Reklamace zboží značky iGET
Reklamace zasílejte na:
Název servisu | Telefon | Provozní doba | Adresa | |
---|---|---|---|---|
Intelek spol. s.r.o. | +420 533 338 899 |
[email protected] | Po-Čt: 8:00-18:00 Pá: 8:00-17:00 |
INTELEK spol. s r.o. Ericha Roučky 1291/4 627 00 Brno |
Jak postupovat?
-
Připravte si výrobní číslo případně IMEI zařízení - pokud jej zařízení má přiděleno z výroby.
(nalézt jej můžete na zadní straně zařízení, případně uvnitř pod baterií pokud je zařízení uživatelsky oteviratelné, nebo na krabičce či prodejním dokladu). - Otevřte si reklamační portál autorizovaného servisua přihlašte se nebo případně zaregistujte zde https://reklamace.intelek.cz.
- V rámci svého účtu pak zaveďte novou reklamaci - portál Vám přidělí číslo RMA
- Zařízení s přiděleným číslem RMA a kopii prodejního dokladu zašlete na adresu autorizovaného servisu
Proč reklamovat v autorizovaném servisu?
- Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
- Jistota odborné diagnostiky problému
- Nadstandardní služby autorizovaného servisu
Reklamace hodinek značky iGET
Po provedené analýze reklamací na chytré hodinky iGET bylo zjištěno, že až 80% případů je způsobeno nesprávným nastavením či nedodržením správného postupu.
ZDE najdete odkaz na podrobný návod, jak těmto zbytečným reklamacím zabránit a jak se nepřipravit o hodinky po dobu reklamační doby.