Rychlé dárky do obálky Microsoft 365 ucho

Reklamace zboží značky BlackView

Reklamace zasílejte na:

Název servisuTelefonE-mailProvozní dobaAdresa
Intelek spol. s.r.o. 
+420 533 338 899
rma@intelek.eu
 Po-Čt: 8:00-18:00
Pá: 8:00-17:00
INTELEK spol. s r.o.
Ericha Roučky 1291/4
627 00 Brno

Jak postupovat?

Připravte si výrobní číslo případně IMEI zařízení - pokud jej zařízení má přiděleno z výroby.
(nalézt jej můžete na zadní straně zařízení, případně uvnitř pod baterií pokud je zařízení uživatelsky oteviratelné, nebo na krabičce či prodejním dokladu).
Otevřte si reklamační portál autorizovaného servisu a přihlašte se nebo případně zaregistujte zde https://reklamace.intelek.cz/prihlaseni.
V rámci svého účtu pak zaveďte novou reklamaci - portál Vám přidělí číslo RMA
Zařízení s přiděleným číslem RMA a kopii prodejního dokladu zašlete na adresu autorizovaného servisu

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?


Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
Jistota odborné diagnostiky problému
Nadstandardní služby autorizovaného servisu

Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Pro organizace Jak nakoupit
P-DC1-WEB12
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi