání celého bazénu.
  • Na jednotlivé díly a výrobky značky Bestway se může vztahovat rozdílná záruka. Konkrétní informace ohledně záruky se dozvíte ZDE nebo kontaktováním výše uvedené e-mailové adresy. 

 

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu

Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Pro organizace Jak nakoupit
P-DC1-WEB13
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi