Rychlé dárky do obálky POCO X3 Pro

Reklamace zboží značky HP - tiskárny a periferie


 Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.

  • Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

Jak postupovat?

  • Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
  • Kontaktujte prosím autorizovaný servis viz informace níže a domluvte se na způsobu předání zboží.


Od 1.1.2011 začala společnost Hewlett-Packard nabízet nový servisní program Door-To-Door. Ten zákazníkům nabídne snazší a pohodlnější servis porouchaných tiskáren HP, které již nebude třeba dopravit do lokálního servisu.

Namísto toho si je vyzvedne autorizovaná kurýrní společnost, která je následně opravené doveze zpět. To platí pro Českou republiku i Slovensko. Více informací naleznete na odkazu zde.

I nadále je však možné využít servisních partnerů HP.


Název servisuTelefonE-mailProvozní dobaAdresa
VSP DATA

+420 381 489 169         

hp@vspdata.cz
Po – Ne
8:00 – 16:00
  

Areál Service Park a.s. Průmyslová 1181 391 02 Sezimovo Ústí II


Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu

Zkuste nové Alza Premium Moje Alza Přihlásit Pro organizace Jak nakoupit
P-DC1-WEB13
Zavoláme Vám a odborně poradíme
+420 225 340 111
Dotaz na objednávku
Dotaz na zboží
Prosím zadejte svůj telefon:
Zavolejte mi